Skip to main content

AUDIENŢE. Ninja Warrior, cifre mai bune faţă de săptămâna trecută. Insula iubirii peste Exatlon, la oraşe şi pe publicul comercial

 
AUDIENŢE. Ninja Warrior, cifre mai bune faţă de săptămâna trecută. Insula iubirii peste Exatlon, la oraşe şi pe publicul comercial

AUDIENŢE. Pro TV a revenit în poziţia de lider, la nivel naţional, cu Ninja Warrior. Show-ul de pe Pro TV a avut o mică creştere, faţă de săptămâna trecută. Atunci, Exatlon, de pe Kanal D, a depăşit Ninja Warrior la nivel naţional.

Publicitate

Aseară, emisiunea prezentată de Daniel Niţoiu şi Costi Mocanu a fost urmărită, la nivelul întregii ţări, de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D şi Antena 1 şi-au disputat următoarele două locuri în clasament. Spre deosebire de lunea trecută, Exatlon a pierdut locul doi din mediul urban în faţa emisiunii Insula iubirii.

Prima TV s-a clasat pe locul patru în toată ţara, cu emisiunea Schimb de mame. Digi Sport 1 s-a regăsit în top cinci în mediul urban şi pe publicul comericial. Postul a difuzat, de la ora 21:00, meciul de fotbal FCSB - Dunărea Călăraşi (2-0).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Ninja Warrior, episodul trei (20.00-22.10):

NAŢIONAL. Ninja Warrior a crescut de la 1,1 milioane de telespectatori săptămâna trecută la 1,2 milioane de telespectatori cu ediţia de aseară.

Exatlon, de pe Kanal D, a fost urmărit de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. Săptămâna trecută, emisiunea era pe primul loc şi avea o audienţă de 1,2 milioane de telespectatori.

Insula iubirii, de pe Antena 1, a fost urmărită de o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut.

URBAN. În mediul urban, Ninja Warrior a strâns o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 1 a trecut la oraşe peste Kanal D. Insula iubirii a avut o medie de aproximativ 435.000 de telespectatori.

Exatlon a fost urmărit de aproxiamtiv 400.000 de privitori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, Ninja Warrior a avut o audienţă medie de aprope 300.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 18,2%.

Insula iubirii a fost urmărită de 230.000 de telespectatori, în fiecare minut. Reality show-ul a avut o cotă de piaţă de 14,4%.

Exatlon s-a clasat pe poziţia a treia, cu o medie de 160.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.10), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr.Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.258.000 7 15.2
2 Kanal D 1.019.000 5.7 12.3
3 Antena 1 770.000 4.3 9.3
4 Prima TV 562.000 3.1 6.8
5 Romania TV 446.000 2.5 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.10), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 574.000 6.0 13.6
2 Antena 1 435.000 4.5 10.3
3 Kanal D 392.000 4.1 9.3
4 Antena 3 295.000 3.1 7.0
5 DigiSport 1 222.000 2.3 5.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 23 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 295.000 6.7 18.2
2 Antena 1 232.000 5.2 14.4
3 Kanal D 157.000 3.5 9.7
4 Prima TV 100.000 2.3 6.2
5 DigiSport 1 94.000 2.1 5.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi:

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doru Doru
    "dar cifre bune si pe comercial,pro tv creste pe national dar coboara pe comercial!"
    Vezi ca si "Antena 1" a scazut pe comercial fata de duminica trecuta, cu 0,7 rating; exact ca si "Pro TV". Casca ochii mai bine cand citesti.
  • c-+ c-+
    KanalD scade la saptamana la saptamana, a ramas cu 1 mil relativ constant pe national, restul scad si abia astept sa nu mai fie rentabila emisiunea acuma ca Telecomul a bagat banii si ei si la fel ca si cazul Supravietuitorul si-a ales gresit momentul. De aceea nu a mai fost vot prin sms, cica a fost aleasa decizia pt a asculta doleantele fanilor - nimic mai fals, si-au luat malaiul de la telekom, cred ca in curand o sa le para rau. Mult prea multe persoane cu aceeasi ocupatie cu care omul obisnuit nu rezoneaza si faptul ca nu au gasit pe cineva carismatic cred ca ii va trage in jos, sezonul 3 e sub semnul intrebarii, depinde cat a costat.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Insula iubirii, audiente în crestere si la nivel national dar si în mediul urban, dar cifre bune si pe comercial,pro tv creste pe national dar coboara pe comercial!

Trimite un comentariu

sus