Skip to main content

AUDIENŢE. Drumul de la ţară, mai bun decât cel al elefantului. Asia Express a pierdut în faţa fierbinţenilor şi a fermierilor.

 
AUDIENŢE. Drumul de la ţară, mai bun decât cel al elefantului. Asia Express a pierdut în faţa fierbinţenilor şi a fermierilor.

AUDIENŢE. Românii au ales drumul de „ţară” spre Fierbinţi şi au ocolit Drumul elefantului de la Asia Express. Las Fierbinţi a fost lider de audienţă marţi, pe toate targeturile. Serialul a predat ştafeta emisiunii Ferma, care a ţinut Pro TV pe primul loc până la sfarşitul serii.

Publicitate

Seara de marţi a fost bogată în emisiuni şi seriale. Pro TV a pus la bătaie „reţeta rurală”, cu Las Fierbinţi şi Ferma, Antena 1 a difuzat a treia ediţie a emisiunii Asia Express, iar Kanal D a mizat pe Exatlon.

Happy Channel, post care a bifat locul patru pe toate targeturile, a difuzat serialul turcesc Femeie în înfruntarea destinului.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor TV pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:20) şi Ferma (21:20-23:00):

NAŢIONAL. La nivel de ţară, Las Fierbinţi a adunat, în medie, 2.595.000 de persoane în faţa micilor ecrane, peste audienţele Antena 1 şi Kanal D adunate.

Locul doi a ajuns la Antena 1 şi Asia Express. Emisiunea a numărat 1.185.000 de telespectatori, iar Exatlon, ocupanta locului trei, 1.141.000.

URBAN. În mediul urban, poveştile poliţistului Robi şi ale primarului Vasile au obţinut 1.170.000 de urmăritori. Antena 1 s-a situat pe locul doi, cu media de 716.000 de telespectatori, iar Kanal D a avut o medie de audienţă de 502.000 de persoane.

COMERCIAL. Lucrurile rămân neschimbate şi pe segmentul comercial. Las Fierbinţi i-a adus postului din Pache o medie de 508.000 de telespectatori, în timp ce Asia Express a obţinut 312.000 de privitori.

Exatlon, fenomenul primăverii trecute, a adus postului Kanal D locul trei şi media de 177.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.595.000 14.6 26.4
2 Antena 1 1.185.000 6.7 12.0
3 Kanal D 1.141.000 6.4 11.6
4 Happy Channel 497.000 2.8 5.1
5 National TV 403.000 2.3 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.170.000 12.2 23.2
2 Antena 1 716.000 7.5 14.2
3 Kanal D 502.000 5.2 10.0
4 Happy Channel 261.000 2.7 5.2
5 Antena 3 198.000 2.1 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 508.000 11.9 28.3
2 Antena 1 312.000 7.3 17.4
3 Kanal D 177.000 4.1 9.9
4 Happy Channel 88.000 2.1 4.9
5 National TV 53.000 1.2 3.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul Ferma

Pe intervalului emisiunii de tip reality Ferma, diferenţa dintre cele trei posturi a fost mai mică decât în timpul difuzării Las Fierbinţi, însă Pro TV şi-a păstrat primul loc.

La nivel de ţară, Ferma Mihaelei Rădulescu a obţinut o medie de 1.426.000 de telespectatori, în timp ce Asia Express a ţinut în faţa televizoarelor 1.006.000 de privitori. Kanal D a urcat peste Antena 1 pe naţional, cu o medie de 1.215.000.

Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:00), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.426.000 8.0 17.4
2 Kanal D 1.215.000 6.9 14.8
3 Antena 1 1.006.000 5.7 12.3
4 Romania TV 327.000 1.8 4.0
5 Antena 3 300.000 1.7 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:00), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 665.000 6.9 15.2
2 Antena 1 578.000 6.0 13.2
3 Kanal D 546.000 5.7 12.5
4 Antena 3 209.000 2.2 4.8
5 Romania TV 164.000 1.7 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 12 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:00), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 315.000 7.4 18.9
2 Antena 1 286.000 6.7 17.1
3 Kanal D 197.000 4.6 11.8
4 DigiSport 1 67.000 1.6 4.0
5 Pro 2 61.000 1.4 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    Nu știu ce faceți de apare atat de tarziu stirea ?? Ați postato la 11:56 si apare aproape de ora 15:00!
  • dalien dalien
    Asia Express ar trebui sa se numeasca "Autostop Express" sau "Ia-ma nene: The Show". 80% din emisiune e compusa din oameni care se roaga de localnici sa ii ia cu masina :)) Aseara se putea renunta lejer la prima ora de emise, in care au taraganat-o cu nominalizarea duelistilor, o plictiseala continua. Emisiunea per total nu e rea, are personaje de toate tipologiile, dar intinzandu-se pe 3 ore, e "diluata" cu momente de umplutura. O editare mai concentrata ar merge mai bine. Daca era produs de SUA, epsiodul de aseara ar fi avut 45 de minute si ar fi iesit tipla. Numai la noi vezi emisiuni care dureaza cate 5 ore.
  • R R
    Ar fi bine sa mai postați și pe intervalul Asiei Express ca pana acum numai pe intervalul Fermei si fierbinților ați postat!
  • R R
    Dorule,nu te ambala ,Asia Express e o emisiune de nota 1000 dar sunt niște personaje care strica treaba pe acolo! Daca aveau vedete de calitate bateau și fermierii si prajiții!
  • R R
    Băi oameni buni Asia Express a avut pe national 1.215.000 sau 1.006.000, ca una scrieți și alta vad în tabel!
  • Alin Deva Alin Deva
    Era singura emisiune de la antene pe care o asteptam, mi-a placut mult sezonul 1, dar ca de obicei gasesc ei o cale de a strica ce e bun.Au adus-o pe bianca lu' bote si s-a dus tot.Nu m-am uitat pana cum la nici o emisiune si cat timp e ea acolo nu ma voi uita.Daca va sta mult va fi show-ul prea avansat pentru a mai incepe sa ma uit asa ca probabil ca sezonul asta nu-l voi viziona.Si ca mine sunt multi.
  • D D
    Vai... Nici dupa ce s-a terminat "Las Fierbinti", "Asia Express" nu a crescut pe comercial.
    "Antena 1" nu a mai prins pozitia de lider pe comercial de la finala "Chefi la cutite"... A oscilat intre locul 2, locul 3.
  • F F
    Asia Express ar putea sa fie o emisiune foarte competitiva, dacă antena ar ingriji-o mai mult. 3 ore jumatate pe zi de 3 ori pe săptămână îndepărtează categoria aia de public care face diferența pentru Protv.

Trimite un comentariu

sus