Skip to main content

AUDIENŢE. Mă însoară mama, Exatlon sau Asia Expres? Show-ul de pe Pro TV, două targeturi din trei. Unul la Kanal D

 
AUDIENŢE. Mă însoară mama, Exatlon sau Asia Expres? Show-ul de pe Pro TV, două targeturi din trei. Unul la Kanal D

AUDIENŢE. O luni seară cu Mă însoară mama (Pro TV), Exatlon (Kanal D) şi Asia Express (Antena 1). La ce s-au uitat românii?

Publicitate

La nivelul întregii ţări, a câştigat Exatlon, de pe Kanal D. La oraşe şi pe publicul comercial, Mă însoară mama (cu Cove prezentator) a fost pe primul loc.

Cu Asia Express, Antena 1 a fost pe poziţia a treia pe toate targeturile.

Pro TV nu şi-a menţinut cifrele de audienţă şi după finalul Mă însoară mama. După, când a început Pe Bune (cu Andi Moisescu), audienţa a scăzut la jumătate.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

Lupta Mă însoară mama - Exatlon - Asia Express

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, lupta a fost câştigată de show-ul de pe Kanal D: o medie de 2,1 milioane de români la Exatlon. Locul doi pentru Pro TV, cu Mă însoară mama (1,8 milioane).

Asia Express a fost pe locul al treilea, cu 1,1 milioane de români în faţa televizoarelor.

Antena 3 şi România TV au completat topul naţional.

URBAN. Oraşele au stat cu ochii pe Mă însoară mama, de pe Pro TV: o medie de 950.000 de telespectatori în mediul urban. Exatlon a fost aproape, cu 900.000.

Antena 1, tot pe trei, cu 715.000 de telespectatori la oraşe.

Şi la oraşe, Antena 3 şi România TV sunt în topul televiziunilor.

COMERCIAL. Cifre apropiate pe publicul comercial între cele trei emisiuni: 440.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Mă însoară mama, 410.000 la Exatlon şi 380.000 la Antena 1.

Pe publicul comercial, nicio televiziune de ştiri nu a fost în top cinci.

Audienţa posturilor TV luni, 26 februarie, pe intervalul de intersecţie Mă însoară mama - Exatlon - Asia Express (20.30-22.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.145.000 12 22
2 Pro TV 1.851.000 10.4 19
3 Antena 1 1.166.000 6.5 12
4 Antena 3 496.000 2.8 5.1
5 Romania TV 426.000 2.4 4.4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 26 februarie, pe intervalul de intersecţie Mă însoară mama - Exatlon - Asia Express (20.30-22.40), în mediul URBAN:
URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 953.000 9.9 18.4
2 Kanal D 899.000 9.3 17.4
3 Antena 1 715.000 7.4 13.8
4 Antena 3 313.000 3.2 6
5 Romania TV 237.000 2.5 4.6
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 26 februarie, pe intervalul de intersecţie Mă însoară mama - Exatlon - Asia Express (20.30-22.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 442.000 9.9 21.5
2 Kanal D 413.000 9.3 20.1
3 Antena 1 377.000 8.5 18.4
4 Prima TV 75.000 1.7 3.7
5 Pro Cinema 50.000 1.1 2.5
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Pe bune?! cu Andi Moisescu, cifre la jumătate

După finalul emisiunii Mă însoară mama, audienţa Pro TV a scăzut aproape la jumătate.

Cu Pe bune?! pe post, Pro TV a fost pe prima poziţie doar pe publicul comercial, iar Kanal D a condus clasamentul televiziunilor la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

Audienţa posturilor TV, luni, 26 februarie, pe intervalul Pe bune (22.45-23.55), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.164.000 6.5 18.7
2 Pro TV 957.000 5.4 15.4
3 Antena 1 495.000 2.8 7.9
4 Antena 3 440.000 2.5 7.1
5 Romania TV 353.000 2 5.7
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 26 februarie, pe intervalul Pe bune (22.45-23.55), în mediul URBAN:
URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 507.000 5.3 14.7
2 Pro TV 496.000 5.1 14.3
3 Antena 1 315.000 3.3 9.1
4 Antena 3 268.000 2.8 7.7
5 Romania TV 229.000 2.4 6.6
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 26 februarie, pe intervalul Pe bune (22.45-23.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 307.000 6.9 20.4
2 Kanal D 250.000 5.6 16.7
3 Antena 1 179.000 4 11.9
4 TVR 1 59.000 1.3 3.9
5 Pro Cinema 58.000 1.3 3.9
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    doru, nu erai tu impotriva matrimonialelor , ce s-a schimbat acum
  • Doru Doru
    "ci taranisme, usor de digerat, fara prea mult consum de neuroni"
    Ca si "iUmor".
  • Paco Paco
    Ma Însoară Mama e o odă adusă penibilului și subculturii, perfectă potrivire pentru unul precum Cove. Arată exact valoarea telespectatorului român. IAr Asia Express ar fi dat muuult mai bine fără Vica, Cruduța, Moroșanu și alte exemplare care ne fac țara de râs prin Extremul Orient.
  • 1q s-am 1q s-am
    cam atat si cu atat de laudatul public comercial. cand dai buluc la tv pt "ma insoara mama", nu-i de mirare ca apoi iesi in strada sa o aperi pe luluta. altminteri toate cele trei televiziuni au avut cifre bune. n-as zice ca asia express e un esec cand atragi peste un milion de privitori. insa e clar ca publicul nu vrea chestiuni compexe ,ci taranisme, usor de digerat, fara prea mult consum de neuroni.
  • bing bing
    please please please sunt curioasa de audienta emisiunii Totul pentru dragoste
  • dani dani
    ma deranjeaza foarte tare vizual alaturarea dintre sigla pro tv si atatea pitipoance + kitsch per pixel.
    sa speram ca e si ultimul sezon. byeee
  • Borosteanu Cristian Stefan Borosteanu Cristian Stefan
    Exatlon rupe audiențele tv!!! Este emisiunea care te ține în suspans total. Felicitări pentru alegerea inspirată a celor de la KANAL D.
  • Catalin Catalin
    Multumim. Postați vă rog și audiențele pe intervalul totul pentru dragoste.
  • Anonymous Anonymous
    Toate va spala creierul
  • Iuli Iuli
    Antena o sa ramana pe 3 in februarie, pe toate targeturile, atat in Prime-Time, cat si pe MEDIA PE ZI.

    Ce audiente a facut Totul pentru dragoste cu Mirela Vaida? (interval 14.00 - 16.00)

Trimite un comentariu

sus