Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut finala Exatlon? Kanal D, primul în toată ţara şi la oraşe, Pro TV a câştigat comercialul

 
AUDIENŢE. Câţi români au văzut finala Exatlon? Kanal D, primul în toată ţara şi la oraşe, Pro TV a câştigat comercialul

AUDIENŢE. Marea finală a show-ului Exatlon a ţinut audienţa lipită de televizoare timp de aproape patru ore. Kanal D şi-a adjudecat publicul din toată ţara şi pe cel de la oraşe, însă a pierdut publicul tânăr, care a mers la Pro TV.

Publicitate

Show-ul câştigat de Beatrice Olaru (mai multe detalii, AICI) a fost urmărit de aproximativ 1,5 milioane de telespecatori din toată ţara. În minutul de aur, de la ora 20.50, aproximativ 2,1 milioane de oameni aveau televizoarele deschise pe finala Exatlon.

Pro TV a fost pe locul al doilea în toată ţara şi la oraşe, iar pe comercial s-a clasat pe primul loc. Postul TV a avut pe interval filmele de acţiune Inferno (20.00) şi X-Men (22.15).

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de 16 decembrie, pe intervalul finalei Exatlon (19.45-24.10):

NAŢIONAL. Marea finală a Exatlon a ţinut audienţa din toată ţara în faţa televizoarelor. Aproximativ 1,5 milioane de telespecatori s-au uitat, în medie, la finala show-ului de pe Kanal D.

Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, pe intervalul Exatlon, cu o medie de 1,1 milioane de telespecatori pe minut.

Antena 1 a completat podiumul, însă la o diferenţă mare faţă de lider. Postul Intact a avut pe interval o medie de 675.000 de privitori pe minut.

TVR 1 a mai bifat o seară cu programe în top cinci. Postul public a avut pe interval o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, cu Telejurnalul şi talent show-ul Vedeta populară

URBAN. La oraşe, tot Kanal D, cu finala Exatlon a fost prima opţiune. Postul Dogan a scos o medie de audienţă de aproximativ 650.000 de privitori pe minut.

Pro TV a fost pe locul secund, iar pe interval a scos cifre de aproximativ 590.000 de telespecatori din mediul urban.

Antena 1 şi-a menţinut poziţia pe trei, cu o audienţă medie de 400.000 de telespecatori pe minut.

COMERCIAL. Pe publicul tânăr au stat puţin diferit, Kanal D şi Pro TV au făcut schimb de locuri. Finala Exatlon s-a clasat pe locul doi când vine vorba de publicul comercial. Show-ul a scos o medie de 263.000 de telespecatori pe minut şi o cotă de piaţă 16%.

Pro TV a fost lider pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, unde a scos o medie de aproximativ 375.000 de privitori. Postul a avut pe interval o cotă de piaţă de 22,7%.

GALERIE FOTO. Finala Exatlon, sezonul 2:

Audienta posturilor TV duminică, 16 decembrie, pe intervalul finalei Exatlon (19.45-24.10), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.557.000 8,8 19,2
2 Pro TV 1.119.000 6,3 13,8
3 Antena 1 675.000 3,8 8,3
4 TVR 1 528.000 3,0 6,5
5 Prima TV 374.000 2,1 4,6
6 Antena 3 366.000 2,1 4,5
7 Romania TV 292.000 1,6 3,6
8 DigiSport 1 288.000 1,6 3,6
9 National TV 272.000 1,5 3,4
10 Pro 2 185.000 1,0 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 16 decembrie, pe intervalul finalei Exatlon (19.45-24.10), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 653.000 6,8 15,1
2 Pro TV 587.000 6,1 13,6
3 Antena 1 402.000 4,2 9,3
4 TVR 1 279.000 2,9 6,4
5 Antena 3 261.000 2,7 6,0
6 DigiSport 1 186.000 1,9 4,3
7 Romania TV 158.000 1,6 3,6
8 Prima TV 147.000 1,5 3,4
9 National TV 136.000 1,4 3,1
10 Pro 2 99.000 1,0 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 16 decembrie, pe intervalul finalei Exatlon (19.45-24.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 374.000 8,7 22,7
2 Kanal D 263.000 6,1 16,0
3 Antena 1 178.000 4,1 10,8
4 DigiSport 1 73.000 1,7 4,4
5 Prima TV 45.000 1,0 2,7
6 National TV 43.000 1,0 2,6
7 Pro 2 38.000 0,9 2,3
8 TVR 1 37.000 0,9 2,2
9 Diva 37.000 0,9 2,2
10 Antena 3 28.000 0,6 1,7

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Au dat promo la tv că va începe un nou sezon din "Exatlon".
  • marian marian
    Protivi100 ,,,,,,cea mai tare teebiziune ever ,,,,,rulz,,,,
  • F F
    Pentru Kanal este important sa fie peste antena și văd ca a mai reușit uneori, așa ca înțeleg de ce ar mai face un sezon, chiar dacă audienta a fost mult mai mica decât la prima ediție.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Troll prost, banațil!
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Factorul ICS, crestere de crestere! Dar tot o porcarie ie! Mi-e i-mi plac porcarelile! antenaOne rulz!
  • Adi Adi
    E unul amuzant,caraghios pe aici, C+, care compara porcaria aia de la Antena, ultimul trib, cu Exatlon! Nici macar ridicol nu poti sa-i spui ca e!
  • Mihai Mihai
    Ce se bucura putina asta ca a scos x factor 10.8 pe comercial :))
  • c+- c+-
    Incredibil cum turcii mai scot inca un sezon dupa ce asta a avut audiente la jumate fata de sezonul 1. Ori e ieftin de produs sau isi scot banii de la telekom si nu au nevoie de televot si le convin cei 170-180k in medie pe comercial sau cineva tine cu tot dinadinsul sa pastreze macar o parte din publicul pe care l-au fidelizat dar care se imputineaza de la emisiune la emisiune. Poate ne ofera cineva niste date financiare din interior, cat e de scump de produs fata de Ultimul trib care a fost dupa mine cu 10 clase peste Exatlon dar a fost ingropat relativ repede ca si in cazul supravietuitorului din cauza audientelor mediocre.
  • D D
    Daca mai continua si la anul "X Factor"...
  • Razvan Putina Razvan Putina
    X Factor, cifre în creștere pe toate targeturile!
  • marian marian
    Mai avea putin si se termina luni la 6 dimineata cand pleca lumea la servici , aceasta facatura de emisiune ,pe primul film pro a fost lider cu al doilea a pierdut un pic din audienta sa fi prost sa te uiti la asemenea emisiune timp de atatea luni pentru nimic

Trimite un comentariu

sus