Skip to main content

Revista National Geographic îşi schimbă design-ul şi va conţine rubrici noi

 
Revista National Geographic îşi schimbă design-ul şi va conţine rubrici noi

Revista National Geographic va trece printr-un proces de schimbare. Noul font, rubrici mai uşor de urmărit şi spaţiul mai mare dedicat fotografiilor sunt câteva dintre noutăţile pe care cititorii le vor găsi în paginile revistei, anunţă editorii.

Publicitate

Ce s-a schimbat?

  • Paginile sunt mai uşor de parcurs şi fotografiile vor ocupa mai mult spaţiu.
  • Apar trei secţiuni noi: Jurnal de fotograf, Spre viitor şi Explorează
  • Se vor folosi două fonturi pentru conţinutul revistei: Fontul Earle, care a fost folosit până acum şi noul font Marden.
  • Reportaje mai scurte şi mai bogate în ilustraţii şi fotografii

Ce a rămas?

  • Revista îşi va păstra cele trei principii: „Suntem de partea ştiinţei, de partea informaţiilor factuale şi de partea Planetei.”

Susan Goldberg, redactor-şef National Geographic:

“Introducem mai multe schimbări odată cu acest număr pentru a vă oferi o modalitate mai bună de a citi cele mai interesante şi impresionante vizual articole din lume.

În cel de-al 130-lea an, această revistă este îndrăgită de oamenii cu curiozitate intelectuală de pe tot globul - aşa că am actualizat-o cu mare grijă”

Despre National Geographic

Revista a fost publicată începând cu octombrie 1888 de National Geographic Society, o organizaţie non-profit dedicată ştiinţei şi explorării planetei. În România, revista este editată de Burda România.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus