La nivelul întregii țări, aproape două milioane de români au urmărit discursul cât două reprize de fotbal, la finalul căruia a venit rezultatul: „declanșez procedura de revocare a procurorului-șef DNA Laura Codruța Kovesi”.
Cei mai mulți români au fost pe România TV și Antena 3, posturile cu o abordare anti-DNA, stațiile care au difuzat înregistrările cu acuzațiile celor acuzați de DNA.
Mulți români, dar puțini din zona comercială: 250.000 de telespectatori din segmentul comercial au așteptat anunțul lui Toader.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obținute de posturile TV joi seara, pe intervalul discursului lui Tudorel Toader:
NAȚIONAL. În total, aproape două milioane de români s-au uitat pe posturile TV la Tudorel Toader. Cei mai mulți români au urmărit anunțul de presă al lui Toader pe Antena 3. Peste 740.000 de telespectatori a fost media postului în fiecare minut. Televiziunea familiei Voiculescu a fost a treia la nivelul întregii țări, în clasamentul general, fiind depășită de Antena 1 și de Pro TV.
România TV a fost la distanță de concurentul său, având o medie de 570.000 de privitori.
TVR 1, care a dat de asemenea conferința lui Tudorel Toader, a avut cifre modeste: puțin peste 100.000 de privitori. Postul public a fost depășit de Realitatea TV, de B1 și de Digi24.
Pe intervalul anunțului de presă, cele mai urmărite stații, în clasamentul general, au fost Pro TV și Antena 1.
URBAN. Antena 3 a fost pe trei și la orașe, cu o medie de aproape 500.000 de telespectatori, dublu față de concurentul său, România TV, care a fost a patra televiziune în topul general.
Digi24 a avut o medie de 150.000 de persoane, Realitatea TV 130.000, iar B1 TV, 72.000. Postul public a avut la orașe 110.000 de telespectatori cu Tudorel Toader.
COMERCIAL. Ca de obicei, puțini tineri interesați de zona de știri: 250.000 de telespectatori din segmentul comercial pentru toate stațiile de știri la un loc. Incluzând aici și TVR 1. Pro TV a avut, singur, un public mai mare.
Dintre stațiile de știri, Antena 3 a avut cifrele cele mai mari. A fost pe trei în topul general, cu 84.000 de persoane (la nivel național avea 740.000), clasându-se peste Kanal D.
Interesant este că pe publicul comercial Realitatea TV și Digi24 au fost peste România TV (post care se distanțează mult pe publicul total): 50.000 la Realitatea, 43.000 la Digi 24 și și 41.000 la România TV. B1 TV a avut o medie de 13.000 de telespectatori din zona comercială.
La TVR 1, s-au uitat în medie 19.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani.
Audienţa posturilor TV joi, 22 februarie, pe intervalul anunțului de presă susținut de Tudorel Toader (18.00-19.25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.729.000 | 9.7 | 21.1 |
2 | Pro TV | 1.553.000 | 8.7 | 18.9 |
3 | Antena 3 | 740.000 | 4.1 | 9 |
4 | Romania TV | 568.000 | 3.2 | 6.9 |
5 | Kanal D | 322.000 | 1.8 | 3.9 |
6 | National TV | 303.000 | 1.7 | 3.7 |
7 | Prima TV | 193.000 | 1.1 | 2.4 |
8 | Pro 2 | 192.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 185.000 | 1 | 2.3 |
10 | Realitatea TV | 180.000 | 1 | 2.2 |
11 | B1TV | 173.000 | 1 | 2.1 |
12 | Happy Channel | 167.000 | 0.9 | 2 |
13 | Digi 24 | 155.000 | 0.9 | 1.9 |
14 | Disney | 138.000 | 0.8 | 1.7 |
15 | TVR 2 | 112.000 | 0.6 | 1.4 |
16 | Disney Junior | 112.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | TVR 1 | 107.000 | 0.6 | 1.3 |
18 | Boomerang | 73.000 | 0.4 | 0.9 |
19 | AXN | 70.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Pro Gold | 61.000 | 0.3 | 0.7 |
Audienţa posturilor TV joi, 22 februarie, pe intervalul anunțului de presă susținut de Tudorel Toader (18.00-19.25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 783.000 | 8.1 | 19.3 |
2 | Antena 1 | 636.000 | 6.6 | 15.7 |
3 | Antena 3 | 492.000 | 5.1 | 12.1 |
4 | Romania TV | 243.000 | 2.5 | 6 |
5 | Kanal D | 150.000 | 1.6 | 3.7 |
6 | Digi 24 | 149.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | National TV | 132.000 | 1.4 | 3.3 |
8 | Prima TV | 130.000 | 1.3 | 3.2 |
9 | Realitatea TV | 129.000 | 1.3 | 3.2 |
10 | Happy Channel | 104.000 | 1.1 | 2.6 |
11 | B1TV | 72.000 | 0.7 | 1.8 |
12 | Pro Cinema | 67.000 | 0.7 | 1.7 |
13 | Disney Junior | 65.000 | 0.7 | 1.6 |
14 | AXN | 57.000 | 0.6 | 1.4 |
15 | Pro 2 | 54.000 | 0.6 | 1.3 |
16 | Disney | 52.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | TVR 2 | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | TVR 1 | 46.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Pro Gold | 38.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Nick JR | 36.000 | 0.4 | 0.9 |
Audienţa posturilor TV joi, 22 februarie, pe intervalul anunțului de presă susținut de Tudorel Toader (18.00-19.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 311.000 | 7 | 22.4 |
2 | Antena 1 | 250.000 | 5.6 | 18 |
3 | Antena 3 | 84.000 | 1.9 | 6 |
4 | Kanal D | 59.000 | 1.3 | 4.3 |
5 | Prima TV | 56.000 | 1.3 | 4 |
6 | Realitatea TV | 50.000 | 1.1 | 3.6 |
7 | Digi 24 | 43.000 | 1 | 3.1 |
8 | Romania TV | 41.000 | 0.9 | 2.9 |
9 | Pro Cinema | 34.000 | 0.8 | 2.4 |
10 | AXN | 33.000 | 0.7 | 2.4 |
11 | Disney Junior | 32.000 | 0.7 | 2.3 |
12 | National TV | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
13 | Pro Gold | 23.000 | 0.5 | 1.6 |
14 | Happy Channel | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
15 | TVR 1 | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
16 | Discovery | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
17 | Pro 2 | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
18 | Boomerang | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
19 | National Geographic | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
20 | DigiSport 1 | 15.000 | 0.3 | 1 |
tvr 1 sub DISNEY la toate capitolele, tvr 2 peste... JENANT