Skip to main content

VIDEO. Primele trei campanii semnate de McCann pentru Triferment, Carbocit şi Devaricid

 
VIDEO. Primele trei campanii semnate de McCann pentru Triferment, Carbocit şi Devaricid

VIDEO. Agenţia McCann PR prezintă primele trei gândinte pentru brandurile Triferment, Carbocit şi Devaricid, din portofoliul Biofarm.

Publicitate

1. Carbocit

Prima campanie dintre cele trei a fost gândită pentru Carbocit.

Conceptul: când eşti copil, multe lucruri sunt văzute ca fiind drăgălaşe sau amuzante de către cei din jur şi implicit sunt şi acceptate. Ca adult, lucrurile se schimbă.

Prezintă produsul ca pe soluţia pentru persoanele care se confruntă cu balonare, menţionează reprezentanţii agenţiei.

VIDEO. Când eşti mic, faci tot ce vrei. Când eşti mare, iei Carbocit

2. Triferment

Cel de-al doilea brand care are de o nouă comunicare marca McCann este Triferment. Se adresează persoanelor cu deficit de enzime prin îndemnul: „Gustă viaţa de după masă!”

„Pentru că viaţa nu se opreşte după masă, întreaga comunicare are la bază păstrarea ritmului vieţii, prin prevenirea disconfortului cauzat de potenţialele probleme digestive”, argumentează agenţia.

3. Devaricid

Noua campanie de comunicare pentru Devaricid pleacă de la ideea că „uneori poţi simţi că te dor picioarele atât de tare încât îţi vine să mergi în mâini”.

Propune o altfel de lume, în care cu toţii ne menajăm picioarele. Poliţistul din intersecţie, vânzătoarea de la piaţă sau fata care aşteaptă în staţie autobuzul, sunt doar câteva dintre personajele care fac parte din acest nou univers, în care este mai uşor să mergi în mâini, pentru a evita durerile de picioare.

„Pentru că mersul în mâini nu este la îndemâna oricui, soluţia este să revii cu picioarele pe pământ şi să ai grijă de ele aşa cum se cuvine”, completează reprezentanţii agenţiei.

VIDEO. Există şi un alt mod de a avea grijă de picioarele tale.

Echipele care gestionează proiectele Biofarm:

Biofarm:

  • Ana-Maria Lăscuţ – Marketing Unit Manager
  • Florentina Nedelcu – Brand Manager
  • Ruxandra Dragomirescu – Brand Manager

McCann PR:

  • Ruxandra Vasilescu – Business Director
  • Claudiu Dobriţă – Creative Director
  • Andrei Alexandru – Head of Strategy
  • Laura Aldea – Chief Growth Officer
  • Alexandra Rus – Account Director
  • Alexandra Cărăbuşi – Senior Account Executive
  • Dorina Cioriia – Art Director
  • Vlad Tomei – Senior Copywriter

Colaborarea dintre McCann PR şi Biofarm, unul dintre primii producători români de medicamente şi suplimente alimentare, a început la finalul lui 2018. Vizeză campanii de comunicare integrată pentru: Triferment, Carbocit, Devaricid.

Claudiu Dobriţă, Creative Director McCann PR:

„Biofarm e genul de partener care te provoacă dincolo de challenge-urile obişnuite ale pieţei de farmaceutice. Noi suntem genul de agenţie care se hrăneşte cu provocări. Din această complementaritate nu putea decât să iasă ceva bun, care să confirme standardele strategice, creative şi de execuţie pe care ni le impunem în fiecare zi. De la insight şi până la filmare, am simţit că facem ceva special împreună şi rezultatele se văd.”

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus