Skip to main content

AUDIENȚE. Eliminarea lui Emil Rengle, victorie pentru Pro TV. Ferma și Las Fierbinți, primul loc în audiențe. Din nou.

 
AUDIENȚE. Eliminarea lui Emil Rengle, victorie pentru Pro TV. Ferma și Las Fierbinți, primul loc în audiențe. Din nou.

AUDIENȚE. Pro TV a dansat cu audiența. Eliminarea lui Emil Rengle din Ferma și întâmplările din Fierbinți au pus încă o dată Pro TV pe prima poziție în audiențe pe toate cele trei targeturi.

Formula „rurală”, cu Ferma și Las Fierbinți, a avut succes din nou, fiind a doua săptămână în care postul din Pache reușește să fie lider de audiență pe intervalul ambelor emisiuni.

La nivel de țară, Ferma a fost urmărită de o medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori

Publicitate

Emil Rengle a dus ultima luptă cu decepticonii și autoboții din filmul Transformers: Exterminarea de pe Antena 1. Kanal D a mers la sigurîncercat cu serialul turcesc Povestea noastră.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audiența posturilor tv pe intervalul Ferma (21:25-23:20):

NAȚIONAL. La nivel național, Ferma a avut cifre mai mari decât în seara de miercuri, cu media de 1.572.000 de telespectatori, în timp ce „Povestea” de pe Kanal D, ocupanta locului doi, a avut cifre asemănătoare, 1.366.000 de urmăritori.

În lipsa Fructului Oprit, Antena 1 a numărat, în medie 762.000 de telespectatori.

URBAN. În medie, 799.000 de telespectatori i-au urmărit pe Mihaela Rădulescu, Brigitte și Florin Pastramă la orașe. Filmul din seria Transformers de pe Antena 1 a ținut în fața televizoarelor 532.000 de persoane și a urcat postul pe locul doi.

Serialul turcesc de pe Kanal D a fost urmărit de 371.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Ferma s-a menținut pe primul loc, cu o medie de 380.000 de urmăritori. „Pariul” de joi seară al Antenei 1, un film, s-a poziționat pe locul doi, cu aproximativ 256.000 de telespectatori. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu media de 181.000 de privitori.

Topul cinci pe comercial a fost completat de Antena 3 și Pro 2.

Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.572.000 8.9 19.6
2 Kanal D 1.366.000 7.7 17.0
3 Antena 1 762.000 4.3 9.5
4 Antena 3 472.000 2.7 5.9
5 Romania TV 320.000 1.8 4.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 799.000 8.3 19.0
2 Kanal D 532.000 5.5 12.7
3 Antena 1 371.000 3.9 8.8
4 Antena 3 322.000 3.4 7.7
5 Romania TV 196.000 2.0 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 380.000 8.8 24.3
2 Antena 1 256.000 6.0 16.4
3 Kanal D 181.000 4.2 11.6
4 Antena 3 59.000 1.4 3.8
5 Pro 2 47.000 1.1 3.0
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Intervalul Las Fierbinți

NAȚIONAL. Viața fierbințenilor a fost urmărită de 2.615.000 de telespectatori, în timp ce Povestea noastră de pe Kanal D a obținut o medie de 1.410.000 de urmăritori. Fără Fruct, Antena 1 a ocupat locul trei și a avut media de 788.000 de privitori

URBAN. La orașe, aproximativ 1.234.000 de telespectatori au urmărit Las Fierbinți. La o distanță de aproape 700.000 de telespectatori, s-a aflat Kanal D, care a avut media de 546.000 de urmăritori. Antena 1 a completat podiumul cu 406.000 de persoane, în medie.

COMERCIAL. Tinerii de la orașe au preferat Las Fierbinți, care a adus o medie de 600.000 de persoane postului din Pache. Locul doi a fost câștigat de Antena 1, iar locul trei s-a dus la Kanal D.

În topul comercial, Pro 2 și TVR 2 au ocupat locurile patru și cinci.

Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.25), la nivel NAȚIONAL:

  National TV   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.615.000 14.8 27.2
2 Kanal D 1.410.000 8.0 14.7
3 Antena 1 788.000 4.4 8.2
4 Antena 3 400.000 2.3 4.2
5 National TV 396.000 2.2 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.25), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.234.000 12.9 25.8
2 Kanal D 546.000 5.7 11.4
3 Antena 1 406.000 4.2 8.5
4 Antena 3 284.000 3.0 5.9
5 Romania TV 220.000 2.3 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinți (20:30-21.25), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 600.000 14.0 34.4
2 Antena 1 247.000 5.7 14.1
3 Kanal D 177.000 4.1 10.1
4 Pro 2 44.000 1.0 2.5
5 TVR 2 42.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • Penibilule "Razvan Putina mile R", pensionarii de la "Fructul Oprit" nu ii vezi, nu ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/01/audiente-las-fierbinti-30-ianuarie-fructul-oprit
    https://www.paginademedia.ro/2019/01/audiente-ferma-mihaela-radulescu-30-ianuarie
    https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-las-fierbinti-ferma-6-februarie

    Si cum a zis si "F". Filmul de aseara, pe comercial, are audienta asemanatoare cu "Fructul Oprit". Va dati seama ce "mare" serial e...
  • Penibil pentru serialul de mare succes din capul postacilor Fructul sa aibă audiente mai mici decât ce o fi avut joi antena. :))
  • Filmul scoate bine pe comercial,se vede publicul tanar al Antenei 1! Batranii si votanții PSD sunt la prajiți și turci! Dorule zis și D ,marian nu va mai laudati cu aceste *** de emisiuni si seriale prajite!

Trimite un comentariu