Skip to main content

Florin Alexandrescu de la Group M trece la ProTV, în locul lui Zoe Vasilescu. Pe vânzări şi nu numai

 
Florin Alexandrescu
Florin Alexandrescu

Florin Alexandrescu, coordonatorul unora dintre cele mai mari bugetele de publicitate din România, ale agenţiilor deţinute de Group M (MediaCom, Mindshare şi Mediaedge), va fi noul şef al vânzărilor ProTV, potrivit Libertatea.

Publicitate

Alexandrescu a mai lucrat în trustul Pro până în urmă cu un deceniu, tot în vânzările de publicitate. Acum nu se va ocupa doar de publicitate. Va avea o poziţie care include vânzările, dar şi strategiile de business.

Detalii, în continuare.

Mutarea vine după ce şefa vânzărilor de publicitate, Zoe Vasilescu, unul dintre cele mai vechi nume din Pro TV, a demisionat.

La scurt timp după anunţul Libertatea, Pro TV a făcut anunţul legat de numirea lui Alexandrescu. Acesta se va alătura grupului începând de la 1 iunie, pe funcţia de Chief Business Officer.

Pe lângă conducerea activităţii departamentului de vânzări, Alexandrescu se va ocupa şi de dezvoltarea şi coordonarea planurilor comerciale şi strategice pe termen lung, menţionează reprezentanţii Pro TV.

Carte de vizită:

Florin Alexandrescu şi-a început cariera în cercetare şi vânzări de publicitate în 1999, la Pro TV, unde a început în zona de cercetare, iar ulterior a trecut pe vânzări.

În anul 2006, timp de aproape doi ani, a fost director de vânzări la TV Nova, în Cehia, televiziune deţinută tot de CME, ca şi Pro TV. A preluat funcţia de Chief Operating Officer al Mediapro Group.

În 2009 s-a alăturat Realitatea Media Togheter, pe funcţia de consultant pe zona de vânzări. Un an mai târziu s-a alăturat grupului de media GroupM.

UPDATE. Redăm în continuare comunicatul Pro TV, remis Paginademedia.ro:

PRO TV numeşte noul Chief Business Officer Florin Alexandrescu, unul dintre cei mai experimentaţi lideri din media, se alătură PRO TV

PRO TV, liderul media din România a anunţat astăzi numirea lui Florin Alexandrescu în funcţia de Chief Business Officer.

Începând cu 1 iunie 2019, Florin Alexandrescu va prelua responsabilităţile lui Zoe Vasilescu, care va părăsi compania în cursul acestui an. Pe lângă conducerea activităţii departamentului de vânzări, domnul Alexandrescu se va ocupa şi de dezvoltarea şi coordonarea planurilor comerciale şi strategice pe termen lung.

Florin Alexandrescu se alătură echipei PRO TV venind din GroupM România, parte a grupului global de management al investiţiilor în media, unde în ultimii opt ani a ocupat funcţia de Chief Operating Officer/ Head of Trading.

Domnul Alexandrescu are de asemenea şi o intelegere aprofundată a televiziunii, ţinând cont de experienţa sa de 10 ani în CME, unde a lucrat atât la nivel local cât şi internaţional. Florin Alexandrescu a avut un rol extrem de important în dezvoltarea vânzărilor de publicitate în PRO TV, TV Nova şi TV Markiza, televiziunile de top din România, Cehia şi Slovacia.

Domnul Alexandrescu este unul dintre cei mai experimentaţi oameni de media din România, dezvoltându-şi de-a lungul anilor un set unic de abilităţi şi know-how, care i-au permis să obţină rezultate excelente, atât în televiziune cât şi în agenţiile de media.

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV:

„Florin are o experientă profesională unică şi o inţelegere extrem de vastă a tot ceea ce înseamnă media, ţinând cont de faptul că a lucrat atât în televiziune cât şi în agenţie. Sunt convins că Florin va fi un membru extrem de important al echipei de management a PRO TV şi asteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună. Doresc să-i mulţumesc lui Zoe pentru rezultatele fantastice pe care le-a obţinut în toţi cei 18 ani petrecuţi în PRO TV. Echipa de vânzări, o echipă foarte puternică, a avut rezultate remarcabile sub conducerea lui Zoe.”

Florin Alexandrescu a completat:

„Sunt fericit că mă întorc la PRO TV în această funcţie, membru al echipei de conducere a celui mai important grup de media din România. Împreună cu această echipă motivată de profesionişti vom continua să fim parteneri de încredere ai industriei de advertising din România. Vom urmări obiectivele companiei astfel încât să continuăm să creştem în această piaţă dinamică”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Merlin, ceva imi spune ca stii deja destul de bine ca perspectivele de crestere, in oricare dintre cele 2 planuri sunt inexistente. Nu iti convine, pleci! Au suficienti ,,profesionisti" prin curte. Iar liderii...stau ascunsi in umbra. Restul e PR...mult PR
  • "Echipa motivata de profesionisti" - serios? Ehipa poate fi motivata de lideri adevarati si de perspectiva de crestere profesionala si financiara. Restul e PR...
  • Eu il stiu pe Florin de cand a venit si pana a plecat din PRO.Apoi am colaborat cu el cand a fost in agentie.
    Pot sa spun ca e un Profesionist,un OM nu un robot si este un mare castig pentru PRO
  • @Dorin Chiotea, Stimate domn exagerati cu "balacareli" dar inteleg ca v-a deranjat exprimarea. Vad insa ca felicitati pe cineva la profesionalismul de care da dovada dar explicati ulterior ca sunteti doar prieten si nu ati avut relatii profesionale cu respectivul. Adica va contraziceti singur.... QED.
  • @Gigel Chiot
    N-am avut vreo relatie profesionala cu Florin. Suntem doar prieteni, pur si simplu. Inteleg ca pe-aici e loc doar de balacareli?!
  • @Dorin Chiotea, pupaturile de mina au loc la alta masa, mai in dos.
  • Din categoria ‘am muscat mina care m a hranit’, avem astazi un nou episod... Cred ca l ar fi ajutat pe Shogun o aplicatie de citit caractere, ca prea s a pacalit cu multi... Si pe asta l a facut om si degeaba.
  • Respect, Florin!
    Pentru tot profesionalismul si pasiunea ta, maxime felicitari.
  • Mile, te am jignit cu ceva? Sau mai bine zis, te am deranjat cu ceva?
  • ...acum intelegem oarecum ca dl FA cumva nici nu plecase de la protv...
  • corporatistu' perfect, hai ca se potrivesc de minune: fara scrupule, plin de ei, inventatori de apa calda... Sa vezi acu ca nu-i mai ajungi nici cu prajina la nas...

Trimite un comentariu

sus