Skip to main content

Românii, între Referendum şi sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de ştiri la un loc pe publicul comercial

 
Românii, între Referendum şi sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de ştiri la un loc pe publicul comercial

AUDIENŢE. "Ştii care e cel mai fain sex?" Întrebarea rula pe Antena 1, la Insula iubirii, în jurul orei 21.00. Oră la care posturile de ştiri dezbăteau rezultatul Referendumului.

Publicitate

Ce au căutat tinerii, răspunsurile legate de Referendum sau răspunsul la întrebarea de mai sus? ("Sexul de împăcare", a punctat unul dintre concurenţii de la Antena 1. A mai adăugat ceva despre "orificii", într-o discuţie care se purta la o oră accesibilă minorilor, dar acesta este un alt subiect).

Datele de audienţă arată că "grosul" audienţei tinere era pe Antena 1, între orele 21.00 şi 23.00. Pe publicul comercial, Insula iubirii a avut o audienţă cât toate posturile de ştiri la un loc! Niciun post de ştiri nu a ajuns la 100.000 de telespectatori pe publicul comercial.

Cei mai mulţi telespectatori tineri au fost la Digi 24 - 80.000. La nivelul întregii ţări, Antena 3 a adunat mulţi telespectatori: aproape 600.000, dar nici măcar 50.000 nu au fost din publicul urban comercial, adică cei între 18 şi 49 de ani.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţe de aseară, din intervalul 21.00-23.00, când pe posturile de ştiri se dezbătea Referendumul:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cel mai urmărit post de ştiri în intervalul 21.00-23.00 a fost Antena 3. Cu Mihai Gâdea moderator, postul dezbătea avându-i în studio, printre alţii, pe Mircea Badea şi Mugur Ciuvică. Audienţa: aproape 600.000 de români.

Cum stăteau celelalt staţii de ştiri care vorbeau despre "Referendumul eşuat"?

  • România TV: 527.000
  • Realitatea TV: 335.000
  • Digi 24: 217.000
  • B1 TV: 118.000

Şi TVR 1 avea ca subiect tot Referendumul. Audienţa: 118.000

Pe intervalul orar 21.00-23.00, românii s-au orienta către Kanal D (aproape 1,2 milioane pe Exatlon), către Pro TV (Ninja Warrior) şi către Antena 1 (Insula iubirii).

URBAN. Publicul de la oraşe a urmărit tema Referendumului mai mult la Antena 3 (peste 370.000). Postul de ştiri a fost pe interval după Kanal D, Antena 1 şi Pro TV.

Staţiile care au dezbătur Referendumul, la oraşe:

  • România TV: 250.000
  • Realitatea TV: 185.000
  • Digi 24: 167.000
  • B1 TV: 68.000
  • TVR 1: 49.000

COMERCIAL. Pentru publicul tânăr, tema Referendumului a fost puţin interesantă: niciuna dintre staţiile de ştiri nu a ajuns nici la 80.000 de tineri pe post. Publicul între 18 şi 49 de ani s-a concentrat la Insula iubirii (emisiune cu multe secvenţe nepotrivite pentru minori), la Pro TV şi la Kanal D.

Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut în faţa televizoarelor, în fiecare minut, cât toate posturile de ştiri la un loc (aproape 240.000 de telespectatori).

Digi 24 a fost prima staţie pe publicul comercial.

Datele pe publicul 18-49 de ani:

  • Digi 24: 79.000
  • Realitatea TV: 58.000
  • Antena 3: 45.000
  • România TV: 43.000
  • B1 TV: 13.000
  • TVR 1: 13.000

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.176.000 6.6 15
2 Pro TV 781.000 4.4 10
3 Antena 1 708.000 4 9
4 Antena 3 595.000 3.3 7.6
5 Romania TV 527.000 2.9 6.7
6 Prima TV 404.000 2.3 5.2
7 DigiSport 1 384.000 2.1 4.9
8 Realitatea TV 335.000 1.9 4.3
9 Digi 24 217.000 1.2 2.8
10 Pro 2 160.000 0.9 2.1
11 National TV 144.000 0.8 1.8
12 Antena Stars 142.000 0.8 1.8
13 TVR 1 118.000 0.7 1.5
14 B1TV 118.000 0.7 1.5
15 ETNO 104.000 0.6 1.3
16 AXN 91.000 0.5 1.2
17 TVR 2 83.000 0.5 1.1
18 DigiSport 2 77.000 0.4 1
19 Telekom Sport 1 71.000 0.4 0.9
20 Cartoon Network 66.000 0.4 0.8
21 Pro Cinema 61.000 0.3 0.8
22 Happy Channel 53.000 0.3 0.7
23 Disney 53.000 0.3 0.7
24 Boomerang 47.000 0.3 0.6
25 Disney Junior 44.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 464.000 4.8 11.2
2 Antena 1 402.000 4.2 9.7
3 Pro TV 397.000 4.1 9.6
4 Antena 3 373.000 3.9 9
5 DigiSport 1 275.000 2.9 6.6
6 Romania TV 249.000 2.6 6
7 Realitatea TV 185.000 1.9 4.5
8 Prima TV 169.000 1.8 4.1
9 Digi 24 167.000 1.7 4
10 Pro 2 102.000 1.1 2.5
11 Antena Stars 83.000 0.9 2
12 B1TV 68.000 0.7 1.6
13 TVR 1 49.000 0.5 1.2
14 DigiSport 2 49.000 0.5 1.2
15 AXN 48.000 0.5 1.2
16 Cartoon Network 48.000 0.5 1.2
17 National TV 45.000 0.5 1.1
18 TVR 2 44.000 0.5 1.1
19 Happy Channel 42.000 0.4 1
20 Boomerang 32.000 0.3 0.8
21 Disney Junior 29.000 0.3 0.7
22 Pro Cinema 28.000 0.3 0.7
23 Disney 26.000 0.3 0.6
24 Comedy Central 26.000 0.3 0.6
25 Telekom Sport 1 25.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 238.000 5.4 15.2
2 Pro TV 217.000 4.9 13.8
3 Kanal D 174.000 3.9 11
4 DigiSport 1 107.000 2.4 6.8
5 Digi 24 79.000 1.8 5
6 Prima TV 59.000 1.3 3.7
7 Realitatea TV 58.000 1.3 3.7
8 Antena 3 45.000 1 2.9
9 Romania TV 43.000 1 2.7
10 Pro 2 34.000 0.8 2.2
11 Disney Junior 22.000 0.5 1.4
12 Comedy Central 22.000 0.5 1.4
13 AXN 21.000 0.5 1.3
14 TVR 2 16.000 0.4 1
15 DigiSport 2 16.000 0.4 1
16 Telekom Sport 1 16.000 0.4 1
17 Cartoon Network 16.000 0.4 1
18 Boomerang 16.000 0.4 1
19 Pro Cinema 14.000 0.3 0.9
20 History 14.000 0.3 0.9
21 Discovery 14.000 0.3 0.9
22 Antena Stars 13.000 0.3 0.8
23 TVR 1 13.000 0.3 0.8
24 B1TV 13.000 0.3 0.8
25 Disney 10.000 0.2 0.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • marian marian
    Razvane pentru a prinde si antenuta ta un loc in frunte , lungesc emisiunile pana la miezul nopti, si da Razvane facatura cu sex circ si manele trebuie sa puna bulina cu 15 , dar CNA nu este interesata , CNA =PSD - ANTENUTA , daca nu va lua masuri , daca era pe pro sareai de fund in sus sau CNA imediat taxa ca sunt derapaje
  • Doru Doru
    "aseara iar au luat bataie ciobanii pe comercial, insula iubirii lider.Sursa: radar de media"
    Cum "Razvan Putina" ? Mai jos in comentarii scriai ca "radardemedia" nu e de incredere... Pai tot "radardemedia" a postat o stire in care "Ninja Warrior" a fost peste "Insula Iubirii" duminica, pe toate target-urile. Deci, site-ul e de incredere sau nu ?
    Si nu se stie daca "au luat bataie ciobanii pe comercial"... "între orele 19.58-23.13 la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicul comercial"
    Emisiunea s-a intersectat cu stirile din sport, cu "ciobanii" si cu emisiunea "Pe bune?!".
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Apropo Doru , aseara iar au luat bataie ciobanii pe comercial, insula iubirii lider.Sursa: radar de media
  • Doru Doru
    "bine ca le-ai spus ce este în afara"
    "Razvan Putina" zis si "Mile", pai "în afara", emisiunea are bulina "interzis sub 15 ani" si nu este difuzata la ora 20:00. Nu acelasi lucru pot spune despre emisiunea de pe "Antena 1"...

    "unde se da ciobanii aia care sunt prosti si mai fac si mofturi"
    Mai bine "ciobanii" decat "cocalar", "pitiponc". Nu ?
  • marian marian
    Normal ca pentru voi cei de la antenuta va place emisiuni de acest gen m cu sex manele si circ , doar asa faceti audienta , perfect Cristi dar la dai dupa 11 noaptea , atunci hai sa importam toate mizeriile , si sa dam la televizor . amandoua emisiuni , si de pe pro si de la antenuta sunt facaturi de cea mai joasa speta , Razvane nu urmaresc asemenea emisiuni , sunt pentru inculti
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Cristi, bravo ,bine ca le-ai spus ce este în afara ,ca ciobanii de Doru si Marian stiu numai sa se uite la Pro tv, unde se da ciobanii aia care sunt prosti si mai fac si mofturi
  • Cristi Cristi
    Formatul a fost gândit să fie unul erotic, destinat în mod special unui public tânăr. În cazul acesta, este vorba despre o simplă discuție despre sex, nu văd nimic scandalos în asta. Dacă o să căutați pe YouTube înregistrări cu ceea ce se-ntâmplă-n afară, o să vedeți că versiunea românească este cu muult decentă.

    https://youtu.be/09Sq1qZZFaQ (probă în care concurentele trebuie să modeleze un penis astfel încât să arate cât mai bine cu al partenerului)

    https://youtu.be/fPleIaZIx6Y (filmare cu ispita feminină care îl masturbează pe concurent în pat, pe sub plapumă)

    https://youtu.be/-PLxwJrc9iM (concurs în care concurenții trebuie să imite cel mai rapid diverse poziții sexuale)

    https://youtu.be/M5W4qUyDLPs (filmare cu concurenții care fac duș împreună) - la noi nu se iau imagini și din duș.
  • Doru Doru
    "adevarul este ca Insula Iubirii a fost lider pe comercial aseara"
    "Razvan Putina", pai pe stire aceasta scrie doar in intervalul 21:00-23:00 a fost lider. Deci nu pe toata emisiunea. Oare de ce "paginademedia" nu a postat audientele pe intervalul "Ninja Warrior" ? Cumva sa nu te superi tu, ca era "Antena 1" pe 3 ?

    "de ce nu te duci pe site-urile Capital ,Radar de Media sa comentezi daca aici nu ai încredere în audientele pe care le posteaza oamenii astia"
    Deci, dupa mintea ta, doar site-ul "paginademedia" spune adevarul. "capital" sau "radardemedia" mint ?

    "apropo de emisiune si despre format , este o emisiune adresata publicului tanar"
    Exact, publicul tanar incult, zis si "cocalar", "pitiponc"...
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Marian, de ce nu te duci pe site-urile Capital ,Radar de Media sa comentezi daca aici nu ai încredere în audientele pe care le posteaza oamenii astia care azi au împlinit 10 ani de activitate, adevarul este ca Insula Iubirii a fost lider pe comercial aseara, asa ca nu mai aberați pe aici tu si Doru, ca nu va iese schema, gura mica, apropo de emisiune si despre format , este o emisiune adresata publicului tanar, de aici si imagini mai deocheate, daca era adresata publicului batran , ca al Pro tv-ului , baga niste ciobani, o maliga, o oaie si ce mai vrei tu sa vezi la Ciobanii fara pereche!
  • marian marian
    Razvane hai sa-ti mai spun ceva aseara pe comercial , a fost asa , in intervalul 19--23 , PRO TV, 5,8 . ANTENUTA TA 4,7 , KANAL 3,5 . restul este cancan , cine a castigat , sursa capital ,ro m a sa nu uit fa-ti un control sa nu faci o indigestiei , nu mai injura pe toata lumea ca te faci de ras si faci si antena de ras
  • Mile Mile
    F, nu e credibil, de ce să nu uite oamenii la exatlon și după ora 10, brusc au scăzut , pe bune , la ce diferența mare e între antena și kanal , vise plăcute
  • Razvan Putina Razvan Putina
    "Marian" obsedat ***, scrie *** cum trbuie, habar nu ai sa scrii si mai stai de vorba cu mine,şi înca ceva , hotarastete ***' cu cine vorbesti, ori cu mine , ori cu Mile, Audientele vorbesc, nu tu care habar nu ai pe ce lume traiesti, si ele spun ca aseara Insula Iubirii a fost pe locul unu pe comercial pe intervalul 21-23!
  • Doru Doru
    "tu crezi ca asa de pe 3 urci pe 1 usor , ai gresit ei sigur , kanal nu trece de 3"
    "mile", esti sigur ? "Kanal D" nu trece de 3 ? Pai ce s-a intamplat joi si vineri, de "Ultimul Trib" a fost pe 3 ?
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-las-fierbinti-si-triplusec-4-octombrie-2018
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-vocea-romaniei-5-octombrie

    "Nu au fost nici pe un loc trei, au fost pe unu , prostilor,astia de la radar de media au încurcat numele televiziunilor, Antena 1 a fost no.1 pe comercial."
    Unde ? Scrie clar: "Aseară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 16.3% share pe segmentul de public comercial".

    "paginademedia", de ce nu ati postat audienta si pe intervalul "Ninja Warrior" ?
  • marian marian
    Da mai Razvane sau mile , au incurcat sa-ti faca in ciuda , dar tot asa este 1 KANAL D 2 ,PRO 3 antena national si orase . iar comercial 1PRO 2 antenuta 3 KANAL D ,nu merita sa trec antena , cu A mare , restul ce spui tu si mile sunt aberati din capul vostru , si de ciuda ca nu va iesit referendul mai ales la voi la antenuta care il preslaviti pe conducatorul vostru tov, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • F F
    Obsedaților antenisti, diferențele au fost minime, de aceea pe un interval a fost un post pe 1, pe alt interval a fost alt post. :)) Antena a fost pe 3 pe intervalul ninja warrior. Asta conteaza mai mult pentru voi, pentru ca voi sunteți obsedații care fac balamuc pentru diferente modice. Suferiți acum pentru antena. Diseară sa bage mai mult scandal, mai mult sex, mai multe manele ca sa își asigure poziția și sa nu mai suferiți pentru locul 3.

Trimite un comentariu

sus