Skip to main content

TOP ADC August. Agenţia „Mainstage”, lucrarea lunii: A schimbat faţa pasajului Aurel Vlaicu, într-un proiect pentru BCR

 
Fotografie din proiectul „George Street Gallery”, semnat de Mainstage the Agency
Fotografie din proiectul „George Street Gallery”, semnat de Mainstage the Agency

TOP ADC August. Cele mai bune campanii publicitare din ultima lună de vară. ADC România, organizaţie ce reuneşte creativii din agenţii, a desemnat cele mai bune execuţii ale lunii august.

Publicitate

Titlul de lucrarea lunii a mers către Mainstage Agency şi proiectul „George Street Gallery”, pentru BCR, în care au schimbat faţa pasajului Aurel Vlaicu. De asemenea a obţinut primul loc în categoria Outdoor.

Topul din august a adunat nouă proiecte în categoriile Digital, TV, Outdoor şi Experiential/BTL şi şase agenţii câştigătoare.

Campaniile vorbesc despre concedii, festivaluri, confort şi battle-uri muzicale sau despre pasiune, veselie şi planuri pentru upgrade-ul oraşului.

Galeria stradală „George Street Gallery” a unit lucrările a 11 artişti români: Saddo, Kitră, Sinboy, Ghica Popa, Pren, Ana Bănică, Sorin Trăistariu, Alina Marinescu, Pisica Pătrată, Bianca Dumitraşcu, Daniel Pădure - curator Ramona Chirica.

Proiectul cuprinde şi un concurs de design, cu spaţii libere pentru proaspeţii artişti, care pot contribui astfel la remodelarea zonei.

Echipa creativă este formată din: Nadejda Ghilca | Senior Art Director şi Raul Gheba | Senior Copywriter, din partea MAINSTAGE | THE AGENCY.

Liviu Ţurcanu, Creative Director | Mercury360 & membru ADC*RO, declară:

„Cred că suntem martorii celui mai viu act artistic care s-a petrecut în ultimii ani în Bucureşti.

Este o formă de activism artistic prin care griul oraşului este transformat radical; o suită de artwork-uri dezvăluie poveşti pe care abia aştepţi să le descoperi în drumul tău cotidian.

Upgrade-ul oraşului se petrece sub toate aspectele sale: estetic (admiri o expoziţie urbană), conceptual (descoperi nuanţe, interpretări nebănuite ale lumii urbane), funcţional (te determină să te opreşti din fuga ta zilnică), emoţional şi relaţional (ai o relaţie cu spaţiul în care trăieşti zilnic) şi tehnologic / interactiv (te invită să creezi cu ajutorul tehnologiei mesaje personalizate în lumea digitală).

Mai mult, invitaţia adresată comunităţii de către George de a contribui la redesenarea peisajului trist de la Pipera duce mesajul la un nivel superior.

Nu eşti un simplu spectator, ci îţi aduci contribuţia la această transformare într-un mod atât de simplu. Iată cum George, acest curator artistic al spaţiului urban, duce promisiunea de upgrade în cel mai dezirabil loc cu putinţă: oraşul nostru. Şi o face într-un mod memorabil. Chapeau!”

TV

În categoria TV, primul loc merge către campania „Zona de confort” – proiect realizat de McCann Worldgroup România pentru E.ON.

Spotul explică nevoia unei zone confortabile şi faptul că pentru a cuceri lumea, nu trebuie să ieşi neapărat din această zonă. Să rămâi în zona ta de confort este la fel de important ca şi ieşitul din ea, tocmai de aceea campania E.ON explică faptul că susţine progresul, direct din zona de confort.

Echipa creativă: Ovidiu Juravle | Senior Art Director & George Lupeanu | Senior Copywriter

VIDEO. Sustinem progresul. Direct din zona de confort

DIGITAL

Locul întâi, în categoria Digital, merge către Kubis Interactive şi Ursus Cooler pentru video-ul lui Mircea Bravo despre Doza de Cooler şi concediul după concediu.

Pentru că oamenii se întorc din concediu la fel de obosiţi, din cauza programului încărcat cu vizite la muzee, în cafenele, obiective turistice şi plimbări prestabilite, Doza de cooler a pregătit un nou concurs prin care oferă concedii pentru cei care au nevoie de încă un concediu după concediu.

Echipa este formată din: Alexandra Horvath | Group Creative Director & Alina Răduţ | Senior Art Director.

Samsung şi Leo Burnett au câştigat locul doi pentru campania realizată în contextul începerii Festivalului George Enescu, prin care orice bancnotă de 5 lei devenea un portal către festival prin realitatea augmentată. Cu ajutorul aplicaţiei #dARebySamsung din Google Play sau App Store şi scanării unei bancnote de 5 lei puteau fi urmărite prin live-streaming toate concertele din cadrul Festivalului George Enescu.

Echipa: Andrei Nica | Group Creative Director, Vasilije Corluka | Executive Creative Director, Silvana Frînculescu | Art Director, Cătălin Grigore | Art Director & Miruna Potop | Copywriter.

Locul trei merge la campania Şpriţ România, despre care a scris şi Paginademedia.ro, semnată de agenţia Three pentru Antena 1. Şpriţ România, veselie pentru comunitate, este teaserul realizat pentru Antena 1 prin care se anunţa lansarea unei noi companii – Şpriţ – al cărei rol era să aducă şpriţul direct la robinetul din bucătăriile românilor.

Echipa creativă este formată din: Alex Steriu | Art Director & Sabin Staicu | Copywriter.

VIDEO. Şpriţ - Veselie pentru comunitate

Menţiunile categoriei Digital sunt următoarele:

#dinpasiune – campania pentru Pepsi, realizată de Group Creative Directors: Carina Toma, Maria Teodorof & Art Directors: Victor Firan, Marius Goleanu, din partea Kubis Interactive. Proiectul propune stingerea NU-ului din poveştile celor care luptă pentru pasiunile lor, poveştile celor care au trecut peste orice părere negativă şi obstacol pentru a-şi îndeplini visurile. Campania a adunat peste 1000 de astfel de poveşti.

Soundclash 2019 – proiectul, aflat la a treia ediţie, este semnat de Red Bull, agenţia Cohn & Jansen JWT şi casa de producţie Lightmotiv.

Anul acesta battle-ul se dă între Subcarpaţi şi Viţa de Vie, la Sala Polivalentă, pe 9 octombrie. Biletele pot fi achiziţionate pe site-ul Red Bull, iar echipa creativă este formată din Valentin-Narcis Sturzu | Regizor & Alexandru Prepeliţă | Producător.

VIDEO. Teaser Red Bull SoundClash 2019: Subcarpaţi vs Viţa de Vie

The Epic Afterstory – este video-ul semnat de Kubis Interactive şi Ursus care cuprinde întreaga experienţă din cadrul festivalului Untold.

The Epic Afterstory este primul aftermovie făcut exclusiv din story-urile celor care au dat tag brandului Ursus şi care prezintă astfel atmosfera activărilor şi a festivalului prin ochii celor prezenţi acolo, care s-au bucurat de experienţa Ursus x Untold.

EXPERIENTIAL / BTL

În categoria Experiential/BTL, câştigă primul loc activarea OMV din cadrul festivalului Summer Well - Şofer de Festival, semnată de Art Directors: Nadejda Ghilca, Alexandru Cristian Săvescu & Raul Gheba | Senior Copywriter, din partea MAINSTAGE | THE AGENCY.

Pentru acei eroi care poartă centură de siguranţă în loc de mantie şi îşi conduc prietenii la festival, OMV oferă locuri de parcare la festival.


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus