Skip to main content

Publicaţia ProSport, vândută din nou. La pachet cu brandul ProMotor

 
Publicaţia ProSport, vândută din nou. La pachet cu brandul ProMotor

ProSport şi ProMotor, două publicaţii din portofoliul Mediafax Group al lui Adrian Sârbu, şi-au găsit cumpărător.

Publicitate

Compania SB Corporate Limited, care administrează site-urile cancan.ro, ciao.ro şi verdict.ro, preia mărcile şi angajaţii Prosport şi Promotor, aflate în portofoliul Mediafax Group, anunţă Profit.ro.

Conform surselor Profit.ro, tranzacţia va fi derulată prin intermediul firmei Web Editing Development, editorul publicaţiei Cancan, aceasta fiind cea care preia efectiv mărcile Prosport şi Promotor. Înainte de a accepta oferta, ING, principal creditor al Mediafax Group, a cerut să primească toţi banii rezultaţi din vânzare, arată sursa citată.

Nu este pentru prima dată când Adrian Sârbu, proprietarul Mediafax, vinde afacerea Prosport. Trustul elveţian Ringier a cumpărat, în anul 2003, ziarul Prosport de la Sârbu. La acea vreme, publicaţia era condusă de jurnalistul Cătălin Tolontan. Ulterior, Tolontan a trecut cu întreaga echipă, la concurenta Gazeta Sporturilor.

Prosport s-a întors la Sârbu în 2007, într-o tranzacţie de aproximativ şase milioane de euro, menţionează sursa citată.
Varianta tipărită a ProSport a dispărut în 2013, după cum şi Paginademedia.ro anunţa la vremea respectivă.
Mediafax Group, care mai include Ziarul Financiar şi publicaţia Gândul (agenţia de presă Mediafax fiind considerată o entitate separată), se află în insolvenţă din 2015.
Profit.ro scria toamna trecută că firma Publione Media, controlată tot de Adrian Sârbu, a scos la vânzare marca şi domeniul The One, revistă pentru femei condusă şi de Andreea Esca.
Ulterior, marca şi domeniul The One a fost preluată de o firmă de imobiliare la preţul de 30.000 de euro, după cum a scris şi Paginademedia.ro.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus