Skip to main content

Top ADC APRILIE. Reclama Magnevie făcută de Publicis, ideea lunii. Spoturi cu Oana Pellea, Marius Manole şi Andi Vasluianu, în top

 
Top ADC APRILIE. Reclama Magnevie făcută de Publicis, ideea lunii. Spoturi cu Oana Pellea, Marius Manole şi Andi Vasluianu, în top

Top ADC. Iniţiativa care premiază cele mai bune idei din fiecare lună a desemnat câştigătorii lunii trecute. Titlul de lucrarea lunii a mers la echipa agenţiei Publicis pentru campania „Dramă din orice”. Clientul: Magnevie.

Publicitate

Aceeaşi idee s-a clasat pe primul loc şi în categoria TV. Creativii din spatele proiectului sunt Laur Răboj (Copywriter) şi Florin Pădurean (Art Director).

Despre ideea pentru MagneVie Stress Resist, Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive, spune:

„De prea multă vreme n-am văzut în peisajul nostru un spot atât de insightful, super-muncit şi efortless - toate în acelaşi timp. Hohot de râs spontan garantat, chiar şi pentru cel mai cinic şi poker-faced privitor.”

VIDEO. Drama reclamei de 6 secunde

Pe locurile următoare, din categoria TV, avem două menţiuni. Una dintre ele vine de la Mainstage the Agency pentru Lidl.

Mesajul spotului este că „viaţa de familie” nu este cum te aştepti. Mesajul şi execuţia surprind imprevizibilul din orice familie. Echipa care a gândit proiectul este formată din Raul Gheba (Copywriter) şi Nadejda Ghilca (Art Director).

VIDEO. Viata de familie nu este cum te astepti. E mai tare

A doua menţiune a mers la ideea celor de la MRM//McCann pentru KFC.

Creativii din spatele proiectului sunt Andrei Mihăilescu – Copywriter (McCann), Mădălina Pop – Copywriter (MRM//McCann), Raluca Circo – Art Director (McCann) şi Ionuţ Raicu – Art Director (MRM//McCann). Îndemnul campaniei este de a începe anul Smart cu KFC pentru produsul Smart Menu.

VIDEO. Smart Menu îţi hrăneşte economiile

DIGITAL

Categoria de Digital îşi păstrează consistenţa şi în aprilie: şapte lucrări au atras atenţia jurului.

Pe primul loc s-a clasat Storytime, o iniţiativă educaţională de la Leo Burnett pentru Telekom. Storytime este o aplicaţie de mobil care permite părinţilor să le citească copiilor poveşti altfel. Poveştile sunt spune cu ajutorul filtrelor de pe cameră şi a animaţiilor.

Echipa din spatele ideei este formată din Ali Bati (Chief Creative Officer), Miruna Potop (Copywriter), Silvana Frînculescu (Art Director) şi Andreea Mantescu (UX Designer).

Grupul Sector 7 a fost în centrul unei campanii pentru Bringo: Ce este pătrunjelul? S-a clasat pe locul doi la categoria digital. Alex Coteţ, Raul Gheba (Copywriters) şi Roxana Andrei (Producător) au lucrat la această campanie.

VIDEO. Ce este patrunjelul?

Jazz Communication s-a clasat pe locul trei cu ideea #bullycualtecuvinte, o campanie de conştientizare asupra fenomenului de bullying cu care se confruntă România. Ţara noastră se află pe locul 3 în topul ţărilor afectate din Europa, motiv pentru care Lidl şi World Vision România iniţiază un exerciţiu de corecţie la care au lucrat Corneliu Dobrea (Art Director), Felicia Stoica & Cătălina Groza (Copywriters).

Tot pe locul trei s-a clasat şi lucrarea celor de la MRM//McCann pentru KFC.

Lucrarea semnată de Papaya pentru brandul Kafune, cu Oana Pellea, a primit o menţiune.

VIDEO. Oana Pellea, interviu de angajare în departamentul de marketing Kafune

Echipa agenţiei Pastel a primit p menţiune pentru Autism Voice, proiectul unde Andi Vasluianu şi Marius Manole explică noul nume al organizaţiei. În proiect au colaborat şi Roxana Sava (Copywriter) şi Vlad Giogu (Designer).

VIDEO. Marius Manole şi Andi Vasluianu despre Autism Voice

Ultima menţiune în categoria de digital merge la Rusu+Bortun pentru ING Tech - Shift+Vieti. Proiectul propune identificarea soluţiilor de integrare în câmpul muncii a persoanelor cu disabilităţi. Are în spate o echipă formată din Marc Borţun (Art Director), Marius Tudor şi Cătălin Rusu (Copywriters).

De asemenea, acelaşi proiect a primit şi o menţiune în categoria Outdoor.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus