Skip to main content

VIDEO. Pătraru: Nu cred că ne mai ia cineva. Sperăm să rămânem la TVR. E prima opţiune

 
VIDEO. Pătraru: Nu cred că ne mai ia cineva. Sperăm să rămânem la TVR. E prima opţiune

VIDEO. "Nu cred că ne mai ia cineva", spune Dragoş Pătraru. Şi continuă glumind "Eu nu înţeleg altceva: de ce ne-au tot luat ăştia".

Publicitate

"Noi sperăm în continuare să rămânem la TVR. E prima - şi singura, completează ironic - noatră opţiune".

Declaraţiile lui Pătraru au fost făcute pe scena Premiilor pentru Libertatea de Exprimare, decernate de Ziua Presei de ActiveWatch.

Pătraru a vorbit şi despre plecarea de la Digi 24.

Dragoş Pătraru:

"Ăştia (Digi 24) au fost cei mai inconştienţi. În general, se face contract pe un sezon cu noi şi, dacă suntem cuminţi, se mai continuă. Ei au făcut direct pe trei ani. Treaba lor. Şi ca să plecăm le-am luat banii. Mulţi. Şi i-am băgat pe toţi la TVR."

Câţi bani a băgat Pătraru la TVR, în articol.

Pătraru şi Starea Naţiei au luat premiul pentru "Traseism deontologic". "Pentru că au o coloană vertebrală prea mare care să încapă în redacţii de televiziune atât de mici".

Motivaţia premiului, citită de Mircea Toma:

Premiul este atribuit unor nomazi ai televiziunii, pribegi care îşi tot poartă de câţiva ani emisiunea de la o televiziune la alta. Nu pentru că ar sta rău la audienţe, ci pentru că găsesc neconfortabilă poziţia de drepţi, cu pumnul în gură, pe care unii patroni vor să le-o impună.

Li s-a dus vestea că dacă încerci să le faci tu agenda, te şi dau la presă. Pentru amatori, casele de pariuri dau deja cote pentru următoarea televiziune la care o să îi vedem şi pentru câte luni.

Ce a spus Dragoş Pătraru pe scenă:

„Eu nu cred că ne mai ia cineva. Eu nu înţeleg altceva: de ce ne-au tot luat ăştia. Ok, plecăm în 2014, ajungem la TVR şi reuşim să stăm două sezoane.

După astea două sezoane la TVR, plecăm cu problemele pe care lumea le ştie şi mergem la Digi 24, unde primim după 10 luni o hârtie cum că nu reprezentăm interesele publicului, ci interesele companiei care deţine postul de televiziune.

Am această hârtie, nu am voie doi ani să o fac publică, dar asta e.

Am zis că în aceste condiţii noi trebuie să plecăm, dar mai aveam doi ani de contract. Că ăştia au fost cei mai inconştienţi. În general, se face pe un sezon cu noi şi, dacă suntem cuminţi, se mai continuă. Ei au făcut direct pe trei ani. Treaba lor. Şi ca să plecăm le-am luat banii. Mulţi. Şi i-am băgat pe toţi la TVR.

Din nou la TVR

Când am ajuns în TVR, am văzut condiţiile. O salut pe Irina Radu, săraca (fost şef al TVR, n. red), care acum e prin Albania, nu ştiu pe unde a ajuns, pentru că au dat-o ăştia afară şi din ţară că ne-a adus înapoi la TVR, că nu i-a închis pe cei de la Ora de ştiri, că nu a pus la dispoziţie cu totul Viaţa Satului.

TVR nu ne putea asigura nici măcar un decor, aşa că am băgat banii pe care i-am luat de la Digi, vreo 50.000 de euro. I-am băgat pe toţi în TVR.

Noi sperăm în continuare să rămânem la TVR, asta este prima noastră opţiune şi singura pe care o avem în acest moment.

Nu ni se termină contractul

"Noi am aflat că se doreşte scoaterea noastră de la TVR acum 7 luni şi ceva. Fac presă de ceva timp şi niciodată nu am putut ţine în mine o chestie ca asta.

Şi am hotărât acum 7 luni: „Hai să strângem probe, ca să demonstrăm că aşa e.” Pentru că dacă aş fi venit astăzi în faţa voastră şi nu aş fi făcut acel filmuleţ fără să avem ceva, să spun doar că e ceva împotriva noastră, că se încearcă ceva cu Ora de ştiri, cu Viaţa Satului, lumea ar fi zis că sunt nebun, că sunt scandalagiu, ceea ce mi se reproşează la TVR. Că încerc să fac valuri.

Asta s-a spus şi la Digi, că încerc să fac valuri că se termină contractul, deşi mai erau doi ani de contract şi am luat bani ca să plecăm de acolo. Nu era adevărat.

În aceeaşi situaţie suntem şi la TVR. Nu ni se termină contractul, în contractul meu scrie că se va prelungi cu 6 luni dacă sunt îndeplinite clauzele de audienţă.

Cu toate eforturile făcute de TVR, se îndeplinesc clauzele de audienţă. Ne-au scos reluările de pe TVR 2, de la 15.40, care făceau 1 rating. Au înlocuit reluarea cu o producţie care face 0,1. Au mutat şi reluarea de pe TVR 1, la 5 dimineaţa.

Chiar şi cu aceste mutări, nu suntem sub pragul de audienţă. Starea Naţiei e singura emisiune cu clauză de audienţă. Mai este o emisiune care are clauză de audienţă 30% peste media postului. Iar media postului e undeva aproape de zero.

VIDEO. Dragoş Pătraru, pe scenă de Ziua Presei, (de la minutul 33):

NOTĂ. Filmarea a fost realizată de RezistenţaTV

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Intr-o declaratie anterioara patraru se mandrea cum s-a rugat irina radu in genunchi de el vreo luna de zile sa ii difuzeze “valoroasa” emisiune si pe tvr2, el nedorindu-si acest lucru. Acum povesteste oamenilor fara memorie cat de importanta era difuzarea pe tvr2 de care nu ii pasa in contorizarea audientei. Omul asta joaca un rol in viata de zi cu zi cu acei oameni care nu au o memorie prea buna si suficienta inteligenta pentru a urmari duplicitatea personajului si a observa interesele pe care le are.
  • Minciuni prezentate de patraru in declaratiile de mai sus: starea natiei nu a facut niciodata 1 rtg pe tvr 2, facea 0,4 -0,5. Viata satului nu o va scoate nimeni de pe post atat timp cat traieste “comunistul” Gherghescu. Viata satului este o reclama continua la diverse produse, este foarte prost realizata si a avut intotdeaua politicieni controversati invitati servind intereselor partidului de guvernamant. “Saraca” Irina Radu, care l-a adus inapoi in tvr pe patraru pentru a manipula in favoarea psd atunci cand a fost cazul, traieste bine mersi intr-un viloi luxos in Bucurestii Noi. Patraru face 25 000 de euro pe luna servind interese comerciale, deci daca a bagat 50 000 de euro intr-un decor pt emisiunea lui a facut-o din interes pentru ca nu avea unde sa si-o filmeze, la Romania TV nu il mai pasuiau aia; iar filmarile, studioul, cameramanii si curentul le primeste moka de la tvr, ca altfel nu ar fi profitabila emisiunea. Minciuni si iar minciuni. Materialul prezentat de el este o manipulare ieftina a unor discutii private, montate exact in stilul in care i-au fost contrafacute conversatiile lui kovesi. Sa ai a RTV treaba cu asta? Pai Patraru de unde a plecat?
  • Nu il mai primeste nimeni pentru ca in emisiunea lui prezinta numai barfe, nimic concret, cu dovezi. Nu il mai primeste nimeni pentru ca a vorbit in necunostinta de cauza de-a lungul timpului despre tvr si digi24 si despre multi altii aiurea, doar pentru a-si atinge propriul interesul comercial. Daca ar fi prezentat anchete precum echipa gsp, cu dovezi concrete, fara manipularea continutului, l-ar fi primit toti cu bratele deschise. Din pacate romanilor le plac mult telenovelele si il vor pasui pe cel care se victimizeaza intotdeauna.
  • Acest jurnalist, Dragos Patraru, are o mare calitate si un mare defect, anume, are coloana vertebrala, dar nu are creier. A reusit sa discrediteze si ultima bucatica din ceea ce mai ramasese nediscreditat din meseria de jurnalist. Cu microfoane lipite de corp sau prin haine, acest colos al jurnalismului de balci arata cat de jalnica este starea acestei natii. Sa faci publice discutii private este o marlanie. Ar trebui sa dispara pentru totdeauna amandoi si el si Gradea. El sa se faca vanzator de legume in piata la Ploiesti ca fata il recomanda perfect pentru asta, iar ea sa se duca unde a dus mutu iapa. Niciunul nu este mai bun. O rusine. Halal persoane publice. Si el este si moralist, ataca sistemul, rade de politicieni, da lectii si cand colo este un Agamita Dandanache senil care santajeaza nerusinat in numele libertatii de exprimare. Ha!
  • E bine cand apar inregistrari din televiziunea publica, fiind a tuturor teoretic, dar el nu e de inteles. Fuge dintr-o televiziune in alta, nimeni nu e bun.
    Adica zice singur ca se astepta sa plece de la Digi dupa un singur sezon. De ce s-a mai dus, bani de-o vara? Cand a vazut contract pe trei ani i-a considerat "inconstienti". Scarbit profund de Digi, totusi a luat banii si acum abia asteapta sa mai treaca 2 ani sa poata sa publice nu stiu ce "hartii".
    Chiar daca s-ar schimba toata conducerea TVR el tot n-ar mai avea ce sa caute acolo dupa ce a inregistrat pe toata lumea.
    Si daca nu se simtea amenintat cu concedierea de la TVR, ar fi tinut inregistrarile cu injuraturile sefilor fara nicio problema.

Trimite un comentariu

sus