Skip to main content

AUDIENŢE. iUmor, debut în forţă. Lider pe toate targeturile. Cifre aproape duble faţă de Pro TV la oraşe

 
AUDIENŢE. iUmor, debut în forţă. Lider pe toate targeturile. Cifre aproape duble faţă de Pro TV la oraşe

AUDIENŢE. iUmor a început sezonul şase cu dreptul. Show-ul Antenei 1 a fost lider detaşat la prima difuzare, de sâmbătă, 23 februarie.

Publicitate

A fost lider detaşat la nivel naţional şi pe publicul comercial şi a avut cifre aproape duble faţă de Pro TV la oraşe.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul iUmor, la debutul noului sezon:

NAŢIONAL. Show-ul Antenei 1 a avut peste 1,8 milioane de telespectatori din toată ţara. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu Exatlon pe interval, iar Pro TV a fost pe trei cu două filme de Oscar, Mad Max şi Django Dezlănţuit.

URBAN. Antena 1 a fost lider detaşat şi la oraşe, cu cifre aproape duble faţă de Pro TV. Show-ul iUmor s-a apropiat de un milion de telespectatori de la oraşe, în timp ce Pro TV a avut o medie de 550.000 de privitori.

Kanal D, de pe locul al treilea, a avut cifre apropiate: 490.000 de persoane.

COMERCIAL. Show-ul iUmor a dominat şi pe publicul tânăr, 420.000 de persoane. Pro TV, de pe poziţia a doua, era urmărit de 330.000 de persoane.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.820.000 10.3 20.2
2 Kanal D 1.312.000 7.4 14.6
3 Pro TV 1.148.000 6.5 12.7
4 Romania TV 433.000 2.4 4.8
5 Antena 3 426.000 2.4 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 957.000 10 20.9
2 Pro TV 551.000 5.7 12
3 Kanal D 490.000 5.1 10.7
4 DigiSport 1 270.000 2.8 5.9
5 Antena 3 247.000 2.6 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 februarie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 417.000 9.7 25.3
2 Pro TV 328.000 7.6 19.9
3 Kanal D 185.000 4.3 11.2
4 DigiSport 1 88.000 2 5.3
5 National TV 47.000 1.1 2.9

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    Expertule nu mai muri de ciuda,de unde le mai scoți,pentru tine exista Pro tv cu Andra și Măruță!
  • Expertul Expertul
    De remarcat! Pe targetul comercial, Iumor sezonul 6, a obtinut audienta mai slaba fata de debutul sezonului 5, când a obtinut 10,6 rating: https://www.paginademedia.ro/2018/02/audiente-iumor-25-februarie Cred ca e pentru prima data când Iumor are rating mai mare pe Urban si National fata de Comercial.
  • R R
    Gurile rele spuneau ca nu va prinde locul unu,Surpriza,cifre duble la orase fata de Pro tv! Dorule,no comment!?

Trimite un comentariu

sus