
AUDIENȚE. Next Star, de pe Antena 1, a debutat ca lider de audiența pe două targeturi. Începutul sezonului nouă al talent-show-ului pentru copii, prezentat de Dan Negru, a clasat postul pe primul loc în topul audiențelor la nivel național, cu o medie 1,2 milioane de telespectatori pe minut.
De asemenea, talent show-ul a fost primul și la orașe, unde a obținut o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori.
Pro TV și TVR 1 urmează în topul celor mai urmărite posturi la nivel național, pe intervalul Next Star, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori pe minut.
Paginademedia.ro vă prezintă audiența posturilor, sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star, ediția de debut a sezonulio nouă:
NAȚIONAL. Emisiunea de pe Antena 1 a strâns în fața televizoarelor o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Următorul post clasat a fost Pro TV, care a difuzat, de la ora 20:00, filmul Necunoscutul cu Liam Neeson. Filmul a adunat o medie aproximativ un milion de telespectatori.
Pe locul trei, cu o medie de aproximativ 930.000 de telespectatori, a fost TVR 1, cu două meciuri pe intervalul Next Star.
Pe acest interval a intrat ultima parte a meciului Peru - Danemarca, care a început la ora 19:00 și s-a încheiat cu scorul de 0 - 1, urmat de Croația - Nigeria, care a început la ora 21:00 și s-a încheiat cu scorul 2 - 0.
URBAN. Next Star a fost lider și la orașe, cu cifre care trec de jumătate de milion de persoane. Show-ul de talente pentru copii a adunat pe publicul urban o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori pe minut.
Necunoscutul, de pe Pro TV, și-a menținut poziția și pe acest target, cu o medie de aproximativ 540.000 de urmăritori.
TVR 1 s-a poziționat imediat după Pro TV, cu cifre apropiate. Postul public a adunat în fața televizoarelor, pe intervalul Next Star, o medie aproximativ 523.000 de telespectatori în fiecare minut.
COMERCIAL. Rolurile se schimbă pentru publicul comercial, al celor cu vârste între 18-49. Aici, Pro TV a obținut primul loc, cu o medie de 250.000 de telespectatori pe minut.
TVR a obținut cifre apropiate de Pro TV și pe publicul comercial, adică 234.000 de telespectatori în fiecare minut.
Antena 1 a avut locul al treilea, pe publicul comercial, cu o medie de aproape 200.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star (20.00-23.10), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.251.000 | 7 | 17.7 |
2 | Pro TV | 1.024.000 | 5.7 | 14.5 |
3 | TVR 1 | 929.000 | 5.2 | 13.2 |
4 | Kanal D | 527.000 | 2.9 | 7.5 |
5 | Romania TV | 396.000 | 2.2 | 5.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star (20.00-23.10), la nivel URBAN
URBAN | Nr Persoane | RTG % | Shr % | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 601.000 | 6.2 | 16.2 |
2 | Pro TV | 539.000 | 5.6 | 14.5 |
3 | TVR 1 | 523.000 | 5.4 | 14.1 |
4 | Antena 3 | 230.000 | 2.4 | 6.2 |
5 | Kanal D | 229.000 | 2.4 | 6.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star (20.00-23.10), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Nr Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 252.000 | 5.7 | 19.5 |
2 | TVR 1 | 234.000 | 5.3 | 18.1 |
3 | Antena 1 | 182.000 | 4.1 | 14.1 |
4 | Kanal D | 68.000 | 1.6 | 5.3 |
5 | National TV | 56.000 | 1.3 | 4.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
Esti un fel de A3+RTV=FakeNews
Antena mai bine difuza Next Star la bataie cu Vocea sau mai bine bagau filme, ca sigur aveau succes mai mare.
Acum ca tot intra pe RCS, mai bine ar investii in imagine si in filme de calitate, poate vor prinde la publicul tanar, macar pe locul 2.
Ti-au disparut tineriii (piticii din capul tau). Esti prafff!
Nu mai zic ca a căzut aproape la jumătate de pe național pe comercial. :))