Skip to main content

DATABASE. Canopy şi Id-entity România dezvoltă la Iaşi un centru de specialişti în promovare online

 
DATABASE. Canopy şi Id-entity România dezvoltă la Iaşi un centru de specialişti în promovare online

PAGINADEMEDIA DATABASE. Canopy, agenţie românească de marketing online, cu focus pe Pay Per Click şi Id-entity, printre grup specializat în conceperea, producerea şi gestionarea conţinuturilor şi serviciilor de comunicaţii digitale, vor dezvolta împreună, la Iaşi, un centru de specialişti în promovare online pentru piaţa din Italia.

Publicitate

Colaborarea dintre cele două companii se bazează pe oportunităţile şi sinergiile garantate de schimbul de experienţe şi resurse: de la serviciu clienţi la crearea campaniilor de comunicare online; de la consolidarea capacităţii de control a campaniilor gestionate la creşterea productivităţii.

În prima etapă, parteneriatul implică pregătirea şi creşterea unei echipe de specialişti Google AdWords care să deservească clienţii Id-entity.

"Cu acest prilej, cele două companii au putut să evalueze potenţialul şi avantajele unui parteneriat’", spune Andreea Cristinari, Managing Director Id-entity România.

"Sinergiile cu Canopy ne permit să mulţumim aceiaşi clienţi urmând două căi diferite. Planurile noastre pe termen scurt şi mediu vizează dezvoltarea abilităţilor tehnice ale angajaţilor noştri cu scopul de a ne extinde prezenţa pe pieţele europene şi de a creşte echipa din Romania oferind servicii digitale complete", a adăugat Andreea Cristinari.

Programul de formare va fi coordonat de Canopy, care a dezvoltat în ultimii ani o serie de sesiuni personalizate de training în marketing online, de la strategie digitală şi diferenţiere de piaţă la cursuri specifice de Google AdWords şi Facebook Ads. În plus, trainerii Canopy au instruit mii de studenţi din mai multe universităţi şi facultăţi din România, inclusiv prin proiectul Atelierul Digital, dezvoltat de Google România.

"Cred foarte mult în potenţialul specialiştilor în marketing online din România. În mod particular, Iaşiul mi-a dovedit că poate deveni o veritabilă pepinieră de talente în Google AdWords şi strategie digitală, acesta fiind şi unul dintre motivele pentru care Canopy s-a extins anul trecut la Iaşi. Tinerii din oraş au ocazia de a gestiona campanii online pentru branduri puternice din orice colţ al lumii", a explicat Cristian Ignat, fondatorul Canopy.

Agenţia Canopy s-a extins anul trecut la Iaşi, o oportunitate atât pentru cei care doresc să se dezvolte profesional în domeniul marketingului online, cât şi pentru companiile interesate să îşi crească businessul prin promovare online de tip Google AdWords, Facebook Ads sau YouTube. În prezent, compania are 18 angajaţi, dintre care şase în biroul din Iaşi.

Înfiinţată în martie 2016, Id-entity România a fost iniţial creată şi condusă de doar trei persoane şi a ajuns în prezent să aibă 90 de angajaţi. Dedicând o deosebită atenţie selecţiei şi dezvoltării resurselor umane, compania oferă marilor branduri de pe piaţa italiană (McDonald’s, MediaWorld şi Italiaonline) o gamă largă de servicii: dezvoltare web, gestionarea catalogului e-commerce, graphic design, editare video, social media, branding şi marketing online, producţie care generează o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro pe an.

Despre Canopy

Canopy o este agenţie de marketing online, specializată în Pay Per Click. În cei doi ani de existenţă pe piaţă, a devenit Google Premier Partner şi a ajuns în top 5 agenţii din România care gestionează cele mai mari bugete de publicitate pe Google şi Facebook, cu un total de patru milioane de euro în 2017. Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 60% comparativ cu 2016, până la 320.000 de euro.

Din 2018, agenţia şi-a extins serviciile cu soluţii tip Robotic Process Automation (RPA), care permit eficientizarea operaţiunilor dintr-o companie prin automatizarea proceselor şi activităţilor repetitive din varii departamente (Financiar, HR, Customer Care, Marketing, etc.).

Agenţia lucrează atât pentru branduri de top, cât şi pentru companii mici şi ambiţioase şi şi-a consolidat expertiza în variate industrii şi nişe de piaţă. Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Maxigel şi Edenred sunt doar o parte dintre companiile care au încredere în echipa Canopy.

Despre ID-ENTITY

ID-ENTITY este astăzi una dintre principalele Digital Media Factory din Europa. Cu societăţi care operează în Elveţia, România, Spania şi Italia, Id-entity Group este o ’’fabrică’’ de conţinut digital care se ocupă de prezenţa online a marilor companii, precum şi a IMM-urilor cu produse şi conţinuturi digitale accesibile, concepute pentru a le sprijini şi în comunicarea locală. Cu peste 200 de angajaţi şi o reţea consolidată de 250 de fotografi şi video makers pentru producţia de conţinut multimedia, astăzi sunt peste 200 de mii de companii care şi-au încredinţat comunicarea digitală societăţilor componente ale Grupului.

Id-entity este din 2014 prima agenţie Google de pe piaţa EMEA, cu o medie anuală de peste 170.000 de carduri Google My Business şi 4000 Google Street View. În 2017, Id-entity a căştigat premiul “Romania Outsourcing Awards for Excellence 2017”.

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus