Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV a fost Vocea întâi, vineri seara. Show-ul, de trei ori peste Antena 1 şi Kanal D, pe comercial

 
AUDIENŢE. Pro TV a fost Vocea întâi, vineri seara. Show-ul, de trei ori peste Antena 1 şi Kanal D, pe comercial

AUDIENŢE. Toamna începe să se simtă în audienţe. Pro TV a obţinut cu ediţia de aseară a Vocii României cele mai bune cifre din acest sezon, pe toate targeturile de audienţă.

Publicitate

Televiziunea din Pache Protopopescu a avut cifre şi de trei ori mai mari faţă de Antena 1 şi de Kanal D, la oraşe şi pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de vineri, 28 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05):

NAŢIONAL. Peste 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit aseară Vocea României, media în fiecare minut de difuzare. În acelaşi interval, Kanal D avea aproape 1,1 milioane de privitorim cu show Exatlon.

Antena 1 a avut poziţia a treia, cu aproape 600.000 de privitori, media. Top cinci este completat de televiziunile de ştiri Antena 3 şi România TV.

URBAN. Show-ul Pro TV a fost urmărit de puţin peste un milion de persoane de la oraşe. Kanal D a fost pe poziţia secundă şi în mediul urban, cu aproape 400.000 de persoane, media, în timp ce Antena 1 a fost urmărit în medie de aproape 280.000 de privitori.

COMERCIAL. Vocea României s-a auzit şi pe publicul comercial, cu aproape jumătate de milion de privitori şi o cotă de piaţă de 33,5%. Antena 1 şi Kanal D şi-au disputat următoarele două poziţii cu cifre de trei ori mai mici faţă de lider.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.728.000 9.6 23.0
2 Kanal D 1.080.000 6.0 14.4
3 Antena 1 588.000 3.3 7.8
4 Antena 3 345.000 1.9 4.6
5 Romania TV 283.000 1.6 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.026.000 10.7 26.2
2 Kanal D 394.000 4.1 10.1
3 Antena 1 276.000 2.9 7.0
4 Antena 3 219.000 2.3 5.6
5 Romania TV 165.000 1.7 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 28 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05),pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 493.000 11.2 33.5
2 Antena 1 131.000 3.0 8.9
3 Kanal D 122.000 2.8 8.3
4 National TV 56.000 1.3 3.8
5 DigiSport 1 50.000 1.1 3.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa Vocea României de săptămâna trecută, AICI

Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Antenistilor, aveti grija...in loc sa prindeti din urma Pro Tv-ul, va sufla in ceafa pe comercial Kanal D. Parca vad ca cei de la Kanal D vor produce surpriza peste o saptamana sau doua. Concluzia e clara: Ultimul trib este un esec. Este devreme sa spunem daca va urma si sezonul 2. Probabil ca da...
  • "Ultimul Trib" la diferenta de doar 0,2 puncte pe comercial fata de "Exatlon" ? Nu stiu de ce, dar parca vad ca in cateva saptamani, trece emisiunea de pe "Kanal D" pe locul 2.

    Se pare ca "cearta" asta intre jurati si Andra a prins la public. Emisiunea pe comercial e cam cat "Las Fierbinti".
  • Sa răcit afara, au crescut audientele!!!
    Kanal D trebuia sa facă o pauza cu Exatlon și sa nu fie dat de doua ori in aceeași an... însă sa grăbit și a stricat tot! Dacă începea din Ianuarie 2019 cum a fost primul sezon sunt sigur ca avea audiență însă sau grăbit sa fie doua sezoane in aceeași an și au stricat tot ce au făcut! Sau speriat de exatloanele pro-unui și Antenei sau nu știu de ce însă in aceasta situație și-a pierdut și o parte din public care probabil sa îndreptat spre happy channel etc...

Trimite un comentariu