Skip to main content

Florin Alexandrescu de la Group M trece la ProTV, în locul lui Zoe Vasilescu. Pe vânzări și nu numai

 
Florin Alexandrescu de la Group M trece la ProTV, în locul lui Zoe Vasilescu. Pe vânzări și nu numai
Florin Alexandrescu

Florin Alexandrescu, coordonatorul unora dintre cele mai mari bugetele de publicitate din România, ale agențiilor deținute de Group M (MediaCom, Mindshare și Mediaedge), va fi noul șef al vânzărilor ProTV, potrivit Libertatea.

Alexandrescu a mai lucrat în trustul Pro până în urmă cu un deceniu, tot în vânzările de publicitate. Acum nu se va ocupa doar de publicitate. Va avea o poziție care include vânzările, dar și strategiile de business.

Detalii, în continuare.

Publicitate

Mutarea vine după ce șefa vânzărilor de publicitate, Zoe Vasilescu, unul dintre cele mai vechi nume din Pro TV, a demisionat

La scurt timp după anunțul Libertatea, Pro TV a făcut anunțul legat de numirea lui Alexandrescu. Acesta se va alătura grupului începând de la 1 iunie, pe funcția de Chief Business Officer. 

Pe lângă conducerea activității departamentului de vânzări, Alexandrescu se va ocupa și de dezvoltarea și coordonarea planurilor comerciale și strategice pe termen lung, menționează reprezentanții Pro TV.

Carte de vizită:

Florin Alexandrescu și-a început cariera în cercetare și vânzări de publicitate în 1999, la Pro TV, unde a început în zona de cercetare, iar ulterior a trecut pe vânzări. 

În anul 2006, timp de aproape doi ani, a fost director de vânzări la TV Nova, în Cehia, televiziune deținută tot de CME, ca și Pro TV. A preluat funcția de Chief Operating Officer al Mediapro Group. 

În 2009 s-a alăturat Realitatea Media Togheter, pe funcția de consultant pe zona de vânzări. Un an mai târziu s-a alăturat grupului de media GroupM. 

UPDATE. Redăm în continuare comunicatul Pro TV, remis Paginademedia.ro: 

PRO TV numește noul Chief Business Officer Florin Alexandrescu, unul dintre cei mai experimentați lideri din media, se alătură PRO TV

PRO TV, liderul media din România a anunțat astăzi numirea lui Florin Alexandrescu în funcția de Chief Business Officer.

Începând cu 1 iunie 2019, Florin Alexandrescu va prelua responsabilitățile lui Zoe Vasilescu, care va părăsi compania în cursul acestui an. Pe lângă conducerea activității departamentului de vânzări, domnul Alexandrescu se va ocupa și de dezvoltarea și coordonarea planurilor comerciale și strategice pe termen lung.

Florin Alexandrescu se alătură echipei PRO TV venind din GroupM România, parte a grupului global de management al investițiilor în media, unde în ultimii opt ani a ocupat funcția de Chief Operating Officer/ Head of Trading.

Domnul Alexandrescu are de asemenea și o intelegere aprofundată a televiziunii, ținând cont de experiența sa de 10 ani în CME, unde a lucrat atât la nivel local cât și internațional. Florin Alexandrescu a avut un rol extrem de important în dezvoltarea vânzărilor de publicitate în PRO TV, TV Nova și TV Markiza, televiziunile de top din România, Cehia și Slovacia.

Domnul Alexandrescu este unul dintre cei mai experimentați oameni de media din România, dezvoltându-și de-a lungul anilor un set unic de abilități și know-how, care i-au permis să obțină rezultate excelente, atât în televiziune cât și în agențiile de media.

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV:

„Florin are o experientă profesională unică și o ințelegere extrem de vastă a tot ceea ce înseamnă media, ținând cont de faptul că a lucrat atât în televiziune cât și în agenție. Sunt convins că Florin va fi un membru extrem de important al echipei de management a PRO TV și asteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună. Doresc să-i mulțumesc lui Zoe pentru rezultatele fantastice pe care le-a obținut în toți cei 18 ani petrecuți în PRO TV. Echipa de vânzări, o echipă foarte puternică, a avut rezultate remarcabile sub conducerea lui Zoe.”

Florin Alexandrescu a completat:

„Sunt fericit că mă întorc la PRO TV în această funcție, membru al echipei de conducere a celui mai important grup de media din România. Împreună cu această echipă motivată de profesioniști vom continua să fim parteneri de încredere ai industriei de advertising din România. Vom urmări obiectivele companiei astfel încât să continuăm să creștem în această piață dinamică”.
 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Merlin, ceva imi spune ca stii deja destul de bine ca perspectivele de crestere, in oricare dintre cele 2 planuri sunt inexistente. Nu iti convine, pleci! Au suficienti ,,profesionisti" prin curte. Iar liderii...stau ascunsi in umbra. Restul e PR...mult PR
  • "Echipa motivata de profesionisti" - serios? Ehipa poate fi motivata de lideri adevarati si de perspectiva de crestere profesionala si financiara. Restul e PR...
  • Eu il stiu pe Florin de cand a venit si pana a plecat din PRO.Apoi am colaborat cu el cand a fost in agentie.
    Pot sa spun ca e un Profesionist,un OM nu un robot si este un mare castig pentru PRO
  • @Dorin Chiotea, Stimate domn exagerati cu "balacareli" dar inteleg ca v-a deranjat exprimarea. Vad insa ca felicitati pe cineva la profesionalismul de care da dovada dar explicati ulterior ca sunteti doar prieten si nu ati avut relatii profesionale cu respectivul. Adica va contraziceti singur.... QED.
  • @Gigel Chiot
    N-am avut vreo relatie profesionala cu Florin. Suntem doar prieteni, pur si simplu. Inteleg ca pe-aici e loc doar de balacareli?!
  • Din categoria ‘am muscat mina care m a hranit’, avem astazi un nou episod... Cred ca l ar fi ajutat pe Shogun o aplicatie de citit caractere, ca prea s a pacalit cu multi... Si pe asta l a facut om si degeaba.
  • corporatistu' perfect, hai ca se potrivesc de minune: fara scrupule, plin de ei, inventatori de apa calda... Sa vezi acu ca nu-i mai ajungi nici cu prajina la nas...

Trimite un comentariu