Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV şi Antena 1, duel pentru primul loc în audienţe. Gospodar fără pereche, primul în toată ţara şi la oraşe. Insula iubirii, lider pe comercial

 
AUDIENŢE. Pro TV şi Antena 1, duel pentru primul loc în audienţe. Gospodar fără pereche, primul în toată ţara şi la oraşe. Insula iubirii, lider pe comercial

AUDIENŢE. Pro TV şi Antena 1 au condus pe rând clasamentul audienţelor, fiecare pe un alt target. Pro TV, cu Gospodar fără pereche, a fost primul în toată ţara şi la oraşe, iar Antena 1, cu Insula iubirii, şi-a adjudecat primul loc pe comercial. Kanal D s-a regăsit în primele trei posturi TV din top.

Publicitate

Producţia postului Intact a fost prima pe targetul comercial, cu o audienţă medie de aproximativ 270.000 de telespectatori. De asemenea a ocupat locurile doi şi trei pe naţional şi urban.

Pro TV a avut o audienţă medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut, pe intervalul Insula iubirii.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de luni, 8 octombrie, pe intervalul Insula iubirii:

NAŢIONAL. Insula iubirii s-a poziţionat pe locul al treilea în topul audienţelor la nivel naţional. A strans o medie de 780.000 de privitori, în fiecare minut.

Pro TV, cu Gospodar fără pereche, a condus topul audienţelor pe tronsonul Insula iubirii. Emisiunea prezentată de Anamaria Prodan a strâns o medie de audienţă de aproxiamtiv 1,3 milioane de telespectatori, în fiecare minut, şi o cotă de piaţă de 18,6%.

Kanal D s-a clasat pe locul al doilea, cu producţia Mireasă din Istanbul. Serialul postului Dogan a strâns pe intervalul Insula iubiriio audienţă medie de 885.000 de telespectatori, în fiecare minut.

URBAN. La oraşe, Insula iubirii a urcat o poziţie, de pe trei pe doi. A avut o medie de audienţă de aproxiamtiv jumătate de milion de telespectatori.

Pro TV a rămas lider, cu o cifre de audienţă de aproximativ 570.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a fost sub Antena 1, în mediul urban. A strâns în faţă televizoarelor, pe intervalul Insula iubirii, aproximativ 425.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a trecut pe primul loc. Insula iubirii a strâns în faţa televizoarelor o medie de aproximativ 270.000 de privitori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 19%.

Pro TV s-a clasat pe poziţia secundă, cu Gospodar fără pereche pe intervalul Insula iubirii. A avut cifre apropiate de cele ale Antenei 1, aproximativ 260.000 de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de aproxiamtiv 18,3%.

Audienţa posturilor TV, luni, 8 octombrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.394.000 7.8 18.6
2 Kanal D 884.000 4.9 11.8
3 Antena 1 781.000 4.4 10.4
4 Prima TV 396.000 2.2 5.3
5 Antena 3 394.000 2.2 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 8 octombrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:15), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 569.000 5.9 14
2 Antena 1 457.000 4.8 11.3
3 Kanal D 423.000 4.4 10.4
4 Antena 3 292.000 3 7.2
5 Prima TV 192.000 2 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 8 octombrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 270.000 6.2 19
2 Pro TV 259.000 5.9 18.3
3 Kanal D 84.000 1.9 5.9
4 Prima TV 72.000 1.6 5
5 DigiSport 1 68.000 1.6 4.8

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Deja suntem în a doua lună de toamnă și audiențele in loc sa crească,scad.
  • F F
    Gospodarii au fost lideri pe interval. Insula cu toate manelele și neregulile cu care vine a fost lidera pe intervalul ei. Obsedații ca Putina însă dovedesc ca sunt obsedați, lăudând o emisiune și râzând de cealaltă. :))

    Audientele sunt mediocre pentru ambele televiziuni. Cifre de 6 în octombrie sunt sub așteptări.
  • Doru Doru
    "Razvan Putina", calmeaza-te... Sa nu "pocnesti" de nervi.
    Si da, un site care posteaza stiri cu audiente TV, trebuie sa dea audientele pe mai multe intervale de timp. Nu doar la o emisiune, sau un singur post TV.
  • marian marian
    Mai baiatule poate pe tine sa te baneze , pentru ca numai prosti spui decand ai aparut pe acest site , valea ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Mor de ciuda protevistii, va cred hienelor! Sfasiatii si din ultima bucatica, ***, ***, nu este un site dedicat pro-*** vostru! Îl rog pe acest Petrisor Obae sa nu mai publice comentariile acestor prosti, care pe deasupra mai sunt si *** ***!
  • marian marian
    Nu .Iuli a fost pe 1 , ar trebui sa dea tabele cu ambele emisiuni daca vor sa fie impartiali
  • Doru Doru
    "Nu prea cred ca Pro a fost pe 2 la Comercial pe intervalul Gospodarilor."
    Pai emisiunea a fost lidera mereu pe comercial, pe intervalul ei. Vezi aici:
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-gospodar-fara-pereche-debut-10-septembrie
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-gospodar-fara-pereche-17-septembrie
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-gospodar-fara-pereche-24-septembrie

    Dar vad ca, de doua saptamani "paginademedia" posteaza doar pe intervalul "Insula Iubirii":
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-insula-iubirii-gospodar-fara-pereche
  • Iuli Iuli
    Nu prea cred ca Pro a fost pe 2 la Comercial pe intervalul Gospodarilor.

    De ce nu publicati doua tabele? Daca tot scrieti un titlu cu doua emisiuni, mai bine publicati doua!
  • Doru Doru
    Pe comercial, diferenta a fost de 0,3 rating intre cele doua "facaturi". "Antena 1" a recuperat pe intervalul stirilor si emisiunii "Pe bune?!".
    Pe intervalul "Gospodar fara pereche" nu postati ? Poate emisiunea a fost lidera si pe comercial...

Trimite un comentariu

sus