Skip to main content

AUDIENŢE. Insula iubirii, debut pe locul al doilea pe publicul comercial. A fost pe trei la oraşe şi în toată ţara, după Pro TV şi Kanal D

 
AUDIENŢE. Insula iubirii, debut pe locul al doilea pe publicul comercial. A fost pe trei la oraşe şi în toată ţara, după Pro TV şi Kanal D

AUDIENŢE. Noul sezon Insula iubirii a debutat modest în ceea ce priveşte cifrele de audienţă. La nivelul întregii ţări românii au preferat comedia sau filmele de acţiune. Deşi a fost a doua opţiune a publicului tânăr, Antena 1 a fost doar pe locul trei în ceea ce priveşte celelalte două categorii de public.

Publicitate

Pro TV a fost lider de audienţe pe toate targeturile, cu o redifuzare a unui episod din Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Faster: Iute ca glonţul. Totodată a fost şi singurul post de televiziune care a obţinut cifre de peste 1,2 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări.

Kanal D a fost următoarea clasată în top, cu serialul turcesc Mireasa din Istanbul, pe intervalul orar în care a debutat Insula iubirii.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii:

NAŢIONAL. Insula iubirii s-a clasat pe locul trei, la nivel naţional, cu o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut. Reality show-ul Antenei 1 a fost depăşit de serialul turcesc de la Kanal D şi de producţiile difuzate de Pro TV pe interval: Las Fierbinţi şi Faster: Iute ca glonţul.

Mireasa din Istanbul, difuzat de postul Dogan, s-a clasat pe doi şi a scos o medie de 900.000 de telespectatori, în fiecare minut.

URBAN. Pe publicul de la oraşe cifrelele au fost mai apropiate între primele trei poziţii. Antena 1, cu Insula iubirii a rămas tot pe locul trei, cu o medie de aproape 400.000 de telespecatori. Pro TV a scos o medie de 600.000 de telespectatori, iar Kanal D a obţinut o medie de aproape 430.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Insula iubirii câştigat publicul tânăr în faţa serialului de la Kanal D. Producţia postului Intact a scos o medie de aproximativ 218.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pro TV a condus topul şi pe publicul cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani. A avut o cotă de piaţă cât Antena 1 şi Kanal D la un loc (24,2%).

Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.250.000 7.0 17.2
2 Kanal D 907.000 5.1 12.5
3 Antena 1 769.000 4.3 10.6
4 Romania TV 346.000 1.9 4.8
5 Antena 3 319.000 1.8 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 603.000 6.3 15.6
2 Kanal D 423.000 4.4 10.9
3 Antena 1 396.000 4.1 10.2
4 Antena 3 199.000 2.1 5.2
5 Romania TV 194.000 2.0 5.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 3 septembrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 350.000 7.9 24.2
2 Antena 1 218.000 5.0 15.1
3 Kanal D 95.000 2.1 6.6
4 Happy Channel 64.000 1.4 4.4
5 Digi 24 45.000 1.0 3.1

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • jk jk
    Happy pe 4.Ce surpriza!
  • Johnno Johnno
    I-a iesit Antenei cu serialul "Femeie in infruntarea destinului"! L-a mutat pe Happy si priviti ce loc a prins Happy pe comercial! Locul 4! Serialul e unul interesant si atrage publicul prin simplitate! Felicitari, Happy!
  • marian marian
    Antenuta mai bine ramanea in grila obligatorie , doar daca mai urca un audiente vor avea de castigat eu am prefigurat ca nu va avea de castigat este o nuca prea mare pentru ei vineri si sambata vor avea de suferit la greu poate si dumineca
  • Alex Alex
    Ar trebui sa bagati si audiențele netflix.
  • Borosteanu Cristian Stefan Borosteanu Cristian Stefan
    Încă un eșec pentru A1. La așa emisiuni expirate, ce așteptări poți să mai ai? Să vedeți ce fiestă mare va fi cu emisiunea Tribul...O să vină ei mai devreme din Madagascar :))).
  • Doru Doru
    "A debutat destul de bine Insula iubirii. Locul 2 pe comercial !"
    Te-ai schimbat ? Tu care acum cateva zile scriai pe aici ca emisiunea o sa bata concurenta, ca o sa fie lider detasat pe comercial...
    Sa vedem ce face azi, daca o sa creasca sau o sa scada audienta.
  • F F
    Wow. De unde tot apar ăștia cărora ba nu le convine titlul, ba găsesc ei o urcare de 0,1 pe undeva, ba o dau politic. Audientele sunt cifre băieți. Nu e vina paginademedia ca antena a mâncat bătaie lejer de la reluări. Antena a fost mai mereu pe 2, dar nu la cifrele astea. La cifrele astea e nevoie doar de o zvâcnire de la Kanal și antena ajunge pe 3. S-a întâmplat în primăvara. Doar de pe 3 vedeți ca audientele sunt proaste?
  • Razvan Razvan
    A debutat destul de bine Insula iubirii. Locul 2 pe comercial !
  • ahab ahab
    nea raul, hai ca de doua zile te chinui rau sa gasesti cumva partea proasta a fiecarei productii a antenei. ma rog, oi fi si tu vreu #rezistent. astia sunt renumiti pt spiritul de turma. ieri, in loc sa vezi ca pe comercial marele hit exatlon era pe trei, te agatasi ca antena era pe trei pe national. acum, in loc sa vezi ca pe comercial antena e pe doi, te chinui, da' rau , sa faci sa para ca aproape 800 de mii pe national e un dezastru. nu e. emisiunea respectiva are cifre bune ,dar nespectaculoase, in linia in care a avut-o intotdeauna. toate productiile antenei sunt pe doi pe comercial, cu exceptia serialului care e pe unu. adica, nimic nou, las fierbinti nu poate fi batut. nici vocea, nici ,cred eu, visuri la cheie. dar si locul doi aduce profit. au crede cineva ca emisiunea asta mai rezista daca la final nu dadea cu plus la banutzi ?
  • F F
    Astea sunt cifre dezastruoase pentru antena. La așa concurenta nu ai voie sa te faci de ras așa. Se anunță o toamna plina de surprize. Văd ca publicul strâmbă din nas la cam toate. :))

Trimite un comentariu

sus