Skip to main content

AUDIENŢE. Vlad, Episodul 2. Câţi români s-au uitat la serialul de pe Pro, "Ezel de România"?

 
AUDIENŢE. Vlad, Episodul 2. Câţi români s-au uitat la serialul de pe Pro, "Ezel de România"?

AUDIENŢE. Cum a stat în audienţe al doilea episod al serialului Vlad, de pe Pro TV? Câţi români s-au uitat? A fost peste debutul de săptămâna trecută?

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audienţa celui de-al doilea episod Vlad. Cifrele au fost sub premiera de săptămâna trecută, dar Pro TV şi-a păstrat primul loc pe interval.

Vlad este un serial realizat de Pro TV după licenţa producţiei turceşti Ezel. Practic, este varianta românească a serialului. Primul episod, de exemplu, a respectat întocmai scenariul turcesc, având aceleaşi replici şi aceleaşi cadre, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Citeşte şi: FOTO. Serialele Vlad şi Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licenţa serialului turcesc?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV pe intervalul episodului doi al serialului Vlad:

NAŢIONAL. Peste 1,5 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la serialul Vlad, cu Adrian Nartea în rolul principal (la primul episod, săptămâna trecută, se uitau peste 1,7 milioane de români).

Pro TV a fost cel mai urmărit post pe interval, având aproape 400.000 de telespectatori în plus peste locurile doi şi trei, ocupate, cu cifre aproape egale, de Exatlon (Kanal D) şi de Asia Express (Antena 1).

URBAN. La oraşe, Vlad a avut, la al doilea episod, până în 800.000 de telespectatori medie. Săptămâna trecută, audienţa în mediul urban se apropia de un milion de oameni.

Pro TV a fost pe primul loc, dar la o diferenţă mai mică decât săptămâna trecută. La al doilea episod din Vlad, Pro TV a avut 180.000 de telespectatori în faţa Antenei 1. În urmă cu o săptămână, a avut un plus de 300.000.

COMERCIAL. O scădere pentru Vlad a fost şi pe publicul comercial. O medie de 360.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la al doilea episod, faţă de 420.000 la debutul de săptămâna trecută.

Locul doi pentru Asia Express, la 50.000 de telespectatori în urmă (la primul episod, Vlad avea 120.000 de telespectatori tineri în faţa Antenei).

Kanal D a completat clasamentul pe comercial.

Audienta posturilor TV luni, 4 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.551.000 8.7 18.0
2 Kanal D 1.176.000 6.6 13.6
3 Antena 1 1.165.000 6.6 13.5
4 Antena 3 552.000 3.1 6.4
5 Prima TV 401.000 2.3 4.6
6 DigiSport 1 317.000 1.8 3.7
7 Happy Channel 304.000 1.7 3.5
8 National TV 241.000 1.4 2.8
9 Realitatea TV 219.000 1.2 2.5
10 Romania TV 199.000 1.1 2.3
11 Pro 2 198.000 1.1 2.3
12 Pro Cinema 171.000 1.0 2.0
13 Antena Stars 151.000 0.9 1.8
14 ETNO 139.000 0.8 1.6
15 B1TV 106.000 0.6 1.2
16 Diva 98.000 0.6 1.1
17 Look Plus 96.000 0.5 1.1
18 Digi 24 92.000 0.5 1.1
19 TVR 1 75.000 0.4 0.9
20 Minimax 64.000 0.4 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 4 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 792.000 8.3 17.2
2 Antena 1 620.000 6.5 13.5
3 Kanal D 539.000 5.6 11.7
4 Antena 3 359.000 3.7 7.8
5 DigiSport 221.000 2.3 4.8
6 Happy Channel 174.000 1.8 3.8
7 Prima TV 164.000 1.7 3.6
8 Realitatea TV 140.000 1.5 3
9 National TV 101.000 1.1 2.2
10 Romania TV 100.000 1 2.2
11 Pro 2 100.000 1 2.2
12 Pro Cinema 91.000 0.9 2.0
13 Diva 85.000 0.9 1.9
14 B 1TV 74.000 0.8 1.6
15 Digi 24 66.000 0.7 1.4
16 Antena Stars 53.000 0.6 1.2
17 TVR 1 48.000 0.5 1
18 Minimax 44.000 0.5 1
19 Telekom Sport 43.000 0.4 0.9
20 Comedy Central 32.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 4 martie februarie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 364.000 8.5 22.1
2 Antena 1 313.000 7.3 18.9
3 Kanal D 200.000 4.7 12.1
4 DigiSport 1 77.000 1.8 4.6
5 Pro Cinema 57.000 1.3 3.4
6 Happy Channel 54.000 1.3 3.2
7 Prima TV 41.000 1.0 2.5
8 Diva 35.000 0.8 2.1
9 Antena 3 35.000 0.8 2.1
10 National TV 32.000 0.8 2.0
11 Comedy Central 28.000 0.7 1.7
12 Disney Junior 27.000 0.6 1.6
13 Realitatea TV 24.000 0.6 1.5
14 Digi 24 22.000 0.5 1.4
15 Pro 2 19.000 0.5 1.2
16 TVR 1 17.000 0.4 1.1
17 Telekom Sport 1 15.000 0.4 0.9
18 Paramount 14.000 0.3 0.8
19 Discovery 14.000 0.3 0.8
20 Look Plus 13.000 0.3 0.8

CITEŞTE ŞI: Câţi români au văzut primul episod din Vlad? Pro TV, cu peste jumătate de milion mai mult decât Antena 1


Citeşte şi: FOTO. Serialele Vlad şi Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licenţa serialului turcesc?

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Alex Alex
    Paginademedia,postati si audientele ediției Neatza cu Razvan si Dani (08:01-12:00) de ieri,unde invitat a fost marele actor Florin Piersic! Neatza a fost lider de piata,pe targetul comercial a avut 2,5 puncte de rating si un share de 27,1 ,iar Pro tv a avut pe acelasi interval doar 1,8 puncte de rating si un share de 19,6!
  • F F
    Titlul este destul de nepotrivit pentru un articol despre audiente. Daca Asia va fi vreodată peste Vlad, sigur se va vedea din titlu.
  • marian marian
    Bocitoarele antenutei nu mai comentati ca va sta fructul in gat o copie ieftina nu cumva sunteti oamenii asa zisei mare regizoare de la voi sa defaimati serialul este parerea mea , serialul este facut la standarte international, dar voi fiind spalati pe creir nu aveti de unde sa stiiti intrati in vagauna antenutei si stati acolo sunteti penibili
  • Mile Mile
    Vlad = Mezel de Romania, salam romanesc cu carne de import. Serviti va rog!
  • marian marian
    Aseara am stat de curiozitate sa vad si eu serialul este foarte bun de la regie pana la filmare si tot tacamul , actorii buni si frumosii chiar daca unii carcotasi striga sus si tare ca este un fake ,intradevar este o copie dupa Ezel , fructul care va sta in gat celor care o pupati pe pe R,Ion este tot o copie dar ieftina nu se compara cu Vlad cui nu-i convine sa nu sa se uite la antena3 eu unul nu ma uit pentru ca nu-mi plac telenovelele , multe seriale sunt copiate unul dupa altul si Povestea noastra este tot o copie dupa un serial,,,,,,,,,,,,,,,,
  • Wilhelm Ciobanu Wilhelm Ciobanu
    Deci Vlad a scazut cu mai mult de 1 punct de rating dupa doar o saptamana. Dupa cum am zis, ProTV a apus de mult si cu cat ofera publicului mai multe programe de slaba calitate cu atat o sa decada, la fel ca TVR si tot la fel ca TVR, o va face intr-o perioada lunga de timp pentru ca a muncit mult la creearea publicului comercial care ii sustin. Varful de educatie si jurnalism in televiziune este acum detinut de Digi24. Invatati oameni buni sa aveti exigente de la televiziuni si sa intelegeti ce vizionati. Numai asa veti putea schimba ceva.
  • Vlad Vlad
    cool ... I'm cool! :)
  • dalien dalien
    V-a luat mult sa ganditi titlul asta tendentios?

Trimite un comentariu

sus