Skip to main content

AUDIENŢE. Ferma, prima ediţie cu Mihaela Rădulescu prezentatoare. Reality-show-ul a avut cifre cât Antena 1 şi Kanal D la un loc. Pe toate targeturile

 
AUDIENŢE. Ferma, prima ediţie cu Mihaela Rădulescu prezentatoare. Reality-show-ul a avut cifre cât Antena 1 şi Kanal D la un loc. Pe toate targeturile

AUDIENŢE. Pro TV a început în forţă grila de „primăvară”, cu Las Fierbinţi şi Ferma, în noua formulă.

Publicitate

Reality show-ul a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe, la fel ca serialul care a deschis prime-time-ul, Las Fierbinţi, primul episod din sezonul 15 (cifrele Las Fierbinţi, AICI).

Cu Mihaela Rădulescu în rol de prezentatoare şi cu un format schimbat, show-ul a avut peste 1,8 milioane de telespectatori în întreaga ţară.

Pe publicul comercial, Ferma a fost lider detaşat, cu cifre mai mari decât Kanal D şi Antena 1 la un loc.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii 29 ianuarie, pe intervalul emisiunii Ferma (21:20-23.00):

NAŢIONAL. Ferma de la Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 1,8 milioane de persoane din întreaga ţară. A fost peste Kanal D, cu Exatlon pe interval, şi peste Antena 1, cu filmul Troia.

Topul serii de marţi a fost completat de Antena 3 şi Romania TV.

URBAN. Reality-show-ul a condus şi oraşele 830.000 de persoane, media de telespectatori. Kanal D a avut poziţia a doua cu peste jumătate de telespectatori de la oraşe.

Antena 1 a fost jos la oraşe, cu filmul Troia pe interval şi o medie de 340.000 de privitori.

COMERCIAL. Dacă pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV a avut o medie de 480.000 de persoane, pe publicul comercial, la Ferma au rămas în jur de 410.000.

Pro TV a avut cifre duble faţă de Kanal D, care a avut poziţia secundă şi de Antena 1.

Audienta posturilor TV marţi, 29 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Ferma (21:20-23.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.861.000 10.5 23.3
2 Kanal D 1.145.000 6.5 14.3
3 Antena 1 638.000 3.6 8.0
4 Antena 3 458.000 2.6 5.7
5 Romania TV 334.000 1.9 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 29 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Ferma (21:20-23.00), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 833.000 8.7 20.1
2 Kanal D 537.000 5.6 13.0
3 Antena 1 340.000 3.5 8.2
4 Antena 3 297.000 3.1 7.2
5 Romania TV 184.000 1.9 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 29 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Ferma (21:20-23.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 409.000 9.5 27.1
2 Kanal D 196.000 4.6 13.0
3 Antena 1 150.000 3.5 9.9
4 Pro 2 63.000 1.5 4.2
5 Happy Channel 58.000 1.3 3.8

Citeşte şi:

AUDIENŢE. Primul episod, primul loc. Las Fierbinţi, lider de audienţă cu premiera sezonului

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • S-a văzut ca au investit mai mult decât în ultima ediție. S-ar putea sa fie un nou început pentru ferma cu adevărat.
  • Sincer nu sint prea impresionat, kanal D a crescut in audiente de cand a aparut Vladimir si Giani, de la aproape 130 de mii pe comercial a ajuns la 190.000 si asta la concurenta cu ferma, unde o gramada de oameni s-au uitat mai mult de curiozitate la primul episod. O sa vedem evolutia in timp dupa ce lanseaza si antena asia expres, in milionul de oameni de la exatlon pe national al kanal D nu a reusit sa se bage nimeni pana acum.

Trimite un comentariu

sus