Skip to main content

(P) GALERIE FOTO. Aproape o treime din publicul de cinema se uită foarte puţin sau deloc la TV. Profilul audienţei. Din 14 milioane de bilete la film, 8,5 milioane au fost la sălile Cinema City.

 
(P) GALERIE FOTO. Aproape o treime din publicul de cinema se uită foarte puţin sau deloc la TV. Profilul audienţei. Din 14 milioane de bilete la film, 8,5 milioane au fost la sălile Cinema City.

(P) GALERIE FOTO. Care este profilul publicului de cinema din România? Câţi dintre ei consumă şi televiziune şi cât de mult? Câte bilete la film se vând pe an? Ce campanii speciale de publicitate se pot derula în cinematografe?

Publicitate

Câteva răspunsuri:

În 2007, audienta inregistrata in cinematografele din România nu atingea 3 milioane de spectatori pe an. Zece ani mai tarziu, numarul biletelor vandute se apropie de 14 milioane anual. Dintre acestea, 8,4 milioane o reprezinta audienta retelei Cinema City.

Care este profilul publicului?

Predomină publicul tânăr (14-44 de ani) şi cei cu studii superioare.

În cifre:

Peste 40% din spectatorii Cinema City au studii superioare, iar peste 21% au venituri medii si peste medie. Mai mult de 85% din spectatorii Cinema City au intre 14 si 44 de ani, conform SNA Focus.

Aproape o treime dintre acestia se uita la televizor mai putin de o ora pe zi sau chiar deloc.

Mediu bun pentru campanii

Cinema-ul este unul dintre cele mai accesibile si atragatoare moduri de evadare din cotidian, fapt care permite o perceptie pozitiva a reclamelor. Pe langa aceasta, audienta captiva face ca cinema-ul sa fie unul dintre cele mai eficiente medii de comunicare.

New Age Media ofera posibilitatea de a targeta consumatorii, prin cumpărarea pachetelor de filme pentru familii, femei, bărbaţi, etc., intr-o retea care acopera cele mai importante 19 orase din tara – 26 de multiplexuri cu 237 de sali de cinema – precum si posibilitatea realizarii unor proiecte creative si inovative, ca de exemplu brandingul salilor de cinema sau sponsorship al filmelor.

GALERIE FOTO. Campanii la Cinema City

Pentru campanii in cinema, contacteaza New Age Media: [email protected]

Ce spun clienţii New Age Media despre campaniile derulate în cinematografe

Ioana Vieru, Brand & Product Marketing Manager Visa

“Colaboram cu echipa New Age Media de mai bine de 3 ani pe campanii cu obiective diferite, iar intotdeauna am gasit deschidere, promptitudine si profesionalism astfel incat impreuna sa gasim cele mai potrivite solutii pentru nevoile noastre.

Prezenta în cinematografe pe diverse touch points ne-a ajutat in atingerea obiectivelor de business, iar echipa New Age Media ne-a oferit mereu ajutor 101% - au adaugat acel 1% care a facut diferenta pentru o colaboare de succes.”

Valentina Vesler, Director de Comunicare & PR Valvis Holding

“Cinema-ul este un vector de comunicare foarte important, as spune nelipsit, motiv pentru care AQUA Carpatica, in toate mixurile de media recurge la reteaua de cinematografe New Age Media.

Prin acest canal de comunicare, mesajul poate ajunge mult mai tintit la un public vizat, asigurandu-se o eficienta mult mai mare in raport cu obiectivele urmarite.

Sa luam ca exemplu campania AQUA Carpatica Kids, unde publicul vizat este cel de copii si parintii lor, selectia de filme specifice grupei de varsta contribuie la cresterea vizibilitatii datorita afinitatii foarte mari.“

Anca Dumitrescu, Senior Brand & Pricing Manager Toyota

“Am ales cinema-ul pentru campania de lansare a noului Aygo datorita afinitatii foarte bune pe care potentialii clienti ai modelului o au pentru acest canal.

În plus, colaborarea cu o retea de cinematografe, pe langa audienta captiva foarte potrivita din punct de vedere al profilului, ne-a permis sa adresam aproape toate orasele importante in care Toyota este prezenta cu showroom si service.

Noi avem deja aproape o traditie a colaborarii cu Cinema City, iar longevitatea relatiei noastre s-a datorat si excelentei colaborari cu echipa New Age Media, in care am gasit un partener adevarat, cu o atitudine constructiva si o orientare spre gasirea de solutii in avantajul reciproc. Da, ca in orice relatie, la final oamenii fac diferenta.”

Laura Andrei, Head of Marketing BCR

"Ne-am dorit foarte mult sa fim prezenti si in cinematografe cu campania de educatie financiara “Scoala de bani”, deoarece este unul dintre cele mai importante canale de comunicare catre publicul larg.

Aici, în relaxarea perspectivei unui film pe care si-l doresc, romanii sunt mult mai puternic atinsi de mesajele inspirationale, asa cum este si chemarea catre educatie pentru indepedenta financiara.

Pare cumva un demers atipic: am decis sa punem stop publicitatii si sa vorbim despre educatie. Si aceasta pentru ca noi credem ca sunt multe de facut in ceea ce priveste educatia financiara a romanilor.

La Scoala de bani, vorbim despre controlarea bugetului personal, stabilirea unor obiective de viata realiste si asumarea unui comportament financiar calculat si corect. Doar asa se poate asştiga independenta financiara, care, intr-un final, iti asigura, de fapt, o viaţa mai buna."

Autor: Advertorial publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Silvia Silvia
    Producatorii de la Hollywood sunt si ei oameni care se lupta din greu sa puna o paine pe masa copiilor lor. Daca romanii nu se duc la cinema, cum ar putea acei bieti oameni sa-si creasca pruncii? Este sfasietor, lumea este cruda. Trebuie sa ne gandim si la nevoile lor.
  • F F
    Ce legătură are mile? Contează ca exista un public care plătește preturi similare celor de afară ca sa meargă la cinema. Este un public după care aleargă orice publicitar. E interesant și unde fac publicitate distribuitorii la tv pentru filmele de cinema.
  • mile mile
    oricum romania nu e o tara dezvoltata , venituri mici , ce e degeaba merge

Trimite un comentariu

sus