Skip to main content

AUDIENŢE octombrie. Antena 1, cea mai mare creştere în Prime-Time. A doua lună la rând. Pro rămâne pe primul loc

 
Chefi la Cutite unul dintre motoarele de audienta pentru Antena 1, in luna octombrie
Chefi la Cutite unul dintre motoarele de audienta pentru Antena 1, in luna octombrie

AUDIENŢE. Creşteri pe toată linia pentru principalele posturi TV, în luna octombrie. O evoluţie naturală: a venit frigul, oamenii stau mai mult la TV. Pro TV îşi menţine de departe poziţia de lider în audienţe, dar vedeta lunii trecute a fost Antena 1, care a avut cea mai importantă creştere.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele staţiilor TV în luna octombrie, în mediul urban:

În prime-time (19.00 - 23.00), la nivel URBAN:

  • Grila de toamnă a adus un plus de audienţă pentru Pro TV şi în luna octombrie. Dacă în septembrie postul a câştigat 150.000 de telespectator, luna trecută postul a avut un plus de aproape 60.000, ajungând la o medie în prime-time de 860.000 de persoane.
  • Antena 1 a avut cea mai consistentă creştere a lunii octombrie. Dacă în septembrie postul a avut o medie de 480.000 de persoane, luna trecută postul a urcat la aproape 630.000. De altfel, postul are poziţia de lider în trei zile din şapte, în prime-time: duminica, seara iUmor, şi luni şi marţi cu Chefi la cuţite.
  • Kanal D şi-a revenit uşor în audienţe, după scăderea abruptă din septembrie. Postul a avut o medie de 380.000 de telespectatori, în fiecare seară. Reamintim că în august Kanal D era a doua televiziune în prime-time, cu o medie de 425.000 de telespectatori (cifrele, AICI)
  • Creşteri şi pentru Antena 3 şi România TV, care îşi menţin poziţiile în topul audienţelor, ca şi în luna anterioară, respectiv patru şi cinci. 250.000 a fost media în prime-time pentru Antena 3, în timp ce România TV a avut 240.000, media.
  • Urcă în top Realitatea TV, care ajunge pe 10.

După media pe zi, în mediul URBAN:

  • Pro TV creşte moderat în octombrie faţă de septembrie: de la o medie zilnică de 360.000 de persoane, la 375.000, media.
  • Antena 1 are cea mai importantă creştere şi după media pe zi: de la aproape 220.000, media în septembrie, postul Intact a urcat la 260.000 de telespectatori.
  • Revenire uşoară pentru Kanal D şi după media pe zi: de la 135.000, în septembrie, la 145.000, media lunii trecute.
  • România TV trece peste Antena 3 după media pe zi, dar la mică distanţă: 137.000 a fost media România TV, pe luna octombrie, în timp ce Antena 3 a obţinut o medie zilnică de 133.000 de persoane.
  • Postul Naţional TV a urcat în audienţă trei locuri de la o lună alta: de pe nouă, pe şase. Televiziunea fraţilor Micula a fost urmărită luna trecută, în medie, de 54.000 de persoane, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV în lunile septembrie şi octombrie 2017, în mediul urban, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00 - 23.00)

SEPTEMBRIE Mii persoane Rtg% OCTOMBRIE Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 809 8.3 Pro TV 862 8.9
2 Antena 1 477 4.9 Antena 1 627 6.4
3 Kanal D 329 3.4 Kanal D 381 3.9
4 Antena 3 229 2.4 Antena 3 250 2.6
5 Romania TV 208 2.1 Romania TV 242 2.5
6 National TV 147 1.5 National TV 182 1.9
7 DigiSport 1 125 1.3 Prima TV 153 1.6
8 Prima TV 123 1.3 DigiSport 1 122 1.3
9 TVR 1 104 1.1 TVR 1 107 1.1
10 Antena Stars 97 1.0 Realitatea TV 74 0.8
11 Realitatea TV 67 0.7 Antena Stars 70 0.7
12 Pro 2 64 0.7 Disney Junior 66 0.7
13 Disney Junior 55 0.6 TVR 2 61 0.6
14 B1TV 53 0.6 Pro 2 61 0.6
15 Disney 51 0.5 Happy Channel 54 0.6
16 Happy Channel 51 0.5 B1TV 51 0.5
17 AXN 46 0.5 Disney 50 0.5
18 Digi 24 43 0.4 AXN 50 0.5
19 TVR 2 41 0.4 Digi 24 45 0.5
20 Pro Cinema 36 0.4 Pro Cinema 45 0.5
21 Cartoon Network 33 0.3 Cartoon Network 31 0.3
22 Boomerang 29 0.3 Boomerang 30 0.3
23 Telekom Sport 26 0.3 Telekom Sport 28 0.3
24 Paramount 25 0.3 DigiSport 2 26 0.3
25 ETNO 23 0.2 Paramount 25 0.3
26 Minimax 23 0.2 ETNO 25 0.3
27 Nickelodeon 20 0.2 Minimax 24 0.3
28 Diva 20 0.2 Nickelodeon 24 0.2
29 DigiSport 2 20 0.2 Diva 20 0.2
30 Comedy Central 19 0.2 Film Cafe 17 0.2
31 Eurosport 1 16 0.2 Comedy Central 16 0.2
32 Film Cafe 15 0.2 Pro X 16 0.2
33 History 13 0.1 History 15 0.2
34 Favorit TV 13 0.1 Favorit TV 14 0.2
35 National Geographic 11 0.1 Eurosport 1 14 0.2
36 Pro X 11 0.1 TNT 13 0.1
37 Kiss TV 11 0.1 Kiss TV 12 0.1
38 TLC 11 0.1 Discovery 11 0.1
39 TV Paprika 11 0.1 Pro Gold 10 0.1
40 Pro Gold 10 0.1 TLC 10 0.1
41 TNT 8 0.1 National Geographic 10 0.1
42 Discovery 8 0.1 TV Paprika 9 0.1
43 EuroSport 2 6 0.1 EuroSport 2 6 0.1
44 Nat Geo Wild 5 0.1 ZU TV 6 0.1
45 Nick JR 5 0.1 Nat Geo Wild 6 0.1
46 Telekom Sport 2 5 0.1 AXN White 5 0.1
47 AXN White 5 0.1 U TV 5 0.1
48 U TV 4 0.0 Nick JR 5 0.1
49 National 24 PLUS 4 0.0 Telekom Sport 2 5 0.1
50 AMC 4 0.0 National 24 PLUS 4 0.0
51 ZU TV 4 0.0 Bollywood TV 4 0.0
52 E! Entertainment 3 0.0 AMC 4 0.0
53 TV H 3 0.0 TV H 3 0.0
54 AXN Black 3 0.0 E! Entertainment 3 0.0
55 Taraf TV 3 0.0 Music Channel 3 0.0
56 TV Neptun 2 0.0 Taraf TV 3 0.0
57 Music Channel 2 0.0 Nasul TV 3 0.0
58 Bollywood TV 2 0.0 AXN Black 2 0.0
59 Animal Planet 2 0.0 Animal Planet 2 0.0
60 Hit Music 1 0.0 Hit Music 2 0.0
61 Nasul TV 1 0.0 TV Neptun 1 0.0
62 Da Vinci Learning 1 0.0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV în lunile septembrie şi octombrie 2017, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

SEPTEMBRIE Mii persoane Rtg% OCTOMBRIE Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 359 3.7 Pro TV 375 3.9
2 Antena 1 219 2.3 Antena 1 260 2.7
3 Kanal D 135 1.4 Kanal D 145 1.5
4 Antena 3 123 1.3 Romania TV 137 1.4
5 Romania TV 119 1.2 Antena 3 133 1.4
6 Prima TV 48 0.5 National TV 54 0.6
7 Antena Stars 47 0.5 Prima TV 54 0.6
8 TVR 1 44 0.5 TVR 1 44 0.5
9 National TV 44 0.5 DigiSport 1 38 0.4
10 DigiSport 1 39 0.4 Realitatea TV 37 0.4
11 Realitatea TV 34 0.4 Antena Stars 37 0.4
12 B1TV 33 0.3 Disney Junior 37 0.4
13 Disney Junior 32 0.3 B1TV 34 0.4
14 Disney 30 0.3 Digi 24 30 0.3
15 Digi 24 28 0.3 TVR 2 29 0.3
16 AXN 26 0.3 AXN 28 0.3
17 Pro 2 25 0.3 Pro Cinema 28 0.3
18 Cartoon Network 24 0.3 Disney 26 0.3
19 TVR 2 23 0.2 Happy Channel 25 0.3
20 Pro Cinema 22 0.2 DigiSport 2 24 0.2
21 Happy Channel 21 0.2 Cartoon Network 23 0.2
22 Boomerang 21 0.2 Pro 2 22 0.2
23 Diva 17 0.2 Boomerang 20 0.2
24 Nickelodeon 16 0.2 Diva 17 0.2
25 Paramount 16 0.2 Minimax 16 0.2
26 Minimax 15 0.2 Paramount 15 0.2
27 ETNO 12 0.1 ETNO 15 0.2
28 DigiSport 2 12 0.1 Nickelodeon 14 0.1
29 Film Cafe 11 0.1 Film Cafe 11 0.1
30 Comedy Central 10 0.1 Comedy Central 9 0.1
31 History 10 0.1 Pro X 9 0.1
32 Pro X 9 0.1 Discovery 9 0.1
33 Kiss TV 9 0.1 Kiss TV 9 0.1
34 Eurosport 1 8 0.1 Telekom Sport 9 0.1
35 National Geographic 8 0.1 History 8 0.1
36 Telekom Sport 8 0.1 Favorit TV 8 0.1
37 TLC 8 0.1 TLC 8 0.1
38 Discovery 7 0.1 Eurosport 1 8 0.1
39 Favorit TV 6 0.1 National Geographic 8 0.1
40 TV Paprika 6 0.1 TNT 8 0.1
41 TNT 5 0.1 Pro Gold 6 0.1
42 Pro Gold 5 0.1 TV Paprika 5 0.1
43 U TV 4 0.0 Bollywood TV 5 0.1
44 Nat Geo Wild 4 0.0 Nat Geo Wild 5 0.1
45 EuroSport 2 4 0.0 EuroSport 2 4 0.0
46 Bollywood TV 4 0.0 U TV 4 0.0
47 Nick JR 3 0.0 ZU TV 4 0.0
48 ZU TV 3 0.0 Nick JR 3 0.0
49 Music Channel 2 0.0 AMC 2 0.0
50 AXN White 2 0.0 AXN White 2 0.0
51 Taraf TV 2 0.0 TV H 2 0.0
52 AMC 2 0.0 Taraf TV 2 0.0
53 Telekom Sport 2 2 0.0 National 24 PLUS 2 0.0
54 National 24 PLUS 2 0.0 Telekom Sport 2 2 0.0
55 E! Entertainment 2 0.0 Music Channel 2 0.0
56 Hit Music 2 0.0 E! Entertainment 2 0.0
57 TV H 1 0.0 Hit Music 2 0.0
58 AXN Black 1 0.0 AXN Black 2 0.0
59 Animal Planet 1 0.0 Nasul TV 1 0.0
60 TV Neptun 1 0.0 Animal Planet 1 0.0
61 Nasul TV 1 0.0 Da Vinci Learning 1 0.0
62 TV Neptun 1 0.0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţele posturilor TV în luna septembrie, AICI

Audienţele posturilor TV în luna august, AICI

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Mulțumim pentru audiențe.Daca puteți să postați și audiențele serialelor tv pe luna octombrie.Numai dacă puteți să le postați, dacă nu,nu este nicio problemă.Cum decideți voi.
  • Gogu Gogu
    @Neo: nu furnizeaza pentru ca nu platesc. Dar si in situatia asta, putin profesionalism n-ar strica. Daca ai audientele pe comercial, zilnic, atunci o medie lunara ar putea face si ei, nu? Cred ca se invata in clasele 1-4. Dar, vorb-aia: "muieti-s posmagii"? Sper sa nu fiu cenzurat de catre cel care modereaza aceste mesaje. Il avertizez ca e o replica dintr-un basm si nu are nicio conotatie sexuala. Ca, la ce moderari am vazut pe aici, suflu' si-n iaurt!
  • Neo Neo
    @ Gogu, mad79

    Kantar Media si Armadata nu furnizeaza Paginii de Media audiente lunare sau anuale, pe comercial. Doar zilnice!
  • Mihai Mihai
    @Doru, pai pana acum nu criticam batranii ca se uita numai la antena 3, rtv si ca voteaza psd-ciuma rosie? Si nu se spunea sa nu mai fie reclama la produse pt batrani cand se iesea in strada in victoriei? Sau ca batranii sa nu mai aiba drept de vot?
    Uite, vezi cum e, acelasi lucru interpretat diferit in functie de cum ne convine.
    D-asta, cei care se uita la pro sau la antena au devenit mai rau ca ultrasii de fotbal, au ochi de cal dar ei sunt in aceeasi oala.
    Uitati-va oameni buni la National Geographic, Discovery, Viasat History, Travel Channel (apropo, nu il vad in audiente TC), Fashion TV acolo unde cu adevarat ai ce sa vezi, nu la prostiile de pe pro sau antena
  • mad79 mad79
    Sunteti chiar batuti in cap!!!
    Peste tot se calculeaza dupa comercial,numai voi o dati cu mucii in fasole!!!
    Un pic de profesionalism,nu ar strica!!!
  • Gogu Gogu
    @Neo: Se pare ca stim amandoi despre ce vorbim. Doar ca, dincolo de exagerarile necesare unei postari mai spumoase, ideea mea era alta: prezentarea acestui top pe target-ul industriei: 18-49 urban. Adica, pe intelesul tuturor, pe "comercial". De ani de zile de cand intru pe acest site imi pun intrebarea asta, de ce pe doar pe urban? Pot sa imi si raspund singur: "din anumite interese"? Uite ca am putut! :)
  • F F
    Protv e de ani lider detașat pe comercial, adică tineri sau adulți din mediul urban. Chiar azi au dat comunicat cu datele de anul ăsta și antena e mult în urma. Deci nu știu ce visează unii.

    Oricum Protv și antena1 sunt ambele televiziuni cu public diversificat. Sunt cu adevărat televiziuni generaliste. Dacă se caută televiziuni cu public imbatranit, alea sunt Kanal D sau Antena3. Kanal D a mai lucrat la asta, de aia a reușit în vara sa depășească antena 1, dar toamna asta au dat-o în bara.
  • Doru Doru
    Si ce vrei sa spui "mile" cu asta ? Ce, batranii nu au voie la televizor ?
  • mile mile
    neo, pro tv are mai mult public batran , ii avantajeaza asta in acest top
  • Neo Neo
    @ Gogu
    Dacă te uiți pe th. ch., diferența este muuuuuuuult mai mare pe comercial. In nicio zi a1 nu este pe primul loc. In zilelele de duminica, luni și marți diferența este mai mica. Nu te transforma in noul mile. Multumesc
  • Gogu Gogu
    Nu v-ati obisnuit ca acest site nu prezinta topurile de pe comercial, singurul target care conteaz? Daca ar face asta, ar fi dezastru pe unitate pentru multi dintre cei care sunt prezentati drept performanti. In primul rand, emisiunile si serialele de pe kanal d. Care rar prind loc in primele 5, pe comercial. Apoi, diferenta dintre pro tv si antena 1, pe comercial este muuuuuuuult mai mica! Cum sa se afle asta, in mase? Noroc ca stie cine trebuie.
  • iuli iuli
    Si comercialul? A1 are aproape dublu fata de Kanal
  • mile mile
    daca ar fi pe comercial, kanal d , antena 3, ro tv ar fi mult mai jos

Trimite un comentariu

sus