Skip to main content

DATABASE. Oamenii nu sunt deranjaţi de reclame. Sunt deranjaţi de reclamele care nu-s pe interesele lor

 
Dominik Karbowski, VP Selectivv Mobile House
Dominik Karbowski, VP Selectivv Mobile House

DATABASE. Ce avantaje are o reclamă pe mobil faţă de una pe desktop? În primul rând o vizibiltate mai bună şi o rată de click mult mai mare.

Publicitate

„O reclamă care pe desktop se pierde printre sute de alte reclame, pe mobil poate ocupa mai mult de jumătate de ecran”, spun cei de la compania Selectivv Mobile House. “De asemenea, rata de click creşte exponenţial, chiar şi de până la 11 ori comparativ cu versiunea desktop”, explică Dominik Karbowski, VP Selectivv Mobile House.

Ce se consumă pe mobil?

Datele arată că 80% din timpul petrecut pe mobil este consumat de aplicaţii, fie că vorbim despre Social Media, jocuri sau platforme video. Google şi Facebook deţin 9 din 10 cele mai populare aplicaţii din lume, potrivit datelor Statista.

Ce îi deranjează pe utilizatori?

„Oamenii nu sunt deranjaţi de reclame, ci sunt deranjaţi de reclamele care nu corespund intereselor lor”, spun oficialii companiei.

Dominik Karbowski, VP Selectivv Mobile House:

“Datele adunate cu ajutorul telefoanelor mobile pe care utilizatorii le au mereu la purtător ne ajută să le afişăm reclame la produse pe care chiar îşi doresc să le achiziţioneze.”

“Prin urmare, activitatea furnizorilor de soluţii mobile ar trebui să se concentreze pe educarea agenţiilor de publicitate/marketing pentru a îmbunătăţi calitatea reclamelor”

60 de profiluri – “E posibil să anticipăm intenţia şi potenţialul de cumpărare”

Tehnologiile Selectivv Mobile House permit conturarea unor profiluri de utilizatori pe baza aplicaţiilor pe care aceştia le folosesc, vârstă, sex, localizare. În funcţie de aceste informaţii, este posibil să anticipăm intenţia şi potenţialul de cumpărare.

Algoritmii pot analiza până la 362 de informaţii despre un singur utilizator, iar cu ajutorul datelor DMP, Selectivv Mobile House a stabilit 60 de grupuri diferite de consumatori.

Câteva dintre aceste ar fi: familiile care se pregătesc pentru un copil, părinţii, turiştii sau utilizatorii de aplicaţii de banking.

Analizând datele obţinute cu ajutorul platformelor mobile, putem determina atât profilul utilizatorului şi interesele acestuia, precum şi activităţile în care se implică în timpul liber.

Aplicaţiile utilizate şi activitatea de pe mobil pot contribui la identificarea precisă a nevoilor clientului, astfel încât să îl înţelegem mai bine şi să îl orientăm către produsele care i-ar fi cu adevărat utile.

Un exemplu din Polonia:

Un exemplu care susţine utilitatea acestor profiluri este o campanie pe care Selectivv a desfăşurat-o pentru un client înainte de Campionatul European din 2016, în Polonia.

Dominik Karbowski, VP Selectivv Mobile House:

“Am selectat grupuri de oameni sportivi, respectiv interesaţi de sport care urmăreau regulat noutăţile din domeniu pe sports.wp.pl sau pe EkstraklasaLive.

Astfel, reclamele au fost afişate în aplicaţiile sportive şi pe site-urile dedicate, crescând eficienţa fără costuri suplimentare.”

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ăla mic Ăla mic
    +1 pt. comentariu...și eu fac aaaaproape la fel
  • George George
    wow cat de tare, rata de click pe mobil creste pentru ca utilizatorul apasa din greseala, ca X-ul ala din reclama NU merge uneori si daca ai telefon mai nou 2016 vrei sa dai back butonul nu mai exista fizic si apesi din greseala pe reclama
    eu nu am vazut reclame cu continut romanesc pe telefonul mobil si nici nu vreau, pentru ca asta ar insemna ca ar trece pe lista mea personala de produse pe care NU le folosesc NU le cumpar NU le recomand chiar si mai mult daca imi dai o reclama obsesiva pe mobil eu spun tuturor prietenilor mei ca acel produs e nasol si sa NU il foloseasca. da eu asa fac daca imi dai o reclama eu trec produsul pe lista mea si NU il folosesc.
    de obicei asociez si reclama cu stirea, daca pe o stire cu colectiv,morti,accidente,ceva grav etc... realizez ca, compania respectiva se bucura sau sustine stirea despre colectiv,morti,accidente, se bucura si sustine asa ceva.

Trimite un comentariu

sus