Skip to main content

AUDIENŢE TV. Las Fierbinţi, debut (ca de obicei) în forţă. La ce distanţă, de data aceasta. Cum s-a descurcat X Factor marţi

 
AUDIENŢE TV. Las Fierbinţi, debut (ca de obicei) în forţă. La ce distanţă, de data aceasta. Cum s-a descurcat X Factor marţi

AUDIENŢE. Ţara a ars-o pe comedie. Din nou. Sezonul 14 al serialului de comedie Las Fierbinţi a pus postul pe prima poziţie în audienţe. Pro TV a avut pe interval cifre duble faţă de Kanal D şi de Antena 1 pe toate targeturile.

Publicitate

X Factorul, mutat marţea, a făcut cifre apropiate pe varianta difuzată duminica seara, timp de două săptămâni. Cifrele, în continuare.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. Aproape un sfert din publicul care avea aseară televizoarele deschise era pe Pro TV, la Las Fierbinţi. Serialul de comedie s-a apropiat de două milioane de telespectatori din întreaga ţară, şi o cotă de piaţă de 24,2%.

Locul secund a fost al Kanal D, cu 960.000 de telespectatori media. Antena 1, cu X Factor pe interval. Locul patru a fost happy Channel, care a avut aseară un serial turcesc „Femeie în înfruntarea destinului”, producţie difuzată peste vară de Antena 1.

URBAN. Serialul de comedie, scris de Mimi Brănescu, a avut la oraşe aproape 930.000 de telespectatori, cifre peste media Pro TV, din prime-time. Kanal D a avut poziţia a oua cu cifre la jumătate: 450.000 de privitori, media.

Antena 1 a fost a treiacu o medie de 390.000 de persoane, media, urmată de Happy Channel.

COMERCIAL. Pro TV a dominat detaşat pe publicul tânăr, cu peste 440.000 de privitori, media şi o cotă de piaţă de 27,3%. Antena 1 a fost pe locul secund, cu aproape 180.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

NATIOANL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.998.000 11.2 24.2
2 Kanal D 961.000 5.4 11.6
3 Antena 1 756.000 4.2 9.2
4 Happy Channel 412.000 2.3 5.0
5 Pro X 384.000 2.1 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 927.000 9.6 21.0
2 Kanal D 454.000 4.7 10.3
3 Antena 1 390.000 4.1 8.8
4 Happy Channel 287.000 3.0 6.5
5 Antena 3 218.000 2.3 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30) pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 441.000 10.0 27.3
2 Antena 1 177.000 4.0 11.0
3 Kanal D 147.000 3.3 9.1
4 Happy Channel 129.000 2.9 8.0
5 Pro X 61.000 1.4 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul X Factor

X factorul de marţi seara a fost uşor peste ediţia de duminică, 2 septembrie, pe publicul comercial. De la 177.000, media (4 rating), la 213.000 de persoane (4,8 rating).
Show-ul de talente a pus Antena 1 pe trei la nivel naţional şi în mediul urban şi pe locul al doilea, pe comercial.
Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.509.000 8.4 19.8
2 Kanal D 952.000 5.3 12.5
3 Antena 1 831.000 4.6 10.9
4 Antena 3 387.000 2.2 5.1
5 Romania TV 328.000 1.8 4.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00), în mediul URBAN:
URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 741.000 7.7 17.9
2 Kanal D 448.000 4.7 10.8
3 Antena 1 444.000 4.6 10.7
4 Antena 3 262.000 2.7 6.3
5 Happy Channel 208.000 2.2 5.0
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 11 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-23.00) pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 384.000 8.7 24.9
2 Antena 1 213.000 4.8 13.8
3 Kanal D 145.000 3.3 9.4
4 Happy Channel 89.000 2.0 5.8
5 Prima TV 59.000 1.3 3.8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iuli Iuli
    Wow. Bravo Happy! Cat despre Antena cu factorul ei.. mai bine ar baga desene si X Factor sa fie mutat la 2 dimineata! Acolo o sa fie lider
  • marian marian
    Mai e ceva poate deseara le sta fructul in gat de la VISURI LA CHEIE
  • marian marian
    Am uitat este singurul serial care mai merge la Happy , nici fenomenul cum zic ei Eliff nu mai merge diferenta per total toata ziua nu sunt diferente mari intre Pro 2 si Happy
  • marian marian
    1 q s-am atata timp cat esti manipulat pe creier nu comentez la aiurelile tale sau la alti antenisti catine , daca vrei sa sti pro a inventat , ei au dat prima data asa ceva dar antenist ce esti nu ai de unde sa sti te anunt ca toamna aceasta antanuta ta greu va prinde locul 1 doar de revelion daca mai exista urlatoarea pana atunci , joi sper sa stearga pe jos acest serial tribul lui codruta si compania .
  • Johnno Johnno
    Am observat acum. Vad la stirile de la Antena Stars a un alt studio sau un studio modificat, un alt pupitru, modificat, se filmeaza cu macaraua, interesant. Pacat ca imaginea lasa de dorit, inca lipsesc camerele HD din studio. Acum o saptamana am observat ca emisiunea lui Brancu era filmata full HD, aseara parca era SD... Nu inteleg trecerile astea, modificarile.
  • Dannyboy Dannyboy
    Diseara intra Visuri la cheie. Sa vedem ce face la concurenta cu Fructul oprit.
  • Johnno Johnno
    Felicitari, Happy! Chiar ma bucura sa vad Happy pe locul 4 pe toate target-urile! Era si imposibil, Kadin (Femeie in infruntarea destinului) e chiar un serial turcesc foarte bun, care iti intra repede la suflet. In cateva zile incepe difuzarea sezonului 2 la turci si, la anul, pot sa garantez, il vom vedea pe Happy si va avea iar audienta. La Happy se investeste! Era chiar trist sa nu se si vada in audiente.
    Pacat de X Factor ca ajuns atat de jos...
    Las Fierbinti e greu de invins, e o realitate.
  • Expertul Expertul
    Debutul e mai slab fata de toamna trecuta, dar joi, Las Fierbinti, cel mai tare serial din istoria televiziunii, va sterge pe jos cu Ultimul trib! Xfactor Romania e un format mort, dar antenistii inca nu-si dau seama!
  • Doru Doru
    "cat de bine e happy channel. e o reteta si asta, sa incepi un serial pe antena, sa ii formezi un public si apoi sa il muti pe un post secundar cu public cu tot. aici antena a procedat inteligent."
    "1q s am", primul post a fost "Pro TV" care a facut aceasta "reteta". A dat primele episoade din "Puterea Destinului" si pe urma a mutat serialul pe "Acasa TV" (acum "Pro 2"). Cauta pe site inainte sa comentezi...

    https://www.paginademedia.ro/2014/12/pro-tv-va-difuza-in-prime-time-primele-episoade-ale-unui-serial-turcesc-apoi-il-muta-pe-acasa-tv
    https://www.paginademedia.ro/2015/01/audiente-fara-tradarea-de-pe-kanal-pro-tv-a-luat-nationalul-si-comercialul-blondele-lui-negru-de-pe-antena-1-au-condus-pe-interval
    https://www.paginademedia.ro/2015/01/audiente-serialul-turcesc-puterea-destinului-800-000-de-telespectatori-pe-acasa-cifrele-de-aseara
    https://www.paginademedia.ro/2015/02/ianuarie-serialul-turcesc-puterea-destinului-a-dublat-audienta-acasa-tv-si-a-urcat-statia-patru-locuri-digi-24-la-egalitate-cu-b1-in-prime-time
    https://www.paginademedia.ro/2015/02/serialul-trandafirul-negru-de-pe-pro-tv-se-muta-pe-acasa-tv-pro-tv-va-difuza-reluarile
  • F F
    În sfârșit s-a atins 10. :)) Antena vrea sa facă de ras x factor în așa hal? Cei interesați știau ca este o emisiune slaba, dar antena se asigura ca afla toată România ce eșec este.
  • claudiuu claudiuu
    1q s am veziti de antenuta ta care e varza la toate capitole mereu pe locul doi sau trei foarte rar prindeti locul 1pate din an in Pasti deci sunteti varza Te cunosc de prin *** emisiune varza Chix Factor varza Fructul Oprit varza si exemplele pot continua asa ca ciocul mic si joc de glezne
  • Razvan B. Razvan B.
    Las Fierbinti va fi lider mereu cand va fi difuzat. Este un serial care a intrat din prima bine pe piata si a continuat in ritmul asta. Romanilor le place acest gen de comedie care arata realitatea de la noi, de la tara si e clar ca vor avea subiecte pentru noi sezoane pe mult timp, subiectele ies singure la iveala, nu trebuie sa te gandesti prea mult pentru scenariu. Era de asteptat ca debutul sezonului 14 sa aibe audiente de genul. Toata vara serialul redifuzat a avut audiente foarte bune si nu avea cum un episod nou sa aibe emotii in privinta audientelor. Mai rau e de Antena care tot incearca sa gaseasca solutii pentru X Factor si restul emisiunilor dar in continuare se zbat pe locul 3. Pana si un serial turcesc in bate pe alocuri. Cred ca cel mai bine pentru ei e sa schimbe ora, sa nu mai dea emisiunile seara, sa le puna dimineata poate prind mai bine.
  • mila mila
    stati putin,
    fara monologuri.
    mile este in concediu, in rodos, fara net.
  • 1q s am 1q s am
    hopa ! fratele lui marian, alt ana-l-fa-bet cu acces la internet, intervine. auzi, "avoni" ! hahahahahaha !
  • 1q s am 1q s am
    cat de bine e happy channel. e o reteta si asta, sa incepi un serial pe antena, sa ii formezi un public si apoi sa il muti pe un post secundar cu public cu tot. aici antena a procedat inteligent.

    [email protected] tot ***.

Trimite un comentariu

sus