Skip to main content

VIDEO. Noua campanie Media Galaxy - „Nu te lăsa păcălit de laptopul tău vechi”, semnată de CAP

 
VIDEO. Noua campanie Media Galaxy - „Nu te lăsa păcălit de laptopul tău vechi”, semnată de CAP

Media Galaxy lanseaza patru noi spoturi TV, parte din campania-manifest „Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi”, adresata generatiei millennials, anunţă lanţul de magazine.

Publicitate

Noua campanie TV este facuta pentru tineri de catre tineri (absolventi si studenti ai UNATC, Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematrografica „I.L. Caragiale”). Este inspirata din vietile lor si vorbeste „pe limba tinerilor”, intr-un mod relaxat si amuzant, despre situatii „laptop related” in care acestia se pot regasi indiferent de stilul de viata sau de aspiratiile de viitor, mai spun reprezentanţii Media Galaxy.

Mesajul central al campaniei: O generatie care se defineste ca fiind mereu conectata si in pas cu evolutia tehnologiei nu poate ramane in urma cand vine vorba de propriile „accesorii” electronice. Factorul „coolness” este esential si in cazul tehnologiei, nu doar in cel al garderobei sau al bicicletei/ masinii. La fel de importanta este si performanta gadget-urilor proprii. Un laptop vechi devine o piatra de moara care afecteaza atat imaginea pe care tinerii si-o construiesc in reteaua sociala reala si virtuala, cat si performantele si evolutia lor profesionala.

Codin Caradimu, Creative Director, CAP:

„La filmare, vorbeam la un miniprezel ca e prima data cand lucram in aceasta formula curajoasa, dar potrivita cu subiectul, care imi aminteste intr-un fel de Universiada (stiu ca e o referinta dificila pentru targetul acestei campanii, dar sper ca generatia mea inca citeste comunicate de presa): tineri care se misca in sincron pentru a produce o serie de spoturi care li se adreseaza tot lor. Un fel de proiect «desfasurat sub egida programului tineri pentru tineri», daca ar fi sa pastram tonul alegoric utecist.

O echipa mica, dar agila, alcatuita din proaspat absolventi si studenti au facut posibila realizarea unei campanii pentru studenti si elevi. Vorbim de un grup talentat condus de Tudor Cioroiu (imagine si regie) si Andra Mirea (productie). Putini si fericiti sunt cei pasionati care nu pleaca urechea la ce zice lumea despre ei, insa asta e un deziderat greu de realizat, ideea campaniei pornind de la faptul ca factorul «coolness» devine tot mai competitional, iar un laptop din evul mediu (a se citi 3 ani vechime) devine o piatra de moara care atarna de gatul tanarului de azi si asa cocosat de obligatii si de indatoriri sociale de tot felul”.

Carmen Capitanescu, Director de Marketing, Altex Romania: „Industria in care suntem prezenti, cea de electro-IT, este caracterizata de versatilitate, deschidere la nou si de rapiditate in adoptarea noilor tehnologii. In acelasi fel, comunicarea produselor pe care le promovam trebuie sa aduca un «update» constant, adaptat nevoilor si modului de a fi al publicului-tinta. Este si motivul pentru care noua campanie-manifest Media Galaxy aduce o abordare «fresh» a liniei de comunicare deja consacrate, in ton cu stilul tinerilor”.

Noua campanie dezvoltata pentru Media Galaxy include o comunicare integrata: spoturi TV, promovare prin canale de social media (YouTube, Facebook, twitter), comunicare in-store si activitati de PR.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Una este sa iti placa o campanie si alta este sa te convinga produsul promovat. Cei de la Media Galaxy au platit mult si bine o campanie care nu se stie daca le va aduce vanzari mai bune...pentru ca publicul ”bine informat” ca un laptop nou e mai practic decat unul vechi se poate duce la concurență...
  • Miriam Racord Miriam Racord
    Mie îmi place campania,
    Și sloganul,
    "Ich bin doch nicht blöd"
  • geo geo
    Sa fim seriosi...modelul de laptop vechi folosit in reclama nu e chiar gigantic. Atata vreme cat cel vechi este functional si - mai important - mai performant ca unul nou, ce rost are sa il schimbi cu unul nou...ma uitam - pe net - la unul nou, mai subtirel, mai usor, mai fragil, mai comercial...si observ ca nu are unitate CD / DVD, ca lumea comenteaza ca este o chinezarie ieftina care, uneori, da rateuri. Bani aruncati pe reclame neconvingatoare !
  • Ioana Ghoerghe Ioana Ghoerghe
    Super campanie!!! Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi. Ia-ti unul nou de la mediagalaxy, cu o carcasa noua dar cu acelasi procesor in interior. Sigur va merge mai bine, pentru ca e carcasa noua. Campanie pentru intelectuali.

Trimite un comentariu

sus