Skip to main content

Din Shanghai, înapoi în România. Mihai Gongu este noul Executive Creative Director al agenţiei Cheil | Centrade

 
Mihai Gongu
Mihai Gongu

Creativul Mihai Gongu este noul Executive Creative Director Southeast Europe al Cheil | Centrade, agenţie care este hub-ul pentru Europa de sud-est al reţelei Cheil Worldwide.

Publicitate

Gongu revine astfel în România, după ce în ultimii ani a lucrat pentru agenţii independente din Berlin şi Shanghai.

„În Cheil | Centrade, va conduce o echipă de creaţie formată din 20 de specialişti cu competenţe în campanii de brand, implementate pe toate canalele, conţinut digital, UX şi design. Portofoliul recent de clienţi include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp”, anunţă agenţia.

Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade South-East Europe:

„Mihai vine cu o experienţă valoroasă pentru echipa noastră, atât în ceea ce priveşte munca de creaţie propriu-zisă, cât şi abilitatea de a conduce ambiţiile noastre de creaţie, dezvoltând parteneriate solide cu clienţii şi lucrând cu echipe internaţionale, într-o industrie modelată astăzi de tehnologie.”

„Am încredere că acest know-how se integrează foarte bine în viziunea noastră despre viitor şi că vom reuşi împreună să generăm acel mix ideal dintre analiza de date şi actul de creaţie, pentru a contura campanii strategice şi de impact pentru clienţii noştri”.

Mihai Gongu:

„Am avut şansa de a descoperi foarte multe în ultimii ani: culturi noi, tehnologii noi, platforme noi şi profesionişti din toate colţurile lumii. Am învăţat să cresc şi să dezvolt oameni care aduc munca noastră la un alt nivel. Cred că România va deveni un exportator de strategie şi creativitate şi m-aş bucura să aplic tot ce am învăţat în portofoliul de clienţi ai agenţiei.”

Carte de vizită Mihai Gongu

Gongu revine în ţară după câţiva ani în agenţii independente de pe două continente.

Începând cu 2017, a fost Directorul European de Creaţie în Jung von Matt/Spree din Berlin, unde a semnat campanii pentru BMW, premiate la Cannes şi D&AD, cea mai recentă campanie globală MINI Clubman şi Countryman John Cooper Works.

Din 2018 a fost ECD al TOMORROW Shanghai.

El şi-a început cariera în 2003 la Leo Burnett România unde a câştigat încă din primul an în industrie trofeul Campania Anului la Ad’Or.

S-a alăturat apoi echipei Graffiti BBDO, alături de care a obţinut trofee de Agenţia Anului atât la Effie Awards, cât şi la Premiile ADC şi a semnat prima campanie premiată cu Grand Prix la cele două festivaluri, pentru Pepsi.

În reţeaua BBDO, a avut roluri de coordonare regională: din biroul din Bucureşti pentru Whiskas şi Dacia, şi din biroul din Berlin pentru Allianz.

Înainte de a pleca în Germania, a condus departmentul de creaţie al GMP Advertising, semnând alături de echipa sa campanii pentru Gândul, Telekom, Timişoreana, Ciucaş, Coca-Cola, Volkswagen, OMV Petrom şi Rompetrol şi obţinând două trofee de Independent Agency of New Europe la Golden Drum, primul PR Grand Prix românesc la Eurobest şi locul şapte în Global Effie Index pentru agenţii independente.

A făcut parte din numeroase jurii ale festivalurilor de eficienţă şi creaţie precum Effie, Eurobest, ADC Europe, New York Festivals, Ad Stars KIAF, Intercontinental Cup, AutoVision Awards, WINA şi Golden Drum, la ultimele două din postura de Preşedinte al Juriului. De asemenea, s-a implicat în pregătirea tinerelor generaţii de creativi, fiind profesor de Integrated Advertising în cadrul Miami Ad School Berlin, calitate în care a obţinut şi un trofeu D&AD New Blood Pencil, şi profesor la Şcoala ADC şi Cannes Lions Academy.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus