Skip to main content

Căţelul Dedeman renunţă la casca de protecţie într-o campanie ce atrage atenţia asupra siguranţei la locul de muncă

 
Căţelul Dedeman renunţă la casca de protecţie într-o campanie ce atrage atenţia asupra siguranţei la locul de muncă

Dedeman, retailer de materiale de construcţii, renunţă la casca de protecţie din logo, într-o campanie menită să atragă atenţia asupra siguranţei muncitorilor.

Publicitate

Campania semnată de agenţia McCann îşi propune să arate cât de importantă este respectarea normelor de siguranţă la locul de muncă.

Unde se va vedea? Pe panouri stradale şi pe pagina informativă pe site-ul dedeman.ro.

Conform Eurostat, România este pe primul loc în Europa în ceea ce priveşte accidentele de muncă mortale iar şapte din 100.000 de români îşi pierd viaţa la locul de muncă.

Când şi cum se va desfăşura campania?

Campania va începe pe 28 aprilie, declarată Ziua Mondială a Sănătăţii şi Securităţii în Muncă. Căţelul din logo-ul companiei nu va mai purta casca de protecţie şi va fi „uşor accidentat”, timp de o lună.

De asemenea, pe data de 28 aprilie, magazinele Dedeman vor oferi gratuit clienţilor aproximativ 8.000 de căşti de protecţie pentru a-i încuraja să acorde importanţă siguranţei.

Dragoş Pavăl, preşedinte Dedeman: „În calitate de retailer de materiale de construcţii, noi suntem cei care le punem muncitorilor uneltele în mâini şi am considerat că este de datoria noastră să le reamintim cât de important este să respecte normele de siguranţă. Logo-ul companiei noastre, un câine care poartă cu responsabilitate casca de protecţie, este în sine o declaraţie de siguranţă. De aceea credem că această schimbare va atrage atenţia asupra riscurilor la care se supun în cazul în care nu poartă casca de protecţie pe şantier”

FOTO:

  • Catelul Dedeman Caramida
  • Catelul Dedeman Cucui
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Bogdan Bogdan
    Corecta observatia lui bing. toata teoria de branding a unei organizatii ar trebui sa se invarta in jurul conceptului de "cat de bine da".
  • bing bing
    marul ala de la apple e totusi mai abstract, da bine
  • mark mark
    un producător de computere și-a ales logo un măr, ce dracu minte au avut și acolo...
    la cățelul ăla important e că-l ții minte și-l asociezi pozitiv cu magazinul
  • bing bing
    dedeman are un logo urat
    ce dracu minte sa ai sa pui un catel la un retailer pentru materiale de constructii

Trimite un comentariu

sus