Skip to main content

AUDIENŢE. TVR, lider detaşat cu finala Franţa - Croaţia. Diferenţă de două milioane de telespectatori faţă Pro TV şi Antena 1

 
Sursă foto | FIFA.COM
Sursă foto | FIFA.COM

AUDIENŢE. TVR a fost lider detaşat în topul audienţelor cu finala Campionatului Mondial din Rusia dintre Franţa şi Croaţia (4 - 2). Antena 1 şi Pro TV au completat topul, însă la mare distanţă de lider. De menţionat că meciul a avut o programare atipică pentru o finală de Cupa Mondială, fiind transmis de la ora 18.00.

Publicitate

Partida difuzată de postul public a fost urmărită de aproximativ 2,7 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări, în fiecare minut al partidei.

Minutul de aur: 3.497.000 de persoane, la ora 19:45.

Pe locul doi s-a clasat Antena 1, însă la o diferenţa mare, de două milioane de telespectatori. Postul de televiziune a fost urmărit, pe intervalul meciului, de aproximativ jumătate de milion de persoane.

Podiumul a fost încheiat de Pro TV, cu cifre apropiate de cele ale Antenei 1. Aproximativ jumătate de milion de oameni au urmărit Pro TV pe intervalul orar al finalei.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de sâmbătă, 15 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Croaţia:

NAŢIONAL. Aproximativ 2,7 milioane de telespectatori au urmărit meciul care a decis campioana mondială din acest an. Pe acelaşi interval, Pro TV a avut filmul Eu şi Prinţul 4: Vizita Regală, iar Antena 1 reluarea emisiunii Poftiţi la Nea Marin.

De menţionat că pe intervalul meciului au fost difuzate şi o parte din jurnalele de seară ale celor două posturi, Ştirile Pro TV de la ora 19:00 şi Observatorul.

Cifrele celor două posturi, pe intervalul partidei, au fost la mică distanţă: 585.000, media Antenei 1, în timp ce pe Pro TV erau 440.000.

URBAN. TVR 1 a reuşit să strângă cifre bune şi pe publicul urban. Mai exact, o medie aproximativ 1.734.000 de telespectatori, de la oraşe, au privit fiecare minut al finalei. Au fost cele mai bune cifre, din acest campionat pentru TVR 1.

Pro TV şi Antena 1 au făcut schimb de locuri, însă la o diferenţă foarte mică. Aproximativ 280.000 de telespectatori au urmărit producţiile difuzate de cele două posturi pe intervalul meciului.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârste cuprinsă între 18 şi 49 de ani cifrele au fost sub un milion de telespectatori. Astfel, finala dintre Franţa şi Croaţia a fost urmărită de o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori în fiecare minut.

Pe doi s-a clasat Pro TV cu o medie de 123.000 de telespectatori din publicul comercial. Antena 1 a fost pe trei cu o medie de 95.000 de telespectatori.

Finala din acest an a Campionatului Mondial de Fotbal a strâns cifre mai mici de audienţă faţă de ultima ediţie din 2014, din Brazilia. Atunci, finala dintre Germania şi Argentina, încheiată cu victoria nemţilor, a adunat 3,4 milioane de telespectatori la nivel naţional. De menţionat că precedenta finală, de acum patru ani, a fost transmisă pe alt tronson orar, în prime-time.

Audienţa posturilor TV, dumincă, 15 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Croaţia (18:00 - 19:55), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 2.690.000 15 43.3
2 Antena 1 585.000 3.3 9.4
3 Pro TV 437.000 2.4 7
4 National TV 338.000 1.9 5.4
5 Romania TV 281.000 1.6 4.5
6 Kanal D 267.000 1.5 4.3
7 Antena 3 137.000 0.8 2.2
8 Prima TV 116.000 0.6 1.9
9 Pro 2 110.000 0.6 1.8
10 Pro Cinema 109.000 0.6 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, dumincă, 15 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Croaţia (18:00 - 19:55), la nivel URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 1.734.000 18 48.2
2 Pro TV 278.000 2.9 7.7
3 Antena 1 274.000 2.9 7.6
4 National TV 172.000 1.8 4.8
5 Romania TV 143.000 1.5 4
6 Kanal D 100.000 1 2.8
7 Antena 3 97.000 1 2.7
8 Pro Cinema 64.000 0.7 1.8
9 Pro 2 42.000 0.4 1.2
10 Antena Stars 41.000 0.4 1.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, dumincă, 15 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Croaţia (18:00 - 19:55), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 773.000 17.6 56.1
2 Pro TV 123.000 2.8 9
3 Antena 1 95.000 2.2 6.9
4 Kanal D 40.000 0.9 2.9
5 National TV 29.000 0.7 2.1
6 Pro Cinema 25.000 0.6 1.8
7 Kiss TV 21.000 0.5 1.5
8 Antena 3 18.000 0.4 1.3
9 Romania TV 16.000 0.4 1.2
10 Disney Junior 15.000 0.3 1.1

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • calu lu fat-frumos calu lu fat-frumos
    M-au disperat comentatorii cu statisticile lor frate. Tot meciu am auzit istoria cupelor mondiale goluri date acum 20 de ani schimbari din 1800 tot felul de date inutile numai ca sa se auda ca e cineva acolo in timp ce aia ratau. La nici o tv straina nu e boala asta cu statisticile si nu e de azi de ieri.
  • mile mile
    mareane , si ce asti agitat cu propaganda , eu nu ma voi uita
  • an an
    ...asta nu demonstreaza puterea Tvr...ci a meciurilor...indiferent daca era transmis si pe Etno...Cartoon Networks... Tot aceeasi rating avea... Pacat ca Tvr nu reuseste sa capitalizeze rating facand un program genial fix acum cand lumea va da din reflex pe Tvr pt a vedea ce a luat locul cupei...
  • marian marian
    MILE NE VEDEM LA TOAMNA LA PRO , CU MECIURILE . IN EXCLUSIVITATE PANA IN 2222 VREI
  • Mile Mile
    F, stai linistit , nu le pasa lor de rating
  • F F
    În momentul ăsta, TVR mai are șanse doar cu fotbal, dar ideea este sa aibă exclusivitate, altfel lumea se uita la concurenta.
  • Ciprian Ciprian
    Pro 2 locul nouă pe National și Urban.Pe Comercial nu apare în top zece.
  • mile mile
    Antena 1 sub 100.000 pe co ercial , o catastrofa .
  • mile mile
    daca era seara era si mai vizionat, oricum la un campionat fara romania e buna finala , a fost peste jumate din share , nea marin , liviu varciu si andrei stefanescu, fac rating si in reluare , bravo lor , e bine ca antena a program reluarea emisiunii la o ora buna 16 sambata si duminica , potential mare

Trimite un comentariu

sus