Skip to main content

AUDIENȚE. Serialul Fructul oprit, peste Visuri la cheie pe național și urban. Emisiunea de pe Pro TV a luat comercialul

 
AUDIENȚE. Serialul Fructul oprit, peste Visuri la cheie pe național și urban. Emisiunea de pe Pro TV a luat comercialul

AUDIENȚE. Seară dinamică miercuri, când audiența se împarte între Fructul Oprit, de pe Antena 1 și Visuri la cheie, de pe Pro TV. Aseară, serialul de pe Antena 1 a fost peste Pro TV pe două targeturi: la nivelul întregii țări și la orașe. Tinerii din mediul urban - segmentul comercial - au preferat emisiunea de makeover Visuri la cheie.

Publicitate

Serialul Antenei 1 s-a poziționat ca lider pe țară, într-o seară cu o concurență clasică: Visuri la cheie de la Pro TV și Mireasa din Istanbul de la Kanal D. Pe targetul urban, clasamentul a rămas același, iar pe cel comercial, Pro TV și-a adjudecat primul loc. Antena 1 a coborât pe locul doi, iar Mireasa de la Kanal D s-a menținut pe a treia poziție în clasament, la distanță de cele două.

Miercurea este una dintre cele mai disputate zile, între Antena 1 și Pro TV. Săptămâna trecută, Visuri la cheie era cel mai urmărit program, pe toate targeturile. În săptămânile trecute, emisiunea de pe Pro TV și serialul de pe Antena 1 și-au împărțit audiența, în funcție de targeturi.

De menționat: Dacă țara și orașele au preferat România TV și Antena 3, ocupantele locurilor patru și cinci, tinerii de la orașe au urcat generalistele Național TV și Prima TV în top.

Paginademedia.ro prezintă audiențele pe intervalul serialului Fructul Oprit (20.00-23.00):

NAȚIONAL. Fructul oprit a adus în fața televizoarelor o medie de 1.470.000 de telespectatori. Minutul de aur a fost înregistrat la 21:23, când 1.762.000 de persoane urmăreau serialul produs de echipa Ruxandrei Ion.

Pe locul doi, Visuri la cheie a obținut media de 1.316.000 de telespectatori, iar Mireasa din Istanbul a completat podiumul, la distanță de cele două posturi, cu media de 895.000 de urmăritori.

URBAN. La orașe, serialul Ruxandrei Ion a adus Antenei o medie de 707.000 de telespectatori în fiecare minut, în timp ce Pro TV era urmărit de 647.000 de persoane.

Kanal D a păstrat distanța și la orașe, cu media de 386.000 de privitori.

COMERCIAL. Tinerii din mediul urban au ales Pro TV. Emisiunea postului a obținut o medie de 355.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani în fiecare minut. Pe locul doi, Antena 1 a avut 333.000 de privitori.

Locul trei a revenit postului Kanal D, însă cu o audiență de trei ori mai mică decât cea a liderului.

Audienţa posturilor TV miercuri, 21 noiembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.470.000 8.2 17.8
2 Pro TV 1.316.000 7.3 15.9
3 Kanal D 895.000 5 10.8
4 Antena 3 386.000 2.2 4.7
5 Romania TV 380.000 2.1 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 21 noiembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20.00-23.00), la nivel URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 707.000 7.4 16.1
2 Pro TV 647.000 6.7 14.7
3 Kanal D 386.000 4 8.8
4 Antena 3 260.000 2.7 5.9
5 Romania TV 197.000 2.1 4.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 21 noiembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20.00-23.00), la nivel COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 355.000 8.1 21.9
2 Antena 1 333.000 7.6 20.6
3 Kanal D 99.000 2.2 6.1
4 National TV 77.000 1.8 4.8
5 Prima TV 47.000 1.1 2.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Disperatul antenist nu mai spune acum ca la antena se uita pensionarii și alte aberatii din capul lui? :))

    Eu zic ca este penibil ca o emisiune de genul Visuri la cheie sa te bata tocmai pe comercial. Dacă era peste pe toate targeturile era ok, dar visuri sa fie peste doar pe comercial subliniază ca oamenii din spatele Fructului nu sunt așa buni pentru viitor.
  • Dle Petrisor Obae , este o persoana pe acest site care este foarte proasta si îmi tot foloseste numele, va rog frumos sa îl banați! Dle Razvan Putina (cel care nu are ce face si ma tot pupa în fund danduse drept eu), tu esti un bosorog ordinar care nu are viata si nici prietena, ba prostule veziti de treaba ta si de viata ta plina de ura si de invidie, esti un protevist înrait, ma doare undeva ca tot îmi folosesti numele! Cei care urmaresc site-ul stiu ca nu agreez protevistii si nu pup în dos Protv-ul!
  • Fructul Pornit cel mai cel de serial. Nu inteleg nimic din el. Dar imi place de fac pe mine! Multi batrani la serial. Dar si eu sunt un batran cu ochi pe Antena1 zilnic.
  • Comercialul conteaza disperatule. Si vezi ca sunt cam multi "pensionari" la "Fructul Oprit"...

Trimite un comentariu