Skip to main content

Virgil Ianţu se întoarce. Câştigă România, sezon nou la TVR 2

 
Virgil Ianţu se întoarce. Câştigă România, sezon nou la TVR 2

TVR 2 va difuza un nou sezon al emisiunii Câştigă România, un quizz-show original românesc, cu Virgil Ianţu prezentator.

Publicitate

Sezonul şase al show-ului de cultură generală va debuta pe 16 septembrie, de luni până vineri, de la ora 20.00.

Ca şi până acum, TVR 2 pune la bătaie un autoturism pentru concurentul care va câştiga 10 ediţii consecutiv.

Virgil Ianţu:

„În această vară, mergând prin ţară, am avut şi eu revelaţia descoperirii unor locuri despre care am auzit prima dată la „Câştigă România!”. Începe un sezon nou, cu concurenţi parcă şi mai buni decât în celelalte cinci sezoane.

Nu-mi vine să cred că am ajuns deja la sezonul şase. Sper să o ţinem tot aşa... Va fi un sezon foarte interesant şi cu noutăţi.

Avem trei variante ajutătoare pentru concurenţi, pentru dinamismul emisiunii şi pentru a face concursul „Câştigă România!” cât mai atractiv pentru cei de acasă. Sper să vă regăsiţi printre câştigători, chiar şi de acasă şi poate vă veţi convige să veniţi şi să vă înscrieţi în calitate de concurenţi la „Câştigă România”! Să avem baftă în sezonul 6”

Despre „Câştigă România!”

Formatul „Câştigă România” a fost gândit de compania de producţie Zucchero Media.

În fiecare ediţie, în platoul emisiunii se află trei concurenţi. Calculatorul alege de pe harta României un judeţ de graniţă ca punct de plecare, iar misiunea celor aflaţi în concurs este să ajungă într-un alt judeţ, tot de graniţă. Pentru a merge mai departe, participanţii trebuie să răspundă corect la întrebări de cultură generală ce au legătură cu judeţele "prin care trec". Concurentul care reuşeşte să câştige zece ediţii consecutive, maximum de ediţii la care poate participa prin regulament, intră şi în posesia Marelui Premiu "Câştigă România", un autoturism.

Formatul emisiunii a ajuns să fie vândut la nivel internaţional, în Statele Unite, unde a fost preluat de compania de producţie a actriţei Whoopi Goldberg, sub denumirea „Win Your Country“.

În 2017, producţia TVR a fost selecţionată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union). Un an mai târziu, concursul de cultură generală de la TVR 2 a fost selectat în finala "International Format Awards 2018", la secţiunea Cel mai bun format de game show de studio, într-o competiţie internaţională în care se premiază cele mai valoroase formate de emisiuni.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • marian marian
    Crispo , joaca la pro in serialul Profu ,
  • Crispo Crispo
    Nu știu de unde vine ura unora!?...
    Mie îmi place Virgil Ianțu pentru că:
    - este o persoană cu o cultură generală bogată,
    - este cântăreț (atât psalt cât și cântăreț pop).
    - provine dintr-o familie creștin-ortodoxă,
    - este simpatizant al partidelor de centru-dreapta,
    - în ciuda celor afirmate mai devreme, nu are o relație foarte bună cu unele televiziuni, și asta pentru că nu s-a lăsat călcat în picioare.

    Spuneți că este mason? Păi din păcate lumea este plină de masoni! Și apoi ce fel de mason este?

    Emisiunea pe care o prezintă este un format original creat de Zucchero Media, inspirat de „Vrei să fii miliardar” de la care împrumută numărul de variante de răspunsuri și jingle-urile asemănătoare, însă gameplay-ul este diferit.
    Este o emisiune de cultură generală, alertă și plăcută, singurul regret este că trebuie să renunți principala emisiune de știri de pe TVR1, pentru a o urmări.
  • Lucia Marusievici Iorga Lucia Marusievici Iorga
    O emisiune anume inventata spre a-i da niște bani unui expirat.
  • ion ion
    @kid: Virgil Iantu, care s-a remarcat prin "shuap shuap" din corul lui Banica, apoi cu "shuap shuap" in corul lui Nicu Alifantis, este un mason cu relatii in televiziuni. Si asta nu e un secret, el aparea frecvent in activitatile publice, date la tv, ale masoneriei. In rest e lipsit de orice carisma, e enervant si in realitate scade audienta emisiunilor la care participa. Emisiunea respectiva e o plictiseala maxima, nu stiu de ce n-au gasit alta formula.
  • Iulian Iulian
    O emisiune f buna!Cine nu o vrea sa se uite la acces direct. puterea dragostei ..etc emisiuni de 5 bani ...dar fac audienta din cauza faptului k cei ce urmaresc asemenea emisiuni au un IQ ce tinde spre zero!!@
  • kid kid
    sa-mi explice si ie cineva de ce e considerata emisiunea asta un succes la postul public, ca audienta e dezastru. raportat la costurile uriase plus onorariul starului wanna beneficiile sunt sub zero. cine-l tine in brate pe baiatul asta la TVR de atatia ani, si pentru ce?

Trimite un comentariu

sus