Skip to main content

Profit.ro: Adrian Sârbu negociază vânzarea publicaţiei Prosport

 
Profit.ro: Adrian Sârbu negociază vânzarea publicaţiei Prosport

Adrian Sârbu, fostul şef de la Pro TV, se pregăteşte să vândă din nou, după 12 ani, publicaţia Prosport, scrie Profit.ro. Publicaţia sportivă, alături de brandul Promotor (aflate în portofoliul Mediafax Group), ar urma să fie preluate de compania care deţine, printre altele, site-ul cancan.ro, menţionează aceeaşi sursă.

Publicitate

Administratorul judiciar al Mediafax Group a precizat pentru site-ul Profit.ro că „este vorba de o tranzacţie confidenţială şi pentru care date pot fi furnizate doar creditorilor”.

Nu este pentru prima dată când Adrian Sârbu, proprietarul grupului Mediafax, vinde afacerea Prosport. Trustul elveţian Ringier a cumpărat, în anul 2003, ziarul Prosport de la Sârbu. La acea vreme publicaţia era condusă de jurnalistul Cătălin Tolontan. Ulterior, Tolontan a trecut cu întreaga echipă, la concurenta Gazeta Sporturilor.

Prosport s-a întors la Sârbu în 2007, într-o tranzacţie de aproximativ şase milioane de euro, menţionează sursa citată.

Varianta tipărită a publicaţiei de sport din portofoliul Mediafax a dispărut în 2013, după cum şi Paginademedia.ro anunţa la vremea respectivă.

Mediafax Group, care mai include Ziarul Financiar şi publicaţia Gândul (agenţia de presă Mediafax fiind considerată o entitate separată), se află în insolvenţă din 2015, din cauza datoriilor bugetare, invocate atunci de stat la circa 60 milioane lei, notează site-ul Profit.ro.

Profit.ro scria toamna trecută că firma Publione Media, controlată tot de Adrian Sârbu, a scos la vânzare marca şi domeniul The One, revistă pentru femei condusă şi de Andreea Esca.

Ulterior, marca şi domeniul The One a fost preluată de o firmă de imobiliare la preţul de 30.000 de euro, după cum a scris şi Paginademedia.ro.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iepurașul care zburdă Iepurașul care zburdă
    Două scenarii:
    1.) Titlurile continuă să fie publicate online adăugându-se la portofoliul SB Corporate.
    2.) Se reîncearcă aducerea în print a ProSport, dar cu conținut predominant monden și de scandal, iar publicația nu reușește să își atingă ținta și în cele din urmă se renunță din nou la publicarea ei pe hârtie.
  • Adi Adi
    Cum se poate ca o firmă sa fie in insolventa de 4 ani??? Numai Sarbu si combinatorii lui gen Orlando Nicoară stiu asta! Dar pe spatele unora care au fost tzeputi si tot așteaptă ca justitia sa faca ceva.

Trimite un comentariu

sus