Skip to main content

Initiative, nouă agenţie de media pentru unul dintre brandurile din portofoliul Fortuna

 
Alexandra Olteanu
Alexandra Olteanu

Brandul de cafea Fortuna a selectat, în urma unui pitch, o agenţie de media pentru unul dintre sortimentele de cafea din portofoliu. Initiative, agenţie condusă de Alexandra Olteanu (foto), va coordona campaniile pe zona de media pentru brandul Fortuna Rendez-Vous, anunţă reprezentanţii companiei.

Publicitate

Initiative se va ocupa de dezvoltarea strategiei de media şi de implementarea campaniilor media pentru zonele de TV, outdoor, radio, online şi print, completează sursa citată.

Echipa va ocupa de implementarea campaniilor pentru Fortuna Rendez-Vous este formată din: Alexandra Olteanu (Managing Director), Dana Marinescu (Client Service Director), Ruxandra Ştefan (Strategy & Planning Director), Anca Ionescu (Account Director), Ruxandra Stan (Market Intelligence Manager), Mirela Vasiloiu (Buying Director), Cosmin Oţel (Digital Strategy Director), Lavinia Mitran (Senior Digital Planner), Valentin Deleanu (Senior PPC Specialist), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Cătălina Ghiţă (Media Buyer), Razvan Simionescu (Research Manager).

Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative:

„Ne-am dorit foarte mult să câştigăm acest pitch şi încă de la primirea briefului ne-am implicat 100% în dezvoltarea unei strategii care să rezoneze cu toate categoriile de consumatori. Ne bucură faptul că alături de Fortuna Rendez-Vous, vom duce mai departe povestea cafelei, printr-un mix de campanii adaptate fiecărui target.”

Cristi Scarlat, General Manager – Cafea Fortuna:

„Din dorinţa continuă de a le oferi consumatorilor de toate vârstele şi profesiile un binemeritat moment de relaxare, întotdeauna acordăm o atenţie deosebită calităţii cafelei şi venim constant cu noutăţi. Astfel, aveam nevoie de un partener media alături de care să ne continuăm povestea cafelei începută în urmă cu peste 25 de ani. Datorită experienţei şi a soluţiilor propuse, avem încredere că prin colaborarea cu agenţia Initiative ne vom atinge obiectivele propuse pentru 2019.”

Echipa de comunicare şi marketing a Fortuna Rendez-Vous este formată din: Cristi Scarlat - General Manager, Ana Moroianu – Marketing Specialist.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus