Skip to main content

AUDIENŢE. Două milioane de telespectatori cu ochii pe finala Roland Garros câştigată de Simona Halep. Pro TV şi Eurosport, în topul audienţelor

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

AUDIENŢE. A treia finală a Simonei Halep la Roland Garros a fost victorioasă şi în audienţe. Partida dintre Halep şi Sloan Stephens a avut audienţe-record pentru un meci de tenis. Peste două milioane de persoane au urmărit partida şi ceremonia de premiere pe cele două posturi, Pro TV şi Eurosport.

Publicitate

Pro TV a fost lider de audienţă pe toate targeturile cu finala Roland Garros, în timp ce Eurosport a avut poziţia a doua pe toate targeturile.

Paginademedia prezintă audienţele finalei Roland Garros în care Simona Halep a ieşit câştigătoare, în faţa jucătoarei Sloan Stephens:

NAŢIONAL. Puţin peste două milioane de telespectatori au fost cu ochii pe finala Roland Garros, transmisă de Pro TV şi Eurosport. Pe Pro TV erau 1,3 milioane de persoane, în timp ce pe Eurosport 720.000 de privitor, media naţională.

Cele două posturi au avut cumulat o cotă de piaţă de aproape 40%, ceea ce înseamnă că 40% din publicul cu televizoarele deschise la ora meciului era pe Pro TV sau pe Eurosport.

La finala Halep - Ostapenko, din 2017, difuzată tot de Pro TV şi Eurosport, la nivelul întregii ţări, aproape 1,9 milioane de români s-au uitat la finală în fiecare minut. Peste 1,4 milioane erau la Pro TV, iar 440.000 urmăreau meciul la Eurosport.

În 2014, finala pierdută de Simona Halep în meciul cu Maria Sharapova, difuzată de Antena 3 şi Eurosport, era văzută de 2,3 milioane de români: peste un milion şi jumătate la Antena 3 şi 760.000 la Eurosport.

URBAN. Partida Halep - Stephens a avut, în mediul urban, aproape 1,4 milioane de telespectatori, peste finala de anul trecut când Halep o întâlnea pe Jelena Ostapenko.Pe Pro TV erau 900.000 de persoane, iar pe Eurosport 485.000 de persoane.

În 2017, finala Roland Garros a avut peste 1,3 milioane de telespectatori de la oraşe pentru meciul Simonei Halep: aproape un milion pe Pro TV şi 350.000 la Eurosport.

La prima finală jucată de Halep la Roland Garros, pe 6 iunie 2014, s-au uitat peste 1,6 milioane de telespectatori: 1,1 milioane la Antena 3 şi jumătate de milion la Eurosport.

COMERCIAL. Mai bine de jumătate din publicul tânăr cu televizoarele deschise era sâmbătă seara pe meciul Simonei Halep. Puţin peste 600.000 de persoane a fost mecia meciului pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani: 410.000 erau pe Pro TV, în timp ce pe Eurosport erau 200.000 de persoane.

În 2017, când Halep a pierdut în faţa jucătoarei Jelena Ostapenko, partida a avut o medie de 550.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani: 416.000 pe Pro TV şi 145.000 pe Eurosport.

În 2014, finala cu Simona Halep şi Sharapova avea pe comercial o medie de aproape 700.000 de telespectatori pe comercial: 410.000 pe Antena 3 şi 270.000 pe Eurosport.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 iunie, pe intervalul finalei Roland Garros (16.10-18.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.341.000 7.5 25.4
2 Eurosport 1 723.000 4 13.7
3 Romania TV 458.000 2.6 8.7
4 Antena 3 427.000 2.4 8.1
5 Antena 1 383.000 2.1 7.2
6 Kanal D 212.000 1.2 4
7 TVR 1 117.000 0.7 2.2
8 Prima TV 114.000 0.6 2.2
9 Pro 2 112.000 0.6 2.1
10 Disney 78.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 iunie, pe intervalul finalei Roland Garros (16.10-18.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 903.000 9.4 28.8
2 Eurosport 1 485.000 5 15.5
3 Antena 3 283.000 2.9 9
4 Romania TV 241.000 2.5 7.7
5 Antena 1 165.000 1.7 5.2
6 Kanal D 83.000 0.9 2.6
7 TVR 1 66.000 0.7 2.1
8 Realitatea TV 51.000 0.5 1.6
9 B1TV 48.000 0.5 1.5
10 Digi 24 47.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 iunie, pe intervalul finalei Roland Garros (16.10-18.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 411.000 9.2 37.1
2 Eurosport 1 204.000 4.6 18.4
3 Antena 1 81.000 1.8 7.3
4 Antena 3 52.000 1.2 4.7
5 Romania TV 39.000 0.9 3.6
6 Kanal D 26.000 0.6 2.4
7 Disney Junior 20.000 0.4 1.8
8 B1TV 19.000 0.4 1.7
9 Prima TV 18.000 0.4 1.6
10 Discovery 17.000 0.4 1.5

Audienţa finalei Roland Garros din 2017, cu Simona Halep şi Jelena Ostapenko AICI

Audienţa finalei Roland Garros din 2014, cu Simona Halep şi Maria Sharapova, AICI

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Liviu Liviu
    ...dintre care 200 de mii doar in Piata Victoriei...trist...foarte trist!!!
  • Ciprian Ciprian
    Top zece pe intervalul:16.10-18.40. Mulțumim.
  • Răzvan Alexandru Răzvan Alexandru
    Faţă de finala de anul trecut, Pro-ul a pierdut 100k de telespectatori, iar Eurosportul (un post de nişă, să nu uităm) a câştigat 300k. Farmecul irezistibil al Cetepeului loveşte din nou.

    Dacă Pro-ul ar fi difuzat finala fără niciun fel de comentariu, doar cu sunetul de ambianţă din arenă, ar fi avut cifre mai bune de audienţă.
  • marian marian
    Mile democratie dar tu tot in comunism ,traiesti alaturi de tov iubit vezi ca se dau bilete la baile Felix pentru cei inflacarati de la antenuta mai ales ca merge si seful tau ,
  • F F
    Așa și? Ce legătură are cu pro? :)) iti spun a n-a oare. Încearcă sa lași obsesiile deoparte. Tu te gândești tot la pro și când te uiți la campionatul mondial? :))
  • mile mile
    f, gata cu pro tv , in patru zile incepe fifa 2018 in rusia
  • F F
    @ mile : unde laud? :)) de obsedat ce ești nici nu mai știi sa citești. Zic clar ca își va lua amenda. Așa ca lasă obsesiile deoparte măcar la articolul ăsta. Poți sa ne spui și mâine ce bine o duce antena pe 2 și 3 și cum este cel mai bun post din galaxie.
  • mile mile
    f, tu vorbesti , care lauzi pro ca face reclama la pariuri
  • F F
    Aoleu mile. Comentezi tu obsedatule? Nu a mai pierdut Simona din cauza protv? Acum cauți alte lucruri ca sa iti împrăștii ura fata de pro? Degeaba. Tot un penibil ramai. Bucura-te măcar pentru Simona, antenist obsedat ce ești. Dacă nu, măcar ai o fărâmă de bun simt și așteaptă următorul articol ca sa ne arăți cât de antenist penibil ești.
  • Mihai Mihaii Mihai Mihaii
    M-am uitat pe Eurosport, pt ca reclama mai putina, sunetul mai bun din arena si desigur pt a evita CTP-ul.
  • mile mile
    mareane, ce este , acum te deranjeaza ce zeci tu la altii, nu ai inteles ca in democratie fiecare are dreptul sa comenteze ce vrea, cine esti tu , avocatul sau postacul pro tv , nu mai abera si lasa pe fiecare sa spuna ce vrea , ia-l pe ctp la tine acasa
  • marian marian
    Du-te ma baiatule si fa-ti un control
  • geo geo
    Am ales Eurosport...ăștia au difuzat cam tot...inclusiv motivele de bucurie ale Simonei.
    Pro TVul a băgat reclame...
  • mile mile
    mareane, comenteaza la pro tv , cum zici tu lui iuli la kanal d
  • marian marian
    Toata lumea stie sa comenteze , ce aveti cu omul daca sunteti buni de ce nu comentati voi si pe eurosprt au fost criticati la greu cei doi R R , cand a venit E, Terzian la fel a-ti facut , suntem un popor balcanic ne meritam soarta multi l-au injurat si pe C Topescu , mai terminati odata cu aburelile astea , faceti-va televiziune si comentati voi , indiferent cine comenteaza niciunul nu este bun

Trimite un comentariu

sus