Skip to main content

AUDIENŢE TV. Cum s-a văzut în audienţe a doua „porţie” de MasterChef şi Chefi la Cuţite

 
AUDIENŢE TV. Cum s-a văzut în audienţe a doua „porţie” de MasterChef şi Chefi la Cuţite

AUDIENŢE TV. A doua ediţie a emisiunii culinare de pe Pro TV a pierdut din publicul comercial şi a crescut uşor la nivel naţional.

Publicitate

Chiar şi aşa, Pro TV a fost pe trei la nivel naţional, pe patru la oraşe, unde a fost depăşit şi de Romania TV, iar pe publicul comercial şi-a menţinut poziţia a doua, însă Antena 1 liderul tronsonului s-a distanţat de Pro TV.

Pe intervalul Chefi la cuţite, emisiune care a început la 20.00 şi s-a terminat la 23.35, Antena 1 a avut locul secund pe toate taregturile, dar s-a menţinut aproape de Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă audienţele show-ului MasterChef, a doua ediţie:

NAŢIONAL. Pro TV a fost, pe intervalul MasterChef, a treia televiziune, după Antena 1 şi Kanal D.

Cooking show-ul de pe Pro TV a obţinut o medie de 700.000 de privitori în fiecare minut. Primele două televiziuni, Antena 1 şi Kanal D, au avut în jur de 900.000 de telespectatori fiecare.

În toate cele trei cazuri cifrele au fost peste cele de luni.

URBAN. La oraşe, MasterChef a obţinut cifre asemănătoare cu cele de luni, aproape 320.000 de privitori. Dar de data aceasta Pro TV a câzut pe locul patru în audienţe, fiind depăşit de Antena 1, Kanal D şi Romania TV.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani, Pro TV a avut cifre mai slabe faţă de ediţia de debut a MasterChef. Dacă luni Pro TV a avut cu MasterChef 200.000 de privitori (4,7 rating), aseară, acelaşi show a obţinut 185.000 de telespectatori (4,4% rating).

Antena 1, liderul segmentului, a crescut faţă de seara de luni, cu un punct de rating, pe publicul comercial. Postul Intact a fost urmărit în 270.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul MasterChef (22.30-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 918.000 5.2 16.9
2 Kanal D 905.000 5.1 16.6
3 Pro TV 702.000 3.9 12.9
4 Romania TV 561.000 3.2 10.3
5 Antena 3 338.000 1.9 6.2
6 Prima TV 214.000 1.2 3.9
7 TVR 1 197.000 1.1 3.6
8 National TV 142.000 0.8 2.6
9 Pro 2 113.000 0.6 2.1
10 Realitatea TV 106.000 0.6 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul MasterChef (22.30-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 514.000 5.4 17.7
2 Kanal D 478.000 5.0 16.4
3 Romania TV 334.000 3.5 11.5
4 Pro TV 319.000 3.3 11
5 Antena 3 205.000 2.1 7
6 Prima TV 106.000 1.1 3.7
7 TVR 1 71.000 0.7 2.4
8 National TV 60.000 0.6 2.1
9 Pro 2 59.000 0.6 2
10 Realitatea TV 53.000 0.6 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul MasterChef (22.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 273.000 6.4 26.4
2 Pro TV 186.000 4.4 17.9
3 Kanal D 159.000 3.7 15.3
4 Romania TV 59.000 1.4 5.7
5 National TV 28.000 0.7 2.7
6 DigiSport 1 23.000 0.5 2.2
7 Comedy Central 23.000 0.5 2.2
8 Antena 3 18.000 0.4 1.7
9 Digi 24 17.000 0.4 1.6
10 Antena Stars 16.000 0.4 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

INTERVALUL Chefi la cuţite, cifre peste media Antenei 1

Antena 1 a avut a doua poziţie în audienţe pe intervalul show-ului Chefi la cuţite, care s-a întins pe mai bine de trei ore şi jumătate. Cifrele au fost peste media obişnuită a postului.

La nivel naţional, Chefii s-au apropiat de un milion de telespectatori. În acelaşi timp, la Pro TV, media serii a fost de 1,3 milioane de persoane. Pro TV a avut mai multe producţii pe intervalul Chefilor: ştirile din sport, meteo, Las Fierbinţi, Profu' şi MasterChef.

Kanal D, cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, i-a „suflat în ceafă” Antenei 1. A avut o medie de 940.000 de telespectatori.

La oraşe, Chefii au fost urmăriţi de peste jumătate de milion de persoane. Pe Pro TV erau puţin peste 600.000 de persoane.

Antena 1 a ţinut aproape de Pro TV pe publicul comercial. Diferenţa dintre cele două posturi a fost de câteva mii de persoane. Avansul a fost însă la Pro TV, cu o medie de 280.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.35), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.335.000 7.5 19
2 Antena 1 959.000 5.4 13.7
3 Kanal D 942.000 5.3 13.4
4 Romania TV 610.000 3.4 8.7
5 Antena 3 358.000 2.0 5.1
6 Prima TV 256.000 1.4 3.6
7 National TV 215.000 1.2 3.1
8 Pro X 190.000 1.1 2.7
9 TVR 1 163.000 0.9 2.3
10 Pro 2 122.000 0.7 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 602.000 6.3 16.4
2 Antena 1 531.000 5.5 14.5
3 Kanal D 471.000 4.9 12.8
4 Romania TV 358.000 3.7 9.8
5 Antena 3 216.000 2.3 5.9
6 National TV 121.000 1.3 3.3
7 Prima TV 114.000 1.2 3.1
8 Pro X 110.000 1.2 3
9 TVR 1 72.000 0.8 2
10 Realitatea TV 63.000 0.7 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 10 septembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 284.000 6.7 22.6
2 Antena 1 275.000 6.4 21.8
3 Kanal D 160.000 3.8 12.7
4 Romania TV 54.000 1.3 4.3
5 National TV 44.000 1.0 3.5
6 Pro X 44.000 1.0 3.5
7 Prima TV 25.000 0.6 2
8 DigiSport 1 22.000 0.5 1.8
9 Antena 3 21.000 0.5 1.6
10 Diva 19.000 0.4 1.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • marian marian
    Mile s-a deschis bancomatul la varanu , multa lume sau uitat si la meci care a fost pe pro x tot din trustul pro , este circ nu plictiseala doar asa castiga ceva antenuta luuuuuuuuuuuuuuungind emisiunile , si nu cred ca emisiunea este ieftina poate face mai mult decat cele 3 productii
  • D D
    Da "milica", "foarte buni chefii" pe locul 2 pe comercial. Noroc cu noul "MasterChef", acolo a recuperat "Antena 1". Mai bine il scoate si baga un film vechi.
  • mile mile
    foarte buni chefii pe interval, la egalitate cu 3 productii pro tv , iar la antena doar una singura , foarte ieftin au iesit , 4 ore si nu e plictiseala
  • marian marian
    Cred ca maine poimaine chefii se duc pana la 2 noaptea pentru audienta , deocamdata chefii sunt pe doi nu poate sa depaseasca pro chiar daca pro pierde pe tronsonul masterchef foarte mult tot ei sunt primii acum sa vedem deseara sacrificiul zavorancei actrita de doi lei , versus visuri la cheie

Trimite un comentariu

sus