Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV s-au bătut pentru primele locuri în audienţe. Fructul oprit a câştigat, dar Visuri la cheie a ţinut aproape

 
AUDIENŢE. Antena 1 şi Pro TV s-au bătut pentru primele locuri în audienţe. Fructul oprit a câştigat, dar Visuri la cheie a ţinut aproape

AUDIENŢE. Fructul oprit a stat mai bine în topul audienţelor ca Visuri la cheie. Antena 1 s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor de aseară, cu serialul Fructul Oprit. Următoarele două posturi clasate au fost Pro TV şi Kanal D.

Publicitate

Antena 1 a obţinut o audienţă medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. Pe interval, serialul Fructul oprit a ocupat primul loc pe toate targeturile.

Visuri la cheie, de pe Pro TV, şi Exatlon, de pe Kanal D, au fost următoarele două producţii din topul audienţelor, pe intervalul Fructul oprit. De menţional că show-ul postului Dogan a început aproximativ în acelaşi timp cu serialul produs de Ruxandra Ion, iar emisiunea de transformări de la Pro TV a început jumătate de oră mai târziu, de la 20:30.

Antena 1 a condus şi pe intervalul Visuri la cheie, diferenţa fiind doar pe publicul comercial. Acolo, Pro TV şi Antena 1 au făcut schimb de locuri, însă cifrele au fost foarte apropiate. Visuri la cheie a fost cel mai urmărit program, cu o cotă de piaţă de 18,5 %, iar Fructul oprit a ocupat locul secund cu o cotă de piaţă de 18%.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de miercuri, pe intervalul Fructul Oprit:

NAŢIONAL. Pe intervalul Fructul oprit, primele trei posturi de televiziune au obţinut, în toată ţara, cifre de peste un milion de telespectatori. Antena 1 s-a poziţionat pe primul loc cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Pro TV s-a poziţionat pe locul secund, cu o audienţă medie de aproxiamativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a completat podiumul cu cifre apropiate de cele ale Pro TV-ului, adică aproximativ un milion de telespectatori.

URBAN. În mediul urban, Antena 1 a fost tot pe primul loc, cu o medie de jumătate de milion de privitori în fiecare minut. Pro TV a fost al doilea post de la oraşe, cu o audienţă medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.

Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de peste 450.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a fost primul post din clasament, pe interval. A obţinut o cotă de piaţă de 18,6%. Pe intervalul Visuri la cheie, postul Intact a obţinut o cotă de piaţă de 18%.

Pe intervalul Fructul oprit, Pro TV a avut o cotă de piaţă de 17,8%. După ce a început emisiunea Visuri la cheie, a avut o cotă de piaţă de 18,5%.

Audienţa posturilor TV miercuri, 3 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.248.000 7 15.7
2 Pro TV 1.069.000 6 13.4
3 Kanal D 1.052.000 5.9 13.2
4 Antena 3 467.000 2.6 5.9
5 Romania TV 370.000 2.1 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 3 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 588.000 6.1 14.2
2 Pro TV 543.000 5.7 13.1
3 Kanal D 465.000 4.8 11.2
4 Antena 3 317.000 3.3 7.6
5 Romania TV 190.000 2 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 3 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 289.000 6.6 18.6
2 Pro TV 277.000 6.3 17.8
3 Kanal D 180.000 4.1 11.5
4 DigiSport 1 80.000 1.8 5.1
5 National TV 67.000 1.5 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    Fiecare emisiune a fost lidera pe comercial pe segmentul ei, dar văd ca audientele nu contează. Unii caută cearta orice ar fi. Ca e pe 1, 2 sau 3, pe național sau comercial, antena trebuie lăudată orice ar fi de anumite persoane. Dar lucrurile sunt simple. Cine lauda astăzi fructul, trebuie sa laude și visuri. Reciproca este valabila.

    Acum ca audientele au început sa mai crească, eu văd ambele televiziuni în zona de nediocritate.
  • Doru Doru
    "pensionari sunt la Pro"
    Se vede... "Antena 1" are 7 pe national si 6,6 pe comercial. "Pro TV" are 6 pe national si 6,3 pe comercial. Unde sunt "pensionarii" ?
    Apropo, "Razvan Putina". Calmeaza-te... Iar iti vor fi sterse mesajele.
  • bing bing
    au luat bataie la ***' gol
  • marian marian
    Mile cred ca esti dus cu sorcova saptamana trecuta Fructul oprit in gat a avut 7,7 , reting si 21, 5 iar Visuri la cheie a avut 5,6 si 16, 3 , deci cine a crescut si cine a scazut asa ca nu mai abera ca nu tine , Visuri la cheie a crescut cu mult fata de saptamana trecuta
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Ce prost mai esti we baiatule , ma refer la individul infect "geo" care tot un fel de" Doru" e, pensionari sunt la Pro - ***
  • Alin T. Alin T.
    "geo" se vede , de aia e pe locul unu pe comercial, penibilule, nu stii unde sa mai pupi...prost om!
  • geo geo
    Cei mai multi pensionari s-au uitat aseara la A 1, draga Mile !
  • mile mile
    doru ,protvisti , mor de , ciuda , fruct creste iar visur scade, fata de saptamana trecuta serial a crescut cu 1, 1 puncte pe comercial , si la matematica chiar ma pricep, am luat lecti de la don profesor, care le stie pe toate
  • F F
    Inteleg ca s-a dat drumul la antene pe digi satelit? Ce o sa mai rad în perioada următoare. deja a început sa se vadă. Fructul a stat tot timpul mai bine pe comercial. Nu și de data asta. Și cred ca ăsta va fi începutul. :))
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Postați audientele si de marti seara,va rog!
  • Doru Doru
    "Visuri la cheie a fost cel mai urmărit program, cu o cotă de piață de 18,5 %, iar Fructul oprit a ocupat locul secund cu o cotă de piață de 18%. "
    Deci ziua de miercuri e zi stransa pentru cele doua posturi... Pe intervalul "Fructul Oprit", "Antena 1" lider pe comercial; pe intervalul "Visuri la cheie", "Pro TV" lider pe comercial.
    Vad ca serialul nu e constant in audiente... Fata de saptamana trecuta a scazut de la 7,7 puncte rating pe comercial la 6,6. "Visuri la cheie" chiar a mai crescut putin.

    "Audiente foarte slabe pentru Visuri la cheie!
    In 2017, pe 4 octombrie, Visuri la cheie avea audienta de 2 mil pe National, 1 mil pe Urban si 500 pe Comercial. Acum este la jumatate.
    https://www.paginademedia.ro/2017/10/audiente-seara-de-miercuri-este-a-pro-tv-fara-drept-de-apel-cu-visuri-la-cheie"
    "Iuli", acum un an "Kanal D" avea serial turcesc si "Antena 1" avea "The Wall și Băieți de oraș" (doua productii slabe). Acum cu "Exatlon" si "Fructul Oprit", batalia e mai stransa.
  • Iuli Iuli
    Audiente foarte slabe pentru Visuri la cheie!
    In 2017, pe 4 octombrie, Visuri la cheie avea audienta de 2 mil pe National, 1 mil pe Urban si 500 pe Comercial. Acum este la jumatate.
    https://www.paginademedia.ro/2017/10/audiente-seara-de-miercuri-este-a-pro-tv-fara-drept-de-apel-cu-visuri-la-cheie

    Degeaba este scuza cu "vremea este frumoasa afara", in 2017 era fix aceeasi vreme.
    Prezentatorul nu este bun, au stricat si acest format prin schimbarile lui.
    Daca Dragos nu revine, acest format o sa fie pe urmele MasterChef.

Trimite un comentariu

sus