Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1, lider de audienţă cu Fructul oprit şi prima apariţie a Maiei Morgenstern. Kanal D şi Pro TV şi-au împărţit locurile doi şi trei

 
AUDIENŢE. Antena 1, lider de audienţă cu Fructul oprit şi prima apariţie a Maiei Morgenstern. Kanal D şi Pro TV şi-au împărţit locurile doi şi trei

AUDIENŢE. Antena 1 a condus topul audienţelor, pe toate targeturile, cu producţia Fructul oprit. Episodul difuzat săptămâna aceasta a însemnat şi prima apariţie, în serial, a actriţei Maia Morgenstern.

Publicitate

Kanal D, cu Exatlon, şi Pro TV, cu Visuri la cheie, au fost următoarele posturi clasate, însă cu cifre apropiate de lider.

Fructul oprit a strâns o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D, cu Exatlon, s-a clasat pe poziţia secundă doar la nivel naţional. La oraşe şi pe publicul comercial, Pro TV a ocupat locul doi.

În minutul de aur, de la ora 22:14, aproximativ 1,4 milioane de oameni urmăreau serialul Fructul oprit, de pe Antena 1.

Pe intervalul Visuri la cheie, emisiunea difuzată de Pro TV, de la ora 20:30 până la ora 22:30, cifrele au fost apropiate de cele de pe intervalul Fructul oprit. Pe intervalul emisiunii de la Pro TV, postul Intact a fost primul în mediul urban şi pe publicul comercial, dar al doilea în toată ţara.

Antena 3 şi România TV ocupă locurile patru şi cinci, în toată ţara şi la oraşe. Pe publicul comercial remarcăm prezenţa în top cinci a posturilor Prima TV şi Realitatea TV.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Fructul Oprit:

NAŢIONAL. Antena 1 a avut cifre apropiate faţă de episodul difuzat săptămâna trecută, adică 1,1 milioane de telespectatori.

Exatlon, de pe Kanal D, a scos pe intervalul Fructul oprit o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. Ediţia a doua din Visuri la cheie, de pe Pro TV, a strâns tot o medie de aproximativ un milion de telespectatori.

Antena 1, Kanal D şi Pro TV au scos, la nivel naţional, o cotă de piaţă de 14,5%, 14,1% şi 13,8%.

URBAN. În mediul urban, Antena 1 şi-a păstrat poziţia. A obţinut o medie de aproximativ 560.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pro TV a trecut peste Kanal D, la oraşe, pe intervalul Fructul oprit. Postul de televiziune a strâns o medie de 480.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a obţinut o medie de 400.000 de privitori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta intre 18 şi 49 de ani, Antena 1 s-a desprins mai mult, diferenţa faţă de următoarele două psoturi fiind mai mare. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 275.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Producţia postului Intact a avut o cotă de piaţă de 20%, în timp ce Pro TV şi Kanal D au avut un share de 16,6% şi 11,1%.

Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.097.000 6.1 14.5
2 Kanal D 1.067.000 6 14.1
3 Pro TV 1.044.000 5.8 13.8
4 Antena 3 386.000 2.2 5.1
5 Romania TV 345.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 563.000 5.9 14.5
2 Pro TV 478.000 5 12.3
3 Kanal D 401.000 4.2 10.3
4 Antena 3 277.000 2.9 7.1
5 Romania TV 179.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 274.000 6.2 20
2 Pro TV 228.000 5.1 16.6
3 Kanal D 152.000 3.4 11.1
4 Prima TV 47.000 1.1 3.4
5 Realitatea TV 42.000 0.9 3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Ce o sa se faca de ras astăzi postacii, crize și *** , f ce zici , nu trebuia sa se faca sezonul doi, așa este, ce vizionar ai fost, mama omida

Trimite un comentariu

sus