Skip to main content

AUDIENTE. Pro TV a fost lider pe toate targeturile cu a doua ediție România, te iubesc. Kanal D, locul doi în toată țara și la orașe

 
AUDIENTE. Pro TV a fost lider pe toate targeturile cu a doua ediție România, te iubesc. Kanal D, locul doi în toată țara și la orașe

AUDIENȚE. România, te iubesc a scos cifre bune și cu ediția a doua din acest sezon. Emisiunea de anchete și reportaje a poziționat Pro TV pe locul întâi în topul audiențelor de duminică seara. Cifrele de audiență au fost apropiate de cele pe care producția le-a scos săptămâna trecută, la debutul noului sezon.

Pro TV a fost lider la nivel național, cu o audiență medie de aproximativ 638.000 de telespectatori, în fiecare minut și o cotă de piață de 13,6%, adică aproape dublu față de următorele două posturi clasate, Kanal D și Antena 1

Publicitate

În mediul urban, emisiunea de reportaje a fost urmărită, în medie, de aproximativ 350.000 de telespectatori, în fiecare minut.  

Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani, Pro TV a avut o audiență medie de aproximativ 166.000 de telespectatori și o cotă de piață de 18,9%. Antena 1 și Kanal D, umătoarele posturi clasate au avu o cotă de piață de 9,4%, respectiv 6,2%

În emisiunea de aseară, reportajul difuzat a tratat povestea româncelor plecate la muncă în străinătate pentru a avea grijă de bătrâni. Materialul Sindromul Italia a fost semnat de Rareș Năstase.  

Producțiile care s-au intersectat cu România, te iubesc, pe interval, au fost Aventura cu 4 stele - prezentată de Cosmin Seleşi, în reluare pe Antena 1, și ultima parte din emisiunea Asta-i România, de la Kanal D. Duminica trecută, Antena 1 a avut o ediție, în reluare, a emisiunii Ultimul Trib. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele România, te iubesc din 23 septembrie 2018:

Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 638.000 3.6 13.6
2 Kanal D 371.000 2.1 7.9
3 Antena 1 337.000 1.9 7.2
4 Romania TV 330.000 1.8 7.0
5 Antena 3 262.000 1.5 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00),în mediul URBAN

  URBAN   Nr. Perosane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 346.000 3.6 13.3
2 Kanal D 189.000 2.0 7.3
3 Antena 3 180.000 1.9 6.9
4 Antena 1 156.000 1.6 6.0
5 Romania TV 133.000 1.4 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 23 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 166.000 3.7 18.9
2 Antena 1 83.000 1.9 9.4
3 Kanal D 55.000 1.2 6.2
4 Prima TV 39.000 0.9 4.4
5 Romania TV 30.000 0.7 3.4
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • au si cu ce... gasesc de fiecare data subiecte importante si interesante... la fel si Carmen Avram face subiecte tari pe Antena 3... daca vroiau sa o puna in valoare puteau sa o mute si ei pe Antena 1

Trimite un comentariu