
AUDIENȚE. Românii au ales drumul de „țară” spre Fierbinți și au ocolit Drumul elefantului de la Asia Express. Las Fierbinți a fost lider de audiență marți, pe toate targeturile. Serialul a predat ștafeta emisiunii Ferma, care a ținut Pro TV pe primul loc până la sfarșitul serii.
Seara de marți a fost bogată în emisiuni și seriale. Pro TV a pus la bătaie „rețeta rurală”, cu Las Fierbinți și Ferma, Antena 1 a difuzat a treia ediție a emisiunii Asia Express, iar Kanal D a mizat pe Exatlon.
Happy Channel, post care a bifat locul patru pe toate targeturile, a difuzat serialul turcesc Femeie în înfruntarea destinului.
Paginademedia.ro vă prezintă audiența posturilor TV pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21:20) și Ferma (21:20-23:00):
NAȚIONAL. La nivel de țară, Las Fierbinți a adunat, în medie, 2.595.000 de persoane în fața micilor ecrane, peste audiențele Antena 1 și Kanal D adunate.
Locul doi a ajuns la Antena 1 și Asia Express. Emisiunea a numărat 1.185.000 de telespectatori, iar Exatlon, ocupanta locului trei, 1.141.000.
URBAN. În mediul urban, poveștile polițistului Robi și ale primarului Vasile au obținut 1.170.000 de urmăritori. Antena 1 s-a situat pe locul doi, cu media de 716.000 de telespectatori, iar Kanal D a avut o medie de audiență de 502.000 de persoane.
COMERCIAL. Lucrurile rămân neschimbate și pe segmentul comercial. Las Fierbinți i-a adus postului din Pache o medie de 508.000 de telespectatori, în timp ce Asia Express a obținut 312.000 de privitori.
Exatlon, fenomenul primăverii trecute, a adus postului Kanal D locul trei și media de 177.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marți, 12 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.20), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.595.000 | 14.6 | 26.4 |
2 | Antena 1 | 1.185.000 | 6.7 | 12.0 |
3 | Kanal D | 1.141.000 | 6.4 | 11.6 |
4 | Happy Channel | 497.000 | 2.8 | 5.1 |
5 | National TV | 403.000 | 2.3 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 12 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.170.000 | 12.2 | 23.2 |
2 | Antena 1 | 716.000 | 7.5 | 14.2 |
3 | Kanal D | 502.000 | 5.2 | 10.0 |
4 | Happy Channel | 261.000 | 2.7 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 198.000 | 2.1 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 12 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.20), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 508.000 | 11.9 | 28.3 |
2 | Antena 1 | 312.000 | 7.3 | 17.4 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.1 | 9.9 |
4 | Happy Channel | 88.000 | 2.1 | 4.9 |
5 | National TV | 53.000 | 1.2 | 3.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul Ferma
Pe intervalului emisiunii de tip reality Ferma, diferența dintre cele trei posturi a fost mai mică decât în timpul difuzării Las Fierbinți, însă Pro TV și-a păstrat primul loc.
La nivel de țară, Ferma Mihaelei Rădulescu a obținut o medie de 1.426.000 de telespectatori, în timp ce Asia Express a ținut în fața televizoarelor 1.006.000 de privitori. Kanal D a urcat peste Antena 1 pe național, cu o medie de 1.215.000.
Audienta posturilor TV marți, 12 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:00), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.426.000 | 8.0 | 17.4 |
2 | Kanal D | 1.215.000 | 6.9 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 1.006.000 | 5.7 | 12.3 |
4 | Romania TV | 327.000 | 1.8 | 4.0 |
5 | Antena 3 | 300.000 | 1.7 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 12 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 665.000 | 6.9 | 15.2 |
2 | Antena 1 | 578.000 | 6.0 | 13.2 |
3 | Kanal D | 546.000 | 5.7 | 12.5 |
4 | Antena 3 | 209.000 | 2.2 | 4.8 |
5 | Romania TV | 164.000 | 1.7 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 12 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 315.000 | 7.4 | 18.9 |
2 | Antena 1 | 286.000 | 6.7 | 17.1 |
3 | Kanal D | 197.000 | 4.6 | 11.8 |
4 | DigiSport 1 | 67.000 | 1.6 | 4.0 |
5 | Pro 2 | 61.000 | 1.4 | 3.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
"Antena 1" nu a mai prins pozitia de lider pe comercial de la finala "Chefi la cutite"... A oscilat intre locul 2, locul 3.