Skip to main content

AUDIENŢE. Marius Crăciun a câştigat Ferma, Pro TV a câştigat audienţa. Finala emisiunii a fost lider joi seară

 
AUDIENŢE. Marius Crăciun a câştigat Ferma, Pro TV a câştigat audienţa. Finala emisiunii a fost lider joi seară

AUDIENŢE. Finala emisiunii Ferma de pe Pro TV a fost lider de audienţă pe toate cele trei targeturi de audienţă.

Publicitate

Poveştile „fermierilor” Pastramă, Brigitte, Moroşanu sau Zmărăndescu au luat sfărşit, după ce ultima ediţie din Ferma şi-a stabilit câştigătorul: Marius Crăciun, finalist la Ninja Warrior.

La nivel naţional, peste 1,8 milioane de români au urmărit finala dintre Marius Crăciun şi Cătălin Moroşanu.

În timpul finalei, Antena 1 a difuzat o ediţie a emisiunii Scena Misterelor. Ferma s-a intersectat şi cu serialul turcesc Povestea noastră şi Bravo, ai stil, ambele difuzate de Kanal D.

GALERIE FOTO. Finala emisiunii Ferma, un nou început

  • Marius Craciun si Diana Belbita
  • Marius Craciun, castigator Ferma

Citeşte şi: Fierbinţenii, ultima strigare. Aproape două milioane de oameni au văzut ultimul episod din acest sezon

Paginademedia.ro prezintă cifrele posturilor TV de joi, 23 mai, pe intervalul Ferma (21:20-23:15):

NAŢIONAL. Finala Ferma a ţinut în faţa televizoarelor o medie de 1.865.000 de persoane, în timp ce Antena 1 s-a aflat pe poziţia a doua, cu 1.123.000 de telespectatori. Până aproape de ora 23.00, Ferma s-a bătut cu măştile lui Dan Negru, apoi cu Xtranight Show.

Programul Kanal D a atras o medie de 993.000 de urmăritori şi s-a poziţionat pe locul trei.

URBAN. Confruntarea pentru titlul de Fermierul anului a adus primul loc postului Pro TV şi la oraşe, unde a înregistrat media de 931.000 de telespectatori. Antena 1 a obţinut locul doi, iar podiumul a fost completat de Kanal D, cu media de 433.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, Pro TV s-a detaşat de celelalte două generaliste. Ferma a obţinut media de 515.000 de telespectatori, în timp ce la Antena 1 se uitau 198.000 de persoane. Locul trei a fost ocupat de Kanal D, care a numărat, în medie, 143.000 de urmăritori.

Pe segmentul comercial, locul patru, ocupat pe celelalte două targeturi de Antena 3, a fost ocupat de Comedy Central, care a difuzat o serie de episoade ale serialului Doi bărbaţi şi jumătate.

Audienta posturilor TV joi, 23 mai, pe intervalul Ferma (21:20-23:15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.865.000 10.5 24.5
2 Antena 1 1.123.000 6.3 14.8
3 Kanal D 993.000 5.6 13.1
4 Antena 3 382.000 2.2 5
5 Romania TV 345.000 1.9 4.5
6 Prima TV 266.000 1.5 3.5
7 National TV 257.000 1.5 3.4
8 Realitatea TV 178.000 1 2.3
9 Pro 2 173.000 1 2.3
10 DigiSport 1 131.000 0.7 1.7
11 B1TV 129.000 0.7 1.7
12 Antena Stars 104.000 0.6 1.4
13 Digi 24 100.000 0.6 1.3
14 ETNO 91.000 0.5 1.2
15 Pro Cinema 90.000 0.5 1.2
16 TVR 2 78.000 0.4 1
17 AXN 69.000 0.4 0.9
18 Diva 64.000 0.4 0.8
19 Happy Channel 58.000 0.3 0.8
20 Comedy Central 53.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 23 mai, pe intervalul Ferma (21:20-23:15), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 931.000 9.7 23.2
2 Antena 1 536.000 5.6 13.4
3 Kanal D 433.000 4.5 10.8
4 Antena 3 253.000 2.6 6.3
5 Romania TV 202.000 2.1 5
6 National TV 129.000 1.3 3.2
7 Realitatea TV 111.000 1.2 2.8
8 Prima TV 102.000 1.1 2.5
9 DigiSport 1 99.000 1 2.5
10 Pro 2 91.000 0.9 2.3
11 Digi 24 72.000 0.7 1.8
12 B1TV 67.000 0.7 1.7
13 AXN 61.000 0.6 1.5
14 Pro Cinema 56.000 0.6 1.4
15 Comedy Central 52.000 0.5 1.3
16 Diva 52.000 0.5 1.3
17 TVR 2 47.000 0.5 1.2
18 Antena Stars 41.000 0.4 1
19 Paramount 33.000 0.3 0.8
20 Happy Channel 33.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 23 mai, pe intervalul Ferma (21:20-23:15), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 515.000 12 35.1
2 Antena 1 198.000 4.6 13.5
3 Kanal D 143.000 3.3 9.8
4 Comedy Central 42.000 1 2.9
5 Antena 3 34.000 0.8 2.3
6 Pro 2 34.000 0.8 2.3
7 Prima TV 33.000 0.8 2.3
8 Romania TV 31.000 0.7 2.1
9 Pro Cinema 31.000 0.7 2.1
10 National TV 27.000 0.6 1.8
11 Realitatea TV 25.000 0.6 1.7
12 DigiSport 1 21.000 0.5 1.5
13 B1TV 18.000 0.4 1.2
14 Happy Channel 17.000 0.4 1.2
15 Diva 13.000 0.3 0.9
16 AXN 11.000 0.2 0.7
17 DigiSport 2 11.000 0.3 0.7
18 TVR 2 10.000 0.2 0.7
19 TLC 9.000 0.2 0.6
20 Digi 24 8.000 0.2 0.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Îmi place că postați mereu cu top 10 sau 20. Ultima dată ați postat și cu top 25. Bravo.
  • Expertul Expertul
    Episodul 50, difuzat aseara, a obtinut cea mai mare cota dde piata, pe targetul comercial, de la lansarea The Farm in Romania in 2015. Am incredere ca in toamna, va performa si noul sezon MasterChef, avand in vedere ca va fi produs de cei care au produs acest sezon Ferma.
  • Expertul Expertul
    Ferma 2019 în câteva cifre:

    La începutul lunii decembrie 2018, echipa de producție a început să instaleze întregul sistem tehnic. 60 de tone de echipament de filmare au ajuns în zona
    înghețată și izolată din munții României, în care echipa PRO TV filmează noul sezon. Peste 200 de profesioniști (producători, regizori, reporteri de teren,
    operatori, sunetiști, editori, electricieni etc) fac parte din echipa de producție de la Ferma.

    49 de camere, drone și 52 de microfoane monitorizează și înregistrează absolut orice mișcare sau sunet de la Fermă și din împrejurimi. Se filmează 24 de
    ore din 24, iar în numai o zi sunt înregistrate aproximativ 192 de ore de material video brut.

    Soluții tehnologice noi folosite pentru Ferma

    Pentru Ferma. Un nou început!, echipa PRO TV a dezvoltat soluții tehnologice care să eficientizeze și fluidizeze procesul de transmitere a informației.
    Astfel, tehnologia prin fibra optică este exploatată la maximum: cele 49 de camere și 52 de microfoane sunt conectate între ele cu fibra optică în hub-uri
    locale, apoi sunt direcționate pe un singur canal către MCR (Master Control Room) Ferma. În MCR, informațiile captate sunt controlate și consolidate, iar
    feedurile obtinuțe ajung tot prin fibră optică la peste 10 kilometri distanță, în timp real, către serverul de postproductie detașat în zonă special pentru
    Ferma, la care sunt conectate 24 de stații de editare locale.

    De asemenea, echipa PRO TV a instalat 20 de antene radio în apropierea zonei de filmare, iar acest sistem de emisie-recepție permite ca cele 52 de microfoane
    să acopere orice zonă în care concurenții ar putea căuta intimitatea necesară pentru a-și stabili alianțe și strategii.

    În fiecare marți, miercuri și joi, de la 21:30, telespectatorii pot urmări aventurile și provocările cu care se confruntă concurenții de la Ferma
    !

    Ferma. Un nou început!
  • F F
    Interesant. A facut mai mult decât Las fierbinti.
  • D D
    Cam multi pensionari la "Antena 1"...
    Si vad ca "Ferma" a stat mai bine pe comercial decat "Las Fierbinti".

Trimite un comentariu

sus