Skip to main content

AUDIENȚE. Debutul Visuri la cheie. Lupta cu Exatlon, câștigată la orașe și pe comercial. Nu și la nivel național

 
AUDIENȚE. Debutul Visuri la cheie. Lupta cu Exatlon, câștigată la orașe și pe comercial. Nu și la nivel național

AUDIENȚE. Cum a debutat Visuri la cheie pe Pro TV, într-o seară cu Exatlon? Emisiunea de pe Pro TV a câștigat pe două targeturi: a avut mai mulți telespectatori decât Kanal D la orașe și pe publcul comercial 18-49 de ani.

Publicitate

La nivelul întregii țări, Exatlon a fost peste emisiunea de pe Pro.

Emisiunea de transformări a fost urmărită, la nivel național, de o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pe prima poziție, Exatlon a fost urmărit de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. 

Antena 1 s-a clasat pe locul trei în topul național și la orașe. Pe publicul comercial, postul de televiziune din grupul Intact a urcat pe doi și a avut o cotă o piață apropiată de prima poziție, ocupată de Pro TV. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de debut ale emisiunii Visuri la cheie:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, între Exatlon și Visuri la cheie a fost o diferență de 100.000 de telespectatori. În favoarea Kanal D.

Antena 1 a fost postul de pe poziția a treia. Serialul Fructul oprit a fost urmărit de peste un milion de telespectatori, la nivelul întregii țări. 

Antena 3 și România TV au completat top cinci. 

URBAN. În mediul urban cifrele au fost apropiate între primele posturi clasate. Pro TV a stat mai bine la orașe, însă diferență față de Kanal D și Antena 1, următoarele posturi din top, nu a fost considerabilă.

Atât Visuri la Cheie, cât și Exatlon sau Fructul oprit au obținut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. 

Antena 3 a fost urmărită și la orașe de aproximativ 400.000 de telespectatori. Happy Channel a prins top cinci în mediul urban, cu o medie de 200.000 de telespectatori. 

COMERCIAL. Visuri la cheie, de pe Pro TV, s-a distanțat puțin pe publicul comercial, unde a fost a avut cifre de peste 300.000 de telespectatori. Postul de televiziune a avut o cotă de piață de 20,5%. 

Antena 1 a urcat pe doi în ceea ce privește targetul cu vârsta între 18 și 49 de ani. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 260.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de puțin peste 200.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

GALERIE FOTO

Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.211.000 6.8 15.3
2 Pro TV 1.113.000 6.2 14.1
3 Antena 1 1.072.000 6.0 13.5
4 Antena 3 529.000 3.0 6.7
5 Romania TV 345.000 1.9 4.4
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 561.000 5.8 13.3
2 Kanal D 542.000 5.6 12.9
3 Antena 1 537.000 5.6 12.7
4 Antena 3 398.000 4.1 9.4
5 Happy Channel 190.000 2.0 4.5
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 311.000 7.1 20.5
2 Antena 1 260.000 5.9 17.1
3 Kanal D 203.000 4.6 13.4
4 Happy Channel 62.000 1.4 4.1
5 Prima TV 47.000 1.1 3.1
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • seara de miercuri cea mai echilibrata. eu cred ca, aviz postacilor, mijlocul saptamanii este cel mai bun ca cifre pt toate televiziunile. totusi, ma asteptam la o victorie mai detasata a visuri la cheie, fiind premiera and all. dar se pare ca serialul si exatlon si-au format o baza solida de privitori care nu sunt dispusi sa plece. in orice caz, miercuri e ziua in care nici o televiziune nu e suparata.
  • Un debut slab , în alți ani avea aproape 2 mil. Pro tv o ia în jos, sa vedem ce face în seara aceasta cand începe MAREA PREMIERA A ULTIMULUI TRIB! O s-o ia rau de tot!
  • Mda. Văd ca Fructul oprit a revenit în aria audientelor mediocre. Nu poți numi un serial un succes doar fiindcă primul și ultimul episod sunt pe 1. :))

    Acestea fiind spuse, nici Pro nu a avut o zi fericita. Visuri la cheie a fost sub filmul de saptamana trecuta. În general, audientele sunt ciudate toamna asta. Cred ca abia la începutul lui octombrie vom avea niste audiente mai stabile, clare. Pana atunci audientele Gospodar și Visuri sunt doar de trecere.

Trimite un comentariu