Skip to main content

AUDIENŢE. Ultimul trib, debut pe locul al treilea. Emisiunea, depăşită de Las Fierbinţi şi Triplusec

 
AUDIENŢE. Ultimul trib, debut pe locul al treilea. Emisiunea, depăşită de Las Fierbinţi şi Triplusec

AUDIENŢE. Cum a debutat emisiunea Ultimul trib pe Antena 1? La distanţă faţă de Pro TV, mai aproape de Kanal D.

Publicitate

Pe Pro TV, s-a intersectat cu Las Fierbinţi şi cu Triplusec. Pe Kanal D, s-a bătut direct cu Exatlon, emisiunea care a lansat trendul în care se înscrie şi Ultimul trib.

Rezultatele:

Emisiunea filmată în Madagascar - cu Octavian Strunilă prezentator şi Daniela Crudu şi Dorian Popa printre concurenţi - a fost pe poziţia a treia la nivelul întregii ţări. La oraşe, a fost practic la egalitate cu Kanal D, iar pe publicul comercial a fost pe poziţia secundă (după Pro TV).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut ale emisiunii Ultimul Trib (20.00-23.05):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Ultimul trib a fost urmărit de 770.000 de români pe minut. Antena 1 a fost pe poziţia a treia, la distanţă de Pro TV (peste 1,1 milioane pe tot intervalul emisiunii) şi ceva mai aproape de Kanal D (870.000 de români la Exatlon).

De notat că diferenţa între Pro TV şi Antena 1 a fost mult mai mare în prima parte a emisiunii, când rula Las Fierbinţi. Pe intervalul serialului, Pro TV număra peste 1,7 milioane de români, în timp ce pe Exatlon erau peste 900.000, iar pe Antena 1, la Ultimul trib, se uitau 750.000.

URBAN. O medie de 384.000 de telespectatori de la oraşe la Ultimul trib. Pe publicul urban, Pro TV avea în faţa televizoarelor aproape 600.000 de telespectatori. Antena 1 a fost, practic, la egalitate cu Kanal D (diferenţa este de doar câteva mii de persoane în favoarea postului turcesc).

Şi pe acest segment, diferenţa mare a fost pe intervalul Las Fierbinţi: 800.000 de telespectatori avea serialul de pe Pro TV, de peste două ori mai mulţi decât Ultimul trib de pe Antena 1.

COMERCIAL. Un sfert din publicul comercial care se uita la televizor a ales Pro TV în seara premierei Ultimul trib. Mai exact, aproape 25% cotă de piaţă de 330.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Pro TV.

Ultimul trib a numărat, pe segmentul comercial, 200.000 de telespectatori (14,5% cotă de piaţă), fiind urmat de Exatlonul Kanal D - 160.000.

Audienţa posturilor TV joi, 13 septembrie, pe intervalul Ultimul Trib (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.152.000 6.4 16.3
2 Kanal D 870.000 4.9 12.3
3 Antena 1 772.000 4.3 10.9
4 Antena 3 389.000 2.2 5.5
5 National TV 320.000 1.8 4.5
6 Happy Channel 310.000 1.7 4.4
7 Romania TV 243.000 1.4 3.4
8 Antena Stars 234.000 1.3 3.3
9 Prima TV 227.000 1.3 3.2
10 Realitatea TV 204.000 1.1 2.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 13 septembrie, pe intervalul Ultimul Trib (20.00-23.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 592.000 6.2 15.4
2 Kanal D 388.000 4 10.1
3 Antena 1 384.000 4 10
4 Antena 3 303.000 3.2 7.9
5 Happy Channel 221.000 2.3 5.7
6 National TV 153.000 1.6 4
7 Realitatea TV 146.000 1.5 3.8
8 Romania TV 133.000 1.4 3.5
9 Prima TV 108.000 1.1 2.8
10 Digi 24 87.000 0.9 2.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 13 septembrie, pe intervalul Ultimul Trib (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 332.000 7.5 24.2
2 Antena 1 198.000 4.5 14.5
3 Kanal D 157.000 3.6 11.4
4 Happy Channel 83.000 1.9 6
5 Antena 3 45.000 1 3.3
6 National TV 38.000 0.9 2.8
7 Realitatea TV 33.000 0.8 2.4
8 Digi 24 29.000 0.7 2.1
9 Pro 2 28.000 0.6 2.1
10 Comedy Central 26.000 0.6 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Pro 2 locul nouă pe Comercial.
  • Doru Doru
    "nu au fost niciuna pe primul loc, doar chefi la cutite si iumor"
    "mile", tu gandesti inainte sa scrii ? "Insula Iubirii" nu a fost lider pe interval ? "Fructul Oprit" ? Chiar si "Te cunosc de undeva" a fost lider cateva zile. Cand am scris "Multe productii care erau pe primul loc pe interval"; m-am referit in anii trecuti.
  • mile mile
    nu au fost niciuna pe primul loc, doar chefi la cutite si iumor
  • Doru Doru
    "de ce nu criticati exatlon ca e slab, ca la inceputul sezonului il laudati"
    "mile", nu iti face griji ca am criticat si "Exatlon". Dar mai grav e la "Antena 1". Multe productii care erau pe primul loc pe interval, au cam esuat...
  • mile mile
    de ce nu criticati exatlon ca e slab, ca la inceputul sezonului il laudati
  • Doru Doru
    "multumim trompetistule"
    Ce "Mile", te supara adevarul ? Cand "Antena 1" era lider tu scriai audientele inainte sa apara stirea. Ai uitat ?
  • Mile Mile
    Mareane, multumim trompetistule
  • ASistem ASistem
    Daca toti ati sta intr-o garsoniera,v-ati strange de gat,reciproc.
    Cifrele sunt cifre(doar daca,nu sunteti neam cu Liviu Pop).
    Doar vi le masurati,in texte...a mea e mai mare...ba a mea e mai groasa...etc.
    Telespectatorul,se uita la ce vrea,Oscar sau cat.B.
    Peste tot vorbim de regie,una mai reusita,alta mai putin.
    Castinguri,mai inspirate sau nu.
    Iar cel mai important,BANII.Daca bagi 5 lei,nu e ca atunci cand bagi 100.
    Comparand emisiunile,nu sunteti obiectivi,fiecare uitandu-se doar la ce vrea(e platit?)
    In cel mai rau caz mutand,la publicitate,pe concurenta.Uitandu-te fragmentat...e rupt din context,dar el stie mai bine,cum a fost toata.
    Mai apare si mama Omida,care n-a tras un cablu,un cadru,un card,n-a vazut un clip in montaj,dar el stie ca saptamana viitoare,atinge nori.
    Dar,e un loc unde va puteti injura,si-i puteti umple de laturi si pe alti.
    Eu prost,ca mai citesc comentariile,asteptand sa citesc ceva pertinent,despre o emisiune.
  • marian marian
    Vocea a crescut aseara in audienta , a fost lider pe toate segmentele de public pe comercial 9,5 reting , 28.6 share
  • Andrei Andrei
    Hehe. Se vede ca Tot PRO TVu face legea in Televiziune. Nu mai laudati antenele si kanalele ca degeaba o faceti. Tot PRO TVu o sa fie cel mai urmarit post de televiziune din Romania
  • Doru Doru
    "cifre de peste un milion"
    "Razvan", pentru televiziuni conteaza comercialul. Ce tot aduci in discutii nationalul ?
  • Doru Doru
    "si asia express la început nu a avut cifre de peste un milion si dupa a rupt capul concurentei!"
    "Razvan", a rupt concurenta la sfarsit pentru ca "Exatlon" se termina, stiai deja castigatorul. Iar "Pro TV" avea reluari de seriale si filme redifuzate...

    "De ce pierde televiziunea in fata internet-ului, HBO-ului,Netflix-ului? Raspunsul exista FIX in comentariile de pe acest site."

    "Dobre Victor", gresit. Pentru ce ai enumerat tu mai sus, trebuie sa platesti in plus fata de TV sa vezi ce vrei, cand vrei. Cati romani sunt dispusi sa plateasca mai multi bani sa vada ceva ?

    Ce "Gogu", te-ai suparat ?

    ""Gogu" fatalau e tactu' ! ***!"
    "paginademedia.ro", comentariul a fost moderat ? Tot limbaj vulgar vad...
  • Dobre Victor Dobre Victor
    De ce pierde televiziunea in fata internet-ului, HBO-ului,Netflix-ului? Raspunsul exista FIX in comentariile de pe acest site. E evident ca nu exista “ultrasi” televizionistici. Cei care comenteaza aici sunt oameni platiti de televiziuni ca si postaci. Postaci aici, pe FaceBook, pe oriunde. Oameni de nimic care, si aici e drama, castiga astfel o paine pentru ei si familia lor. E dramatic faptul ca ei stiu cum isi castiga painea. E dramatic faptul ca, dupa dusul de seara, se privesc in oglinda si lasa capul jos.

    Atentie! Asta e varianta buna. Caci... Daca in spatele acestor comrntarii zac niste oameni care chiar au un rol pe bune sau sunt angajati (fereasca D-zeu chiar in fruntea televiziunilor) atunci avem imaginea groteasca a TV-ului romanesc.

    Ca o concluzie acum...

    E evident ca nici cel mai *** om nu-si imagineaza ca exista “ultrasi” televizionistici care abia asteapta sa comenteze pe site-uri de profil.

    E evident ca fapturile umanoide de aici sunt niste biete fiinte platite sa posteze pe retele sociale si site-uri sau oameni de televiziune ironizandu-se sub masti agramate si anonime.

    Dar nu uitati. Nu uitati ca e anul 2018 si nu avem late night show in Romania. Nu uitati ca e anul 2018 si mai nimeni nu face ce iubeste si ce-i dicteaza sufletul. Ci toata lumea face ceea ce crede ca se cere.

    Pacat... Maaaaare pacat!
  • Razvan Razvan
    Bravo Costi, bine zis, ei nici n-au vazut emisiunea si deja o ataca , si asia express la început nu a avut cifre de peste un milion si dupa a rupt capul concurentei!
  • Doru Doru
    "saptamana viitoare sa nu faceti vreo criza cand o sa vedeți ca "Tribul lui Cruduta " va fi NO 1!"
    "Razvan", esti asa de sigur ? Crezi ca saptamana viitoare pe comercial "Pro TV" scade cu 3 puncte rating, iar "Antena 1" creste cu 3 puncte rating ? Cel mai probabil, scad serialele cu un punct, un punct si jumatate; iar emisiunea ta creste cu zero virgula ceva...

Trimite un comentariu

sus