Skip to main content

AUDIENŢE. Eurovisionul, mai puţin interesant decât meciul Dinamo - Botoşani. Situaţia e şi mai dramatică pe publicul tânăr

 
AUDIENŢE. Eurovisionul, mai puţin interesant decât meciul Dinamo - Botoşani. Situaţia e şi mai dramatică pe publicul tânăr

AUDIENŢE. Câţi români au văzut Selecţia Naţională Eurovision pe TVR 1? Mai puţini decât cei care s-au uitat la meciul Dinamo- Botoşani, de pe DigiSport.

Publicitate

Câţi tineri au stat să vadă competiţia câştigată de Ester Peony? Puţini. Foarte puţini. Doar câteva zeci de mii (de peste zeci ori mai puţini tineri decât pe Pro TV şi de peste trei ori mai puţini decât la meciul Dinamo - Botoşani.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV pe intervalul finalei Eurovision România, din 17 februarie 2019:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Selecţia Naţională Eurovision a fost urmărită de 340.000 de români în fiecare minut. Postul public a fost pe locul opt, într-un clasament conduse de Antena 1 (aproape 1,4 milioane de români la Asia Expres), Pro TV (1,3 milioane la filmul Dr. Strange) şi Kanal D (1,3 milioane la Exatlon).

TVR 1 a fost după DigiSport, post care ţinea aproape 400.000 de români cu meciul Dinamo - Botoşani.

URBAN. La oraşe, TVR 1 a avut un loc mai bun - poziţia a şaptea, cu 240.000 de telespectatori. Prin comparaţie, meciul Dinamo - Botoşani era pe poziţia a patra, cu peste 310.000.

Topul urban pe intervalul Eurovision a fost condus de Antena 1, cu 760.000 de telespectatori la Asia Expres. Au urmat Pro TV (690.000) şi - ceva mai la distanţă decât la nivel naţional - Kanbal D, cu jumătate de milion de telespectatori.

COMERCIAL. Foarte puţini tineri la Eurovision: nici 40.000 de telespectatori din segmentul 18-49 de ani. Pe acest segment, TVR 1 a avut cifre de peste zece ori mai mici decât primele locuri, Pro TV (420.000) şi Antena 1 (410.00).

Pe publicul tânăr, Kanal D este mult la distanţă: doar 175.000 de telespectatori din publicul tânăr.

Meciul Dinamo - Botoşani a plasat Digisport pe locul patru, cu aproape 130.000 de telespectatori, de peste patru ori mai mulţi decât la Eurovisionul de pe TVR 1.

Vezi piesa câştigătoare, aici

GALERIE FOTO. Finala Eurovision România 2019:

Audienta posturilor TV duminică, 17 februarie, pe intervalul finalei Eurovision România 2019 (20.30-23.15), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.361.000 7.7 15.5
2 Pro TV 1.269.000 7.2 14.5
3 Kanal D 1.218.000 6.9 13.9
4 Romania TV 559.000 3.2 6.4
5 Prima TV 425.000 2.4 4.9
6 Antena 3 421.000 2.4 4.8
7 DigiSport 1 392.000 2.2 4.5
8 TVR 1 340.000 1.9 3.9
9 National TV 207.000 1.2 2.4
10 Pro 2 200.000 1.1 2.3
11 Realitatea TV 143.000 0.8 1.6
12 AXN 108.000 0.6 1.2
13 Antena Stars 108.000 0.6 1.2
14 Pro Cinema 107.000 0.6 1.2
15 ETNO 98.000 0.6 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 17 februarie, pe intervalul finalei Eurovision România 2019 (20.30-23.15), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 756.000 7.9 15.9
2 Pro TV 689.000 7.2 14.5
3 Kanal D 498.000 5.2 10.4
4 DigiSport 1 313.000 3.3 6.6
5 Romania TV 289.000 3 6.1
6 Antena 3 271.000 2.8 5.7
7 TVR 1 239.000 2.5 5
8 Prima TV 163.000 1.7 3.4
9 Pro 2 106.000 1.1 2.2
10 National TV 94.000 1 2
11 Realitatea TV 91.000 0.9 1.9
12 B1TV 64.000 0.7 1.3
13 Pro Cinema 63.000 0.7 1.3
14 Happy Channel 57.000 0.6 1.2
15 AXN 57.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 17 februarie, pe intervalul finalei Eurovision România 2019 (20.30-23.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 422.000 9.8 22.7
2 Antena 1 411.000 9.6 22.2
3 Kanal D 175.000 4.1 9.4
4 DigiSport 1 126.000 2.9 6.8
5 National TV 52.000 1.2 2.8
6 Prima TV 48.000 1.1 2.6
7 Romania TV 44.000 1 2.4
8 TVR 1 37.000 0.9 2
9 Pro 2 33.000 0.8 1.8
10 Antena 3 32.000 0.8 1.7
11 AXN 27.000 0.6 1.4
12 Realitatea TV 24.000 0.6 1.3
13 Pro Cinema 23.000 0.5 1.3
14 Antena Stars 23.000 0.5 1.2
15 Paramount 19.000 0.4 1

Citeşte şi: VIDEO. Ester Peony va reprezenta România la Eurovision. Piesa câştigătoare

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Robert Robert
    S-au uitat si tineri, dar sau uitat pe internet TVR+
  • D D
    "Pro TV", lider acolo unde trebuie, pe comercial.
    Si "paginademedia", iar faceti comparatie cu un singur film ? "Doctor Strange" s-a terminat in jurul orei 22:00.
  • adi adi
    =)))) sper sa ajunga pe 0 cu acest asa zis concurs; poate lipsa audientei se poate pune pe seama nemonitorizarii TVR HD, dar chiar si asa, audientele se duc in cap pentru aceasta caricatura numita eurovision.

Trimite un comentariu

sus