Skip to main content

AUDIENŢE. Asia Express şi Exatlon şi-au împărţit primele locuri. Pro TV, pe trei

 
AUDIENŢE. Asia Express şi Exatlon şi-au împărţit primele locuri. Pro TV, pe trei

AUDIENŢE. Emisiunile Asia Express (Antena 1) şi Exatlon (Kanal D) şi-au împărţit leadershipul luni seara.

Publicitate

Asia Express a fost pe primul loc pe intervalul de difuzare pe publicul comercial. Exatlon a avut poziţia de conducere la nivel naţional şi la oraşe.

Pro TV, cu Mă însoară mama, a fost "spectator" la lupta dintre cele două emisiuni, una filmată în Republica Dominicană (Exatlon), alta în Asia: locul trei pe toate targeturile.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.00).

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, pe intervalul Asia Express, cel mai urmărit post TV a fost Kanal D: 1,9 milioane de români pe Exatlon. A urmat Antena 1, cu 1,3 milioane de telespectatori la emisiunea filmată în Asia.

Locul trei pentru Pro TV, cu aproape 1,3 milioane.

URBAN. Cifre aproapiate la oraşe: 800.000 pentru Exatlon şi 756.000 pentru Asia Express. Pro TV, tot pe trei, la aproape 100.000 de telespectatori în urma Antenei 1.

COMERCIAL. Publicul comercial s-a dus spre Antena 1. O medie de 430.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Asia Express. Locul doi pentru Kanal D, cu 374.000 de telespectatori.

Pro TV, postul care, în mod tradiţional, avea primul loc pe publicul comercial (indiferent de emisiune), a fost pe poziţia a treia cu Cove şi Mă însoară mama.

Audienţa posturilor TV luni, 12 martie pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.893.000 10.6 21.4
2 Antena 1 1.306.000 7.3 14.8
3 Pro TV 1.262.000 7.1 14.3
4 Prima TV 455.000 2.5 5.1
5 Antena 3 427.000 2.4 4.8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 12 martie pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.00), în mediul URBAN
URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 806.000 8.4 17.1
2 Antena 1 756.000 7.8 16
3 Pro TV 665.000 6.9 14.1
4 Antena 3 259.000 2.7 5.5
5 Prima TV 204.000 2.1 4.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 12 martie pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 427.000 9.6 23.1
2 Kanal D 374.000 8.4 20.2
3 Pro TV 301.000 6.8 16.3
4 Prima TV 86.000 2 4.7
5 Pro Cinema 50.000 1.1 2.7
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Mulțumesc pentru audiențe. Abia aștept să se termine această emisiune.
  • Iuli Iuli
    Este destul de bine ca Asia tine in frau targetul Comercial, astfel incat cand se termina le vor face loc Chefilor (care incep pe 9 si 10 aprilie, ora 20.00)
  • gelu gelu
    se vede ca la exalton sunt favorizati faimosii de comentator si de k D
  • Oana Oana
    nu mai suprt aranjamentele de la Exatlon , atatea favoruri pt Faimosi si din partea comentatorului si din partea Kanal D , urmaresc cu placere Asia Expres e mult mai placuta mai atractiva
  • Marius Marius
    In sfarsit si Asia Express prinde avânt! E de departe cea mai bine realizata si distractiva emisiune-concurs din ultimii ani. De la un fan de emisiuni US, mi s-a parut mult mai captivanta si decat formatul si editiile Amazing Race
  • Expertul  (Moartea soptita) Expertul (Moartea soptita)
    Scaderea ma insoara mama e o veste buna pentru viitorul ProTV! Sper ca saptamana viitoare, ma insoara mama, cel mai sinistru show din istoria ProTV, sa scada sub 5 rating pe comercial , iar managementul sa fie obligat sa scoata urgent aceasta mizerie de pe post. Gospodar, Ferma si ma insoara mama n-au ce cauta in grila ProTV, dar managementul inca crede ca poate prostii publicul sa se uite la show-uri ieftine si de prost gust.
  • marian marian
    F, de acord cu tine aceasta emisiune trebuie scoasa si trimisa noaptea sau pe pro 2 , mai bine ar baga filme sau vocea junior , antenisti , spun ca de la 19 au fost pe primul loc FALS , nu intreceti voi stirile de pe pro asa ca valea cu manipularea voastra comunista , sper ca cei de la pro sa si dea seama ca emisiunea asta nu-i caracterizeaza ,
  • Expertul’’ Expertul’’
    Aaaaawwwwwwww:( ce cute sunt astia mici de la pro tv :))))))))))
  • bing bing
    naspa ca pro tv in anul 2018 inca mai face emisiuni regizate ca ma insoara mama, lumea vede
  • geo geo
    Asia a debutat pe primul loc - in a doua saptamana a fost sub Ma insoara mama - si de vreo 2 - 3 saptamani este pe primul loc. Nu ma dau in vant dupa "aventurile" (pseudo)vedetelor A 1...dar as urmari - chiar si in reluare - un "Amazing race" facut - la orice televiziune - pe bune si fara vedete. Pacat ca nicio televiziune de la noi nu mai reia "Amazing race"-ul.
  • Costi Costi
    Se pare ca Asia Express a mai furat din publicul Exatlonului :)))Se vede diferența deoarece la început Exatlon avea 2 milioane de telespectatori iar Asia Express puțin peste 1 milion.Dupa parerea mea Asia Express e o emisiune mai buna ca Exatlon dar sunt faine amandoua.Cat despre grajdul de la Protv ce sa le zic sa le mearga tot mai rau cu audiența cred ca lumea și-a dat seama ca acolo totul e regizat :)))
  • F F
    Sa speram ca iese Mă însoară mama din grila. Mă bucur și ca Exatlon începe sa coboare cu edițiile de umplutura.

    Acum ca Asia Express a urcat atat, cred ca ar fi bine ca Antena sa ia formatul care trebuie, anume Amazing Race.

Trimite un comentariu

sus