Skip to main content

AUDIENŢE. Funeraliiile Regelui Mihai, oră cu oră. Aproape cinci milioane de români la ultima parte. La ce posturi le-au urmărit?

 
AUDIENŢE. Funeraliiile Regelui Mihai, oră cu oră. Aproape cinci milioane de români la ultima parte. La ce posturi le-au urmărit?

AUDIENŢA Funeraliilor, ORĂ CU ORĂ. Zeci de mii de români şi-au luat rămas bun de la Regele Mihai în stradă, într-o procesiune emoţionantă. Alte milioane (şi nu puţine) au privit funeraliile la televizor, pe unul din posturile TV care difuzau imagini. Toate, preluate de la TVR - producător exclusiv, printr-un demers de producţie al postului public fără precedent, ca amploare şi resurse implicate.

Publicitate

Ultima parte a funeraliilor - slujba de la Curtea de Argeş - a fost punctul culminant: între orele 19.00 şi 20.00, pe posturile TV care transmiteau evenimentul erau aproape cinci milioane de români. Cinci milioane, împărţiţi între TVR - producătorul exclusiv şi Pro TV, Antena 1, România TV, Antena 3, B1 TV, Realitatea TV, Digi 24, Look TV.

Practic, unul din patru români se uita la televizor la funeraliile Regelui Mihai, între orele 19.00 şi 20.00. Cei mai mulţi, la Pro TV: aproape 1,4 milioane, la Antena 1 şi Antena 3 (peste 900.000).

Antena 3 şi Antena 1 au avut cifre apropiate la nivelul întregii ţări dar, la oraşe (în mediul urban), canalul de ştiri al Intact a fost mult înaintea postului generalist din grup.

De notat că toate imaginile de pe posturile TV au fost preluate de la TVR 1, producător exclusiv al evenimentului. TVR a fost cel care a ales şi cadrele care intrau pe toate posturile. Un efort de producţie care a însemnat 70 de camere amplasate pe tot traseul (inclusiv în Trenul Regal). Şi câteva posturi private au ajutat TVR în acest demers de amploare (cu echipament de filmare).

Care a fost situaţia audienţelor în timpul zilei?

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele funeraliilor, oră cu oră (de la ora 10.00 la 20.00):

PRO TV. După media pe tot intervalul funeraliilor, cei mai mulţi români au fost la Pro TV (aproape 900.000). Audienţa s-a menţinut la acelaşi nivel toată ziua, cu un vârf dimineaţa, în prima parte (de aproape un milion) şi unul seara, la final (de aproape 1,4 milioane).

INTACT. Ambele staţii Intact au transmis funeraliilor: şi Antena 1, şi Antena 3. După media pe toată ziua, canalul de ştiri a stat peste cel generalist: aproape jumătate de milion media Antena 3 cu vârfuri de 700.000-900.000 în ultimele ore.

Antena 1 a avut cifre sub Antena 3 toată ziua. Doar seara, între 18.00 şi 20.00, a fost uşor peste.

De notat situaţia la oraşe, unde cifrele Antena 3 au fost mult peste Antena 1, iar Antena 3 a fost a doua staţiile cu funeraliile, după Pro TV.

ROMÂNIA TV. Media postului România TV a fost aproape egală cu Antena 1. Uşor mai jos. Vârful: aproape 600.000 de români la ora 19.00

TVR 1. Cu funeraliile Regelui Mihai, audienţa postului public a fost peste media staţiei. TVR 1, care a dat imagini şi celorlalte staţii, a avut o medie de 300.000 de români cu funeraliile, cu vârfuri, seara, în jur de 400.000.

Digi 24. Cifre de câteva ori mai mari decât media obişnuită a staţiei, cu acoperirea funeraliilor Regelui Mihai. În orele de vârf, Digi 24 a atins şi 250.000 de români, de trei ori mai mulţi decât atinge postul de ştiri într-o zi normală. Cea mai mare parte a publicului Digi 24 a fost de la oraşe.

Citeşte şi: Funeraliile Regelui Mihai, tratate cu decenţă de televiziuni

Audienţele posturilor TV care au difuzat funeraliile Regelui Mihai, oră cu oră, la nivel NAŢIONAL:

Câţi dintre cei care au văzut funeraliile la televizor au fost de la oraşe? Cam jumătate din total.

De observat, la oraşe, diferenţa dintre Antena 1 şi Antena 3, posturi la egalitate la nivel naţional. Antena 3 are, în mediul urban, cifre mult peste Antena 1, cu funeraliile Regelui Mihai.

Audienţele posturilor TV care au difuzat funeraliile Regelui Mihai, oră cu oră, în mediul URBAN:

Citeşte şi: Funeraliile Regelui Mihai, tratate cu decenţă de televiziuni

GALERIE FOTO. Funeraliile Regelui Mihai pe posturile TV

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    Pacat ca lipseste ce era mai important : comercialul . Sa vedem cat scad Catena3 si Catena Senzational TV ...
  • gt gt
    Antena 1 a reflectat printre cele mai ok intervalul 18-19... in timp ce TVR transmitea foarte static si liniar... Pro dadea un documentar... Antena1 avea trimisi speciali, discutii din studio, si preluari de la TVR... se si vede pe intervalul 18-19 cand trenul ajunge in gara ca Antena1 isi dubleaza aproape numarul de spectatori..dar si ca Antena3 si RTV sunt posturile de stiri foarte urmarite la evenimentele importante pentru ca restul au avut o scadere de rating fix pe acel interval... protv se pare ca e un brand foarte puternic daca reuseste sa faca rating cu Die hard si Home alone de ani si ani...nu cred ca daca s-ar da pe un post de nisa ca s-ar urmari cu aceeasi interes...
  • Alin Alin
    Felicitările ar trebui să le primească TVR pentru efortul fără precedent si calitatea excepțională a producției.
  • Radu Radu
    Am și eu o întrebare ca tot ati frecat-o,cu un decedat mort,am văzut puhoi de la ani,care ,dintr-o dată,si-a "descoperit" iubirea pt o relicvă a istoriei,dar,nu am vazut,nici in presa nici marii comentatori și pupincuristi de pe la tv,se menționează faptul că în loc să puneti moaștele mortului mai bine aprindeati o lumanare pt morții de laTimisoara,datorita sacrificiului lor,aceasta petarda istorica a putut reveni in tara.Pt mine,mulțimea de bagatori de seamă sunt niste lasi,dar ,nici macar un cuvânt despre Timișoara,,cretinilor ?Recunoștința e o floare rară,de aia se duce dracului tara,cu niște infecți ca aia de se calcă în picioare prin gari sa vada un cosciug.Hai,***,gunoaielor.
  • CNJ CNJ
    Si Antena 3 care se lauda ca a fost pe primul loc. :)
    Tot Pro TV le-a aratat cine e seful.Insa felicitari Antena 3 ca a fost pe 2.
  • jk jk
    Si pe comercial avem?

Trimite un comentariu

sus