Skip to main content

AUDIENŢE. Visuri la cheie n-a ţinut piept Fructului oprit. Ce a făcut Exatlon

 
AUDIENŢE. Visuri la cheie n-a ţinut piept Fructului oprit. Ce a făcut Exatlon

AUDIENŢE. Antena 1 a surclasat Pro TV şi Kanal D în topul audienţelor. Serialul Fructul oprit a fost cel mai urmărit program al serii, peste Visuri la cheie şi Exatlon. Emisiunea de transformări, de la Pro TV, s-a clasat pe locul al treilea în toată ţara şi a fost a doua producţie la oraşe şi pe publicul comercial.

Publicitate

Pro TV a avut o audienţă medie, la nivel naţional, de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. A fost aproape la egalitate cu Kanal D, postul de pe locul doi.

Pe acelaşi interval, Antena 1 a strâns o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut.

Naţional TV şi România TV s-au clasat pe locul patru, respectiv cinci, la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAŢIONAL. Visuri la cheie a fost sub Fructul oprit şi a fost aproape la egalitate cu Exatlon, dar pe locul trei. Emisiunea de la Pro TV a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pro TV şi Kanal D au avut o cotă de piaţă de 13,5%, respectiv 13,9%.

Antena 1, liderul serii, a avut o audienţă medie 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 16,4%.

URBAN. În mediul urban, Pro TV a urcat pe locul doi. Visuri la cheie a avut o medie de audienţă de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.

Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o audienţă medie de aproximativ 700.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a terminat pe locul trei, cu o audienţă medie de aproxiamativ 420.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Pro TV a ocupat tot pozoţia secundă sub Antena 1. Visuri la cheie a avut o medie de audienţă de aproximativ 260.000 de telespectatori în fiecare minut şi o cotă de piaţă de 16,4%.

Serialul Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o medie de aproximativ 340.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 21,5%.

Kanal D a strâns, pe acelaşi interval, o medie de aproximativ 150.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9,6%.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.342.000 7.5 16.4
2 Kanal D 1.136.000 6.3 13.9
3 Pro TV 1.103.000 6.2 13.5
4 National TV 440.000 2.5 5.4
5 Romania TV 406.000 2.3 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 689.000 7.2 16.4
2 Pro TV 525.000 5.5 12.5
3 Kanal D 419.000 4.4 9.9
4 Antena 3 279.000 2.9 6.6
5 Romania TV 179.000 1.9 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 341.000 7.7 21.5
2 Pro TV 260.000 5.9 16.4
3 Kanal D 153.000 3.5 9.6
4 National TV 78.000 1.8 4.9
5 Pro 2 52.000 1.2 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Putina Razvan Putina
    Doru pe site-ul Radar de media scrie ca Pro tv a avut pe intervalul Las Fierbinti 11.9 puncte de rating si un share de 30, 2 cam asa ceva daca am retinut bine minte! Iar pe locul secund s-a clasat Kanal D
  • Razvan Putina Razvan Putina
    "Doru" nu ma intereseaza numai audientele posturilor Pro tv si Antena 1! Vreau sa vad top 5!
  • Doru Doru
    "Audientele de aseara????"
    Nu poti sa citesti toate comentariile ? Ti-am scris mai jos: "Postul TV din Pache Protopescu a înregistrat în intervalul 19.00-23.00, pe segmentul comercial 18-49 de ani o cotă de piaţă de 7,8%. Antena 1 a fost pe doi cu emisiunea Ultimul Trib, cota fiind de 3,9%."
    "Pro TV", aproape dublu fata de "Antena 1".
  • Expertul Expertul
    @Allex, Consider ca nu s-au depus eforturi suficiente pentru ca Dragos si echipa veche de arhitecti sa ramana. Visuri la cheie a obtinut in 2015, 26.4% share, in 2016, 30.6% share si in 2017, 29.3% share. Cred ca un astfel de show putea continua inca multi ani, avand in vedere aceste audiente. Acest articol este despre Visuri la cheie, dar managementul trebuie tras de urechi si pentru schimbarile de la Vocea Romaniei. Nu e dovada de incompetenta sa lasi Vocea fara prezentator? In editia de vinerea trecuta, Bartos a aparut pe ecran sub 4 minute.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Audientele de aseara????
  • Doru Doru
    Mda... La "Antena 1" doar serialul ce mai prinde locul 1. "Ultimul Trib", un mare esec. De pe "capital":
    "Pro TV a înregistrat aseară o cotă de piaţă dublă faţă de locul doi şi acest lucru se datorează serialului Las Fierbinţi. Postul TV din Pache Protopescu a înregistrat în intervalul 19.00-23.00, pe segmentul comercial 18-49 de ani o cotă de piaţă de 7,8%. Antena 1 a fost pe doi cu emisiunea Ultimul Trib, cota fiind de 3,9%. Exatlon a clasat Kanal D pe locul 3 cu o cotă de 2,6%."
    Si saptamana trecuta emisiunea a avut 4,4 pe comercial...
  • Allex Allex
    Expert, repeti aceleasi lucruri in fiecare comentariu. Atat de limitat esti? Dragos Bucur a decis sa plece, iar managementul a fost nevoit sa il inlocuiasca. Indiferent pe cine puneau, show-ul era pierdut, deoarece s-a măcinat încet încet. Are deja 4 ani. E un program cu un sinopsis destul de îngrădit. Aceeasi oameni renoveaza case. Cat sa mai “tina” si un astfel de show?!
  • Expertul Expertul
    In aceasta toamna, seara de miercuri, este a Antenei! Din cauza schimbarilor majore, dupa MasterChef este distrus si Visuri la cheie. Telespectatorii reactioneaza foarte negativ la schimbari radicale, dar Managementul si producatorii n-au invatat nimic din cazul MasterChef. Producatorii se mai pot schimba, dar când te atingi de personajele de pe sticla, ai sanse extrem de mari sa omori acel show.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Aseara Xtra Night Show a fost lider de audienta pe intervalul 22:52 01:00
  • Roxana Roxana
    Brusc, de vreo doua saptamani, nu mai vedem audientele emisiunii Pe bune. Acum am si aflat de ce:
    https://a1.ro/xtranightshow/stiri/xtra-night-show-lider-incontestabil-de-audienta-id805026.html
    Pe bune, ma, petrisor? Rusinicaaaaa!!!
  • Doru Doru
    "X-Factor sta mai bine pe comercial ca Visuri la Cheie, si cand îi auzi pe astia, ca vai x factor e un esec total, acum Visuri nu e un esec!"
    Penibilule, faci si tu niste comparatii... Compara cele doua emisiuni cu tema muzicala; "X Factor" cu "Vocea Romaniei".
    Dupa comparatia ta, inseamana ca "Visuri la cheie" (5,9 rating pe comercial) sta mai bine ca "Te cunosc de undeva" (4,8); si ca "Ultimul Trib" (4,4)... Chiar si luni cu "Insula Iubirii" (5,6).
  • F F
    Dacă nu mă înșel diferenta pe intervalul fructului a fost mai mica, deci visuri are probleme grave. Cineva din pro a distrus un format de succes din prostie. Asta bineînțeles, daca a existat vreo cale ca Dragos Bucur sa rămână.
  • geo geo
    Razvane / Mile, este adevarat ca audienta este sub asteptari, la acest inceput de toamna, pentru toata lumea. Dar nu poti compara merele cu perele, adica X Factorul A 1 cu Visuri la cheie de pe Prov TV, care este un alt gen de emisiune. Compara X Factorul cu Vocea Romaniei si a sa vezi ca audienta X Factor este mult mai mica decat cea a show-ului de pe Pro TV.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    X-Factor sta mai bine pe comercial ca Visuri la Cheie, si cand îi auzi pe astia, ca vai x factor e un esec total, acum Visuri nu e un esec! Saptamana aceasta Visuri la cheie a avut un numar de 260.000 pe comercial iar X -Factor a avut un nr. de 264.000!
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Doru, ai dreptate, dar ce se va întâmpla cu Exatlon? Nu trece de pragul de 200.000 de mii pe comercial! Un esec, asa cum am mai spuso "Ulciorul nu merge de multe ori la apa"asa si cu kanal d, au dat lovitura cu sezonul 1 , credeau ca o sa dea si cu sez.2

Trimite un comentariu

sus