Skip to main content

AUDIENŢE. X Factor, mai bine decât săptămâna trecută. A trecut de Kanal D, dar a rămas sub Pro TV

 
AUDIENŢE. X Factor, mai bine decât săptămâna trecută. A trecut de Kanal D, dar a rămas sub Pro TV

AUDIENŢE. X Factor s-a auzit ceva mai tare în această săptămână. Talent show-ul a scos cifre mai bune faţă de ediţia difuzată marţea trecută. Antena 1 a reuşit să treacă peste Kanal D, dar a rămas sub Pro TV.

Publicitate

X Factor a fost pe poziţia a doua, pe toate targeturile. După Pro TV, dar înainte de Kanal D (săptămâna trecută, X Factor era pe trei, după postul turcesc, şi la nivelul întregii ţări, şi la oraşe).

Antena 1, cu X Factor, a strâns o audienţă medie de aproximativ un milion de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut. Pro TV a avut, pe interval, o medie de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Săptămâna trecută show-ul prezentat de Mihai Bendeac şi Vlad Drăgulin s-a clasat pe trei în toată ţara şi la oraşe. Ediţia de aseară s-a regăsit pe locul secund în topul audienţelor, pe toate targeturile.

Pe interval, X Factor s-a intersectat cu serialul turcesc Mireasă din Istanbul, de la Kanal D, şi cu producţiile de pe Pro TV, Las Fierbinţi şi filmul Legea străzii.

Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV au completat top cinci, la nivel naţional şi în mediul urban. Pe publicul comercial, Naţional TV şi Happy Channel s-au clasat pe locurile patru şi cinci.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul X Factor:

NAŢIONAL. X Factor a avut cifre mai mari faţă de cele strânse săptămâna trecută. Aproximativ un milion de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de talente (cu 200.000 peste ediţia trecută). Producţia a avut o cotă de piaţă de 10,8%.

Pro TV a fost liderul serii, cu producţiile Las Fierbinţi şi Legea străzii pe intervalul X Factor. Postul de televiziune a scos o audienţă de 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 13,0%.

Kanal D a ţinut aproape de Antena 1 şi s-a clasat pe trei, cu o medie de aproximativ 980.000 de telespectatori, în fiecare minut. Mireasă din Istanbul a avut o cotă de piaţă de 12,3%.

URBAN. La oraşe, emisiunea de talente a Antenei 1 a strâns o audienţă medie de aproape 590.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pro TV şi-a menţinut poziţia pe primul loc. Pe intervalul X Factor a avut o medie de aproximativ 770.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori.

COMERCIAL. Pe publicul vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a avut o medie de aproximativ 260.000 de telespectactori, în fiecare minut. Postul TV a avut o cotă de piaţă de 17,1%.

Pro TV a avut, la oraşe, o medie de aproape 400.000 de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, pe interval a avut o cotă de piaţă de 25,6%.

Kanal D a avut, pe intervalul X Factor, o medie de aproximativ 135.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.764.000 9.8 22.1
2 Antena 1 1.035.000 5.8 13.0
3 Kanal D 978.000 5.5 12.3
4 Romania TV 371.000 2.1 4.6
5 Antena 3 305.000 1.7 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 766.000 8.0 18.4
2 Antena 1 587.000 6.1 14.1
3 Kanal D 448.000 4.7 10.8
4 Antena 3 239.000 2.5 5.8
5 Romania TV 179.000 1.9 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 septembrie, pe intervalul X Factor (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 397.000 9.0 25.6
2 Antena 1 264.000 6.0 17.1
3 Kanal D 133.000 3.0 8.6
4 National TV 58.000 1.3 3.8
5 Happy Channel 53.000 1.2 3.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    @ Putina : pai vorbește despre ziua în curs. S a maturat pe jos cu X Factor? Sau poate folosești niște cuvinte din alea de la tine cenzurate ca diferenta este mult mai mare ? :))
  • Doru Doru
    "Trebuia sa-i lase tot pe Razvan si Dani, Bendeac e prea enervant!"
    Pai asta am zis si eu la debutul emisiunii. Mai mult il vezi pe Bendeac, nu pe jurati... Incet incet, emisiunea se transforma in "iUmor".
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Doru , X Factor merge din ce în ce mai bine , de la o saptamana la alta are variatii, Trebuia sa-i lase tot pe Razvan si Dani, Bendeac e prea enervant!
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Ceva audiente de aseara????
  • Andrei Andrei
    Felicitari Antena 1, a distrus un brand foarte mare din afara. ***....
  • Doru Doru
    "O sa mature pe jos Fructul Oprit cu Visuri la Cheie si Exatlon în seara aceasta!"
    "Razvan Putina", si daca nu se adevereste ceea ce spui, ce faci ? Asa ai zis si luni seara de "X Factor". Dar vad ca a fost pe locul 2, la 3 puncte rating pe comercial...
  • Expertul Expertul
    @Allex, ProTV nu si-a pierdut spiritul toamna asta, ci anii trecuti, când s-a renuntat la culorile rosu, verde si albastru din sigla si la sloganul gandeste liber. Schimbarile radicale din aceasta toamna de la Vocea Romaniei si Visuri la Cheie, ne arata ca s-au strecurat prin ProTV si ceva neprofesionisti, dar cred ca vor fi taiate si alte capete dupa cele anuntate saptamana trecuta.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    "F" eu vorbesc despre ziua în curs, nu ma intereseaza ce face pro o data la 7 zile!
  • F F
    @Putina, daca fructul matura pe jos cu visuri pentru ca are zero și ceva peste, ce face pro în restul zilelor? Ca și azi?
  • Razvan Putina Razvan Putina
    O sa mature pe jos Fructul Oprit cu Visuri la Cheie si Exatlon în seara aceasta!
  • dan dan
    pro tv inca face audienta cu serialul las fierbinti pt ca multi din romania e de acel nivel la fel si cu gospodarii toamna asta la pro tv in afara de vocea romaniei n ai ce sa vezi ..antena 1 a investit foarte mult dar tot degeaba sunt inconstanti imi place ultimul trib in rest au stricat cam toate formatele astept asia sau india express kanal d nu mi a placut niciodata si exatlonul nu mai e ca in primul sezon...prima national tvr 1 tvr 2 nu prea exista..iar la posturile de stiri cu audienta nu ma uit gen romania tv antena 3
  • Me Me
    Unde sunt celelalte canale din trustul Pro? Toate se zbat in anonimat ...
  • Allex Allex
    Intr-adevar, impresia generala este ca Antena 1 castiga public in defavoarea Protv. Insa eu unul nu mai remarc spiritul Pro in nici o productie de toamna a Protv-ului. Postul si-a pierdut cu totul consistenta de odinioara!
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Puneti audientele si pe intervalul Las Fierbinti, cifrele au fost mult mai mari pe intervalul filmului 2,3 milioane de persoane iar în minuntul de aur de la ora 21:00 2,7 milioane de romani! Sursa: Radar de media
  • Doru Doru
    Cand am citit titlul "X Factor, mai bine decât săptămâna trecută."; am crezut ca s-a apropiat foarte mult de "Pro TV" in audiente (ca luni). Dar vad ca a crescut cu 0,4 pe comercial. De "Pro TV" nu ati zis nimic ca a crescut cu 1,8, fata de saptamana trecuta...
    Pe intervalul "Las Fierbinti" nu postati ?

Trimite un comentariu

sus