Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent. Pe publicul comercial, ceilalți abia au mișcat. Pro TV, de opt ori peste Antena 1

 
AUDIENŢE. Românii au talent. Pe publicul comercial, ceilalți abia au mișcat. Pro TV, de opt ori peste Antena 1

AUDIENȚE. Diferențe notabie între Românii au talent, de pe Pro TV și concurență. Aseară, pe publicul comercial, celelalte stații abia s-au văzut.

Publicitate

Pe publicul tânăr (18-49 de ani), cifrele Pro TV au fost mult în fața celorlalte posturi: audiența pe targetul comercial a fost de aproape cinci ori mai mare decât a Kanal D (cu serial turcesc) și de peste opt ori mai mari decât ale Antenei 1 (care avea Ie, Românie, cu Mircea Radu).

Cota de piață pe publicul comercial a fost de 46%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor se uitau la Românii au talent. În comparație, Antena 1, cu Ie, Românie, abia a sărit de 5% cotă de piață.

Avansul a fost mare, în condițiile în care audiențele show-ului Românii au talent de aseară au fost mai mici decât săptămâna trecută (cifrele AICI). 

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Românii au talent, ediția a şaptea:

NAȚIONAL. Românii au talent a atras la nivel naţional o medie de peste 2,9 milioane de telespectatori. Cifrele au fost triple faţă de Kanal D, care a obţinut o medie de un milion de persoane, cu serialul turcesc. Antena 1 a fost la distanţă de primele două, pe locul al treilea, cu emisiunea Ie, Românie! pe interval. 

Vârful național: 3,75 milioane de români, adică 21 rating și 42,3% cotă de piață, la 21.57.

URBAN. Show-ul jurizat de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu și Andi Moisescu a atras în mediul urban peste 1,5 milioane de persoane, media, de trei ori peste Kanal D şi de aproape opt ori peste Antena1.  

COMERCIAL. Pe publicul comercial, celelalt stații abia s-au văzut. Pro TV a obținut pe publicul celor cu vârste între 18 şi 49 de ani aproape 700.000 de telespectatori, media. Adică de aproape cinci ori mai mulți decât Kanal D și de peste opt ori peste Antena 1.

În termeni de cotă de piață, show-ul prezentat de Smiley și de Pavel Bartoș a avut 46%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor se uitau la Românii au talent. Kanal D avea 10%, iar emisiunea cu Mircea Radu de pe Antena 1 undeva puțin peste cinci procente.

Vârf comercial: 853.000 de telespectatori (19,1 rating și 51,6 cotă de piață) la ora 22.31.

Audienta posturilor TV vineri, 30 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.905.000 16.2 35.0
2 Kanal D 1.049.000 5.9 12.6
3 Antena 1 746.000 4.2 9.0
4 Romania TV 325.000 1.8 3.9
5 Antena 3 238.000 1.3 2.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 30 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:

 

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.516.000 15.7 35.8
2 Kanal D 521.000 5.4 12.3
3 Antena 1 226.000 2.3 5.3
4 Romania TV 157.000 1.6 3.7
5 Antena 3 154.000 1.6 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 30 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 695.000 15.6 45.6
2 Kanal D 152.000 3.4 10.0
3 Antena 1 83.000 1.9 5.4
4 DigiSport 1 54.000 1.2 3.5
5 Prima TV 50.000 1.1 3.2

Vezi audiența debutului Românii au talent, aici

Citește și: Cum au debutat toate cele opt sezoane ale show-ului. 2013 a fost cel mai bun an

GALERIE FOTO.

Citește și:

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Am incercat sa ma uit la emisiune . .. si am renuntat. Filmarea este execrabila. Nu sunt secvențe mai lungi de 5-8 secunde, toate in miscare, ba pe orizontală, ba zoom in sau out. Juriul are o atitudine omogenă. Concurenții sunt slabuti, iar reclame fiind la fiecare 3 concurenți, de cel puțin 15 minute.
    Stiu, acum o sa sara toate portavocele prOTV sa isi arate superioritatea prin cuvinte jignitoare. Eu mi-am spus doar parerea mea de spectator.
  • Cat va spalat pe creier cei de la varanul , mai Roman Adevarat esti cumva M, Badea . , crezi ca cei care se uita la RAT , nu sunt patrioti , sunt mai patrioti catine , cei de la facatura de la canalul nu sunt , crescand performanta turcilor .
  • Și eu m-am speriat...cum este posibil ca acolo unde contează, adică pe Comercial, Pro TV să fie de peste opt ori peste Antena 1...
  • "Diferențe notabie între Românii au talent, de pe Pro TV și concurență."
    Asa începe postarea acestui *** sau ***a, la fel ca mulți cei care au comentat mai devreme!
  • Când am văzut din titlu că ceilalti abia au mișcat,m-am așteptat ca pro tv-ul să aibă cel putin 60%share pe comercial,când colo....45,7%
  • Vai de noi, ce groaznic e protv pentru diverși hateri antenisti, dar ce buni sunt foștii oameni de la Protv care țin postul pe linia de plutire, ca în rest nimic nu performeaza. :))
  • Gigi, Fructul Oprit este o mizerie costisitoare pe care A1 a primit-o de la turci. A1 a cheltuit un buget imens pe o serie care produce numere mai slabe decât o serie dublat turcă pe Kanal D. Seria turcă de pe Kanal D are un număr mai bun la nivel național și urban de joi și numere similare pe comercial decât Fructul Oprit miercuri și Seria turcă are o concurență mult mai puternică decât Fructul Oprit. A1 a creat un dezastru in acest sezon. Ei trebuie să scape de majoritatea programărilor lor. A1 ar fi trebuit să cheltuiască bugetul pentru angajarea de actori buni, în loc să angajeze câteva modele care nu arată emoții și, bineînțeles, aceleași fețe vechi pe care suntem obosit să le vedem. Plus Crisul nepotrivit care trebuia pus pe fiecare serie. Avem nevoie de noi talente și de noi serii.
  • Cat de *** ,,,puteti fi toti ce care comentati si ridicati in slavi postul Protv,cu Romanii au talent si criticati Antena 1.Cu ce este mai presus Protv ,decat Antenele???cu absolut nimic!Protv,un post rasuflat de mult,,,atat mai supravetuieste si el ,doar cu Romanii au talent!
  • De cat sa mai uit la asa-ziselor,,talente,,si maimutarelele prezentate la Protv,cu Romanii au Talent,prefer sa ma uit la emisiunea,,Ie Romanie ,,la Antena 1,savad talente cu adevarat,traditiile noastre stramosesti,cu copii care promoveaza si pastreaza datinile noastre stramosesti,curati sufleteste,care mai dau inca dovada de patriotism,in comparatie cu multi altii,iar pentru stiinta voastra aceasta emisiune de la Antena 1,nu este urmarita nu numai de ,,tarani,,numai de ,,mamaia,,ci si de multi tineri,de intelectuali,care stiu sa faca distinctie intre ce este valoros cu adevarat si ce nu este!
  • Gigi, ia te uită aici
    3 Ferma vedetelor Pro TV 297.000 6.7
    4 Fructul oprit Antena 1 289.000 6.5
    Sursa Paginademedia.ro https://www.paginademedia.ro/2018/03/audiente-exatlon-diana-bulimar-29-martie
    La fel, pe național și urban, Ferma vedetelor a fost peste Fructul Oprit.
    Nu te-am remarcat sa fi comentat articolul de joi cu audientele. Ce va mai spala creierele cu minciuni astia de la A 1 !
  • Toate cele 3 stații au coborât pe comercial, cum este și normal. Nu e normal ca Antena cu productie propie sa fie la jumatate de serialul turcesc difuzat de Kanal D. Nu știu de ce emisiunea aia a rămas în grila în prime time sau de ce Antena nu a băgat chefii joi și vineri, dacă este așa deosebita emisiunea.
  • consumul de tv a scazut datorita faptului ca a venit primavara/vara. Toate scad, nu numai PRO TV. acum, sa fim sinceri; ie romanie nu se compara cu romanii au talent. Si pana la urma e cel mai bun show de televiziune, de la dansez pentru tine incoace. Da, o sa se uzeze, dar deocamdata eu zic ca trebuie sa ne bucuram de show-ul de calitate
  • Am citit un comentariu in care se zicea ca Asia e pe 3 ... nu e adevărat , mai ales in ultimele ediții , când diferențele dintre A1 și Pro erau destul de semnificative . Nu știu dacă știți , dar Fructul Oprit a depășit Pro TV pe urban și comercial :))
  • @Adi, AsiaExpress muta Antena pe 1/2 pe comercial in seara de luni, dar da, ai dreptate, Antena a reusit ca in aceasta primavara sa fie pe locul 3, 7 zile din 7, poate au o sansa cu iUmor/AsiaExpress pe Comercial, ca in rest este dezastru. Vedem ce o sa faca Cei 4

Trimite un comentariu