Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Românii au talent 2019. Câţi oameni au urmărit-o pe Ana Maria Pantaze câştigătoarea show-ul

 
AUDIENŢE. Finala Românii au talent 2019. Câţi oameni au urmărit-o pe Ana Maria Pantaze câştigătoarea show-ul

AUDIENŢE. Pro TV a pus punct celui de-al nouălea sezon al show-ului Românii au talent. Marele premiu de 120.000 de euro a mers către Ana Maria Pantaze, croitoreasa care i-a impresionat pe juraţi şi publicul cu vocea ei.

Publicitate

Pe intervalul finalei, Pro TV a fost lider detaşat de audienţe, cu puţin peste două milioane de telespectatori, din întreaga ţară.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de finala Românii au talent, (interval orar 20.30-00.20):

NAŢIONAL. Finala Românii au talent a fost urmărită de puţin peste două milioane de persoane în fiecare minut în cele aproape patru ore de show. Emisiunea a avut o cotă de piaţă de 31%.

Pe acelaşi interval, al Românii au talent, Kanal D a fost a doua televiziune cu aproape 750.000 de urmăritori, la nivelul întregii ţări.

Minutul de aur la nivel naţional a fost la 21.43, când 2,9 milioane de persoane erau pe Pro TV.

Antena 1 are, ca de obicei, poziţia a treia cu o medie de 480.000 de telespectatori.

URBAN. La oraşe, show-ul de talente a avut 1,1 milioane de privitori, media. Cifrele au fost de trei ori mai mari faţă de Kanal D, urmărit în medie de 350.000 de persoane.

Antena 1, de pe poziţia a treia, era urmărită de 270.000 de persoane.

Minutul de aur în mediul urban a fost la 21.32, când postul a avut 1.578.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 35,6%

COMERCIAL. Pe publicul comercial, 35% din publicul tânăr care aseară se uita la TV. era pe Pro TV. Show-ul a fost urmărit de 440.000 de persoane, media, cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Minurul de aur pe publicul comercial a fost la ora 22.33, când show-ul a avut 587.000 de telespectatori tineri şi o cotă de piaţă de 42%.

Audienta posturilor TV vineri, 31 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane RTG% Share
1 Pro TV 2.047.000 11.6 31.2
2 Kanal D 749.000 4.2 11.4
3 Antena 1 488.000 2.8 7.4
4 Romania TV 377.000 2.1 5.8
5 Antena 3 327.000 1.8 5.0
6 National TV 200.000 1.1 3.1
7 Prima TV 194.000 1.1 3.0
8 Pro 2 125.000 0.7 1.9
9 TVR 2 120.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 115.000 0.6 1.8
11 TVR 1 106.000 0.6 1.6
12 B1TV 100.000 0.6 1.5
13 DigiSport 1 99.000 0.6 1.5
14 Digi 24 98.000 0.6 1.5
15 Realitatea TV 82.000 0.5 1.2
16 Film Cafe 59.000 0.3 0.9
17 Favorit TV 54.000 0.3 0.8
18 ETNO 51.000 0.3 0.8
19 Disney 49.000 0.3 0.7
20 AXN 48.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 31 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane RTG% Share
1 Pro TV 1.159.000 12.1 32.2
2 Kanal D 354.000 3.7 9.9
3 Antena 1 270.000 2.8 7.5
4 Romania TV 200.000 2.1 5.6
5 Antena 3 178.000 1.9 4.9
6 National TV 123.000 1.3 3.4
7 DigiSport 1 75.000 0.8 2.1
8 Digi 24 75.000 0.8 2.1
9 Antena Stars 65.000 0.7 1.8
10 Prima TV 59.000 0.6 1.7
11 B1TV 59.000 0.6 1.7
12 Pro 2 59.000 0.6 1.6
13 TVR 2 56.000 0.6 1.6
14 Realitatea TV 54.000 0.6 1.5
15 TVR 1 52.000 0.5 1.5
16 Disney Junior 30.000 0.3 0.8
17 Boomerang 29.000 0.3 0.8
18 Diva 29.000 0.3 0.8
19 Disney 27.000 0.3 0.7
20 AXN 27.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 31 mai, pe intervalul semifinalei Românii au talent (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane RTG% Share
1 Pro TV 446.000 10.4 35.2
2 Antena 1 161.000 3.7 12.7
3 Kanal D 117.000 2.7 9.3
4 National TV 47.000 1.1 3.7
5 Digi 24 28.000 0.7 2.2
6 DigiSport 1 26.000 0.6 2.1
7 Disney Junior 26.000 0.6 2.0
8 Comedy Central 22.000 0.5 1.7
9 Pro 2 21.000 0.5 1.6
10 Romania TV 17.000 0.4 1.3
11 Diva 15.000 0.4 1.2
12 TVR 2 15.000 0.4 1.2
13 B1TV 15.000 0.3 1.2
14 Antena 3 14.000 0.3 1.1
15 Antena Stars 13.000 0.3 1.1
16 Prima TV 12.000 0.3 0.9
17 TVR 1 12.000 0.3 0.9
18 Realitatea TV 10.000 0.2 0.8
19 TNT 10.000 0.2 0.8
20 History 10.000 0.2 0.8

Vezi Audienţa Românii au talent de săptămâna trecută, aici


Citeşte şi:

Prima ediţie, 8 februarie: Românii au talent şi în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 şi Kanal D, pe publicul comercial


A doua ediţie, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediţia de debut. Pro TV, cifre e şapte ori peste Antena 1 şi Kanal D


A treia ediţie, 22 februarie: Câţi oameni au văzut „Românii au talent”, ediţia a treia


A patra ediţie, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediţiei


A cincea ediţie, 8 martie: Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie


A şasea ediţie, 15 martie: Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri


A şaptea ediţie, 22 martie: Românii au talent, o nouă rundă de audiţii. Câţi telespectatori au urmărit show-ul


A opta ediţie, 29 martie: Românii au talent, audienţe cât următoarele 20 de posturi la un loc pe publicul tânăr

A noua ediţie, 5 aprilie: Românii au talent, audienţe în pielea goală. Câţi români s-au uitat la ediţia cu un moment de striptease


A zecea ediţie, 12 aprilie: Golden Buzz-ul Smiley şi Pavel Bartoş, văzut de peste trei milioane de români. Pe comercial, Pro TV a făcut cât douăzeci de posturi la un loc


A unsprezecea ediţie, 19 aprilie: Românii au talent coboară sub trei milioane de telespectatori, prima dată în acest sezon. Show-ul, liderul serii pe toate segmentele


A douăsprezecea ediţie, 26 aprilie: Românii au talent, primul loc în Vinerea Mare. Iisus din Nazareth a dublat audienţa Antena 1. O seară în care românii s-au uitat mai puţin la TV


A douăsprezecea ediţie, 2 mai: Românii au talent, din nou peste trei milioane de privitori. După vârful cu Iisus din Nazaret, Antena scade cu Terminator


A treisprezecea ediţie, 10 mai: Românii au talent se apropie de live-uri. Ediţia în care s-au decis semifinaliştii, sub trei milioane de telespectatori

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Sa terminat și "Românii au talent".
  • marian marian
    Am vazut ca antenuta a inceput sa se laude ca a castigat ceva audienta ba pe national sau pe urban dar nu pe comercial ,poate mai castiga dar dupa ce s-a terminat programele de primavara la pro ca altfel e jale , la diferente mici si retinguri minuscule .
  • D D
    "Pro TV", aproape triplu pe comercial fata de "Antena 1".

    Si buna "strategia" de a reduce din live-uri. Finala sezonului 9 a avut cea mai mica audienta pe comercial (10.4). Nu ca anul trecut, cand 3 semifinale au avut sub 10 rating pe comercial (ultima chiar 7.8):
    https://www.paginademedia.ro/2018/04/audiente-romanii-au-talent-27-aprilie
    https://www.paginademedia.ro/2018/05/audiente-romanii-au-talent-4-mai
    https://www.paginademedia.ro/2018/05/audiente-romanii-au-talent-25-mai-ultima-semifinala
  • Ionut Ionut
    Mari audiențe pentru Digi 24 primul loc in categoria program de stiri pe comercial
    Așteptat și audientele pe toată ziua sa vedem cât a scos cu vizita Papei in Bucuresti

Trimite un comentariu

sus