Skip to main content

AUDIENŢE. Joia Pro TV. Las Fierbinţi cu Armand Assante, două milioane de români. Ce a făcut Ferma vedetelor?

 
AUDIENŢE. Joia Pro TV. Las Fierbinţi cu Armand Assante, două milioane de români. Ce a făcut Ferma vedetelor?

AUDIENŢE. Joia este seara Pro TV. Cu Las Fierbinţi - într-un episod special - şi cu Ferma vedetelor, Pro TV fost toată seara pe prima poziţie, indiferent de target (naţional, urban sau comercial).

Publicitate

Ce audienţe au avut aseară staţiile TV?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinţi şi pe cel al emisiunii Ferma Vedetelor:

Pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV a fost văzut de peste două milioane de români în fiecare minut, de două ori mai mulţi decât locul doi - Kanal D (cu serialul Dragoste şi ură). A fost un episod special Las Fierbinţi, cu actorul Armand Assante în serial. Locul trei pentru Antena 1, cu Aici, eu sunt vedeta.

Audienţe de două ori mai mari decât celelalte posturi pentru Pro TV şi la oraşe. Pe publicul comercial 18-49 de ani, diferenţa a fost şi mai mare: 500.000 la Pro TV, 200.000 la locul doi, Kanal D.

De notat, pe publicul comercial, prezenţa în top 5 a postului Telekom Sport, care transmitea meciul CSU Craiova - FC Botoşani (5-1).

Pe intervalul Ferma vedetelor, Pro TV a avut tot prima poziţie, dar cu cifre de audienţă sub Las Fierinţi. Diferenţa în faţa Kanal D a fost mai mică decât pe intervalul serialului de comedie.

Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.35), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.075.000 11.6 26.4
2 Kanal D 1.026.000 5.7 13
3 Antena 1 823.000 4.6 10.5
4 Romania TV 343.000 1.9 4.4
5 National TV 307.000 1.7 3.9
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.35), în mediul URBAN
URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.034.000 10.7 24.8
2 Kanal D 550.000 5.7 13.2
3 Antena 1 379.000 3.9 9.1
4 Romania TV 207.000 2.1 5
5 Antena 3 179.000 1.9 4.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.35), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 500.000 11.2 34.2
2 Kanal D 199.000 4.5 13.6
3 Antena 1 141.000 3.2 9.6
4 Telekom Sport 1 45.000 1.0 3.1
5 Realitatea TV 31.000 0.7 2.1
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Pe intervalul Ferma vedetelor

Peste 1,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Ferma vedetelor. Aproape un milion erau pe serialul turcesc de pe Kanal D.

La oraşe, Ferma a avut 620.000 de telespectatori, cu 100.000 peste Kanal D (pe intervalul Las Fierbinţi, cifrele Pro TV erau duble).

Pe comercial, Ferma a ţinut 300.000 de telespectatori, tot cu 100.000 peste Kanal D. Antena 1, locul trei (ca şi pe celelalte targeturi) a avut până în 100.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.

Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Ferma vedetelor (21.35-23.40), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.229.000 6.9 18.4
2 Kanal D 991.000 5.5 14.8
3 Antena 1 577.000 3.2 8.6
4 Romania TV 365.000 2 5.5
5 Antena 3 316.000 1.8 4.7
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Ferma vedetelor (21.35-23.40), în mediul URBAN
URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 623.000 6.5 17.4
2 Kanal D 525.000 5.4 14.6
3 Antena 1 241.000 2.5 6.7
4 Romania TV 217.000 2.2 6
5 Antena 3 210.000 2.2 5.9
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 19 martie, pe intervalul Ferma vedetelor (21.35-23.40), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 302.000 6.8 23.2
2 Kanal D 197.000 4.4 15.1
3 Antena 1 96.000 2.2 7.4
4 TVR 1 50.000 1.1 3.8
5 DigiSport 1 45.000 1.0 3.4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Mulțumesc pt audiențe.
  • Florin Florin
    Tvr 1 a fost in top 5 comercial cu Patraru.

Trimite un comentariu

sus